![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() stond vandaag in hln
... Natalia was al eerder veroordeeld omdat ze de kinderen niet had afgegeven, maar had de beslissing van de rechter naast zich neergelegd. Straf met uitstel De vrouw verklaarde tijdens de behandeling van de zaak dat ze bereid is om met de kinderen naar België terug te keren, als haar woon- en financiële situatie geregeld zijn. De rechtbank legde haar daarom een straf met uitstel op, maar koppelde daar wel de nodige voorwaarden aan. ... en dan te bedenken dat men hier op politics.be disscusiert dat je voor een chacosse een lintje verdient of toch vrijspraak als je de dief naar pierenland hebt gereden. RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() kooooooooop kenoooo!
da's een verboregen boooodshap! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 maart 2008 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik snap écht niet hoe mensen kunnen ruzie maken over een huisdier.
![]()
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huisdieren zijn tijdverspilling, zal ik het u zeggen
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() De hond en zijn prinsesje
maart 2005 De Roy mag hond Paco niet zien De Roy mag hond Paco niet zien AMSTERDAM - Edwin de Roy van Zuydewijn krijgt geen omgangsregeling voor zijn hond Paco. Op de stamboom van de viervoeter staat prinses Margarita vermeld als eigenaar en bovendien heeft zij drieëneenhalf jaar geleden 2000 euro betaald voor de hond, oordeelde de rechtbank in Amsterdam donderdag. De eigenaar mag bepalen wat er met Paco gebeurt, stelde de rechter. De Roy van Zuydewijn had een kort geding aangespannen tegen Margarita, omdat hij de hond enorm mist. Na de scheiding van de twee nam Margarita het dier vorig jaar mee naar Nederland. Sinds januari vorig jaar heeft De Roy de hond niet meer gezien. Bij de rechter wilde hij afdwingen dat hij Paco twee weken per maand bij zich kon hebben. Bron : Telegraaf |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Omgangsregeling met hond.
AMSTERDAM - Omdat haar ex-partner Ashkan Almaneih de omgangregeling niet nakwam en hond Nicky thuishoudt, eist bazin Shahla Mehmankesh dat de Amsterdamse rechter het dier volledig aan haar toewijst. De bazin mist de hond zo, dat ze haar werk als bedrijfsarts niet meer goed kan uitvoeren, zegt ze... http://www.f4j.be/doc/doc06/24_10_04...zinsleven.html RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In wat voor een rare wereld leven wij tegenwoordig?
![]() |