![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou nog een stem voor Bart Dewever overwegen, maar als hij te veel met LDD samenhokt, forget it.
Dus je hoort me Bartje? Niet te dicht bij die populist gaan staan. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 8 maart 2008 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() idd, ben dezelfde mening toegedaan.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet. Als ik GW Bush herkozen wil zien voor de verkiezingen, dan zou ik er ook de dorpsgek tegenover zetten als tegenkandidaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() idd, margriet had enorm weinig kans, da's een feit. ben er eigenlijk zeker van dat de volledige VLD eens goed gelachen heeft.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA = separatistisch. LDD = In belgique als het kan, zonder belgique als het moet. Ik denk wel dat ze een middelpunt kunnen vinden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() NVA sociaal liberaal? U hebt wel veel fantasie dunkt me.
Laatst gewijzigd door system : 8 maart 2008 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve de N-VA ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 8 maart 2008 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NVA LEEFT NU ![]() ![]() leg er voor mijn part uw kop naast Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 maart 2008 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kent toch de trilogie "Lord of the Rings"? Dat heeft hier ook niks mee te maken, maar ik kan ook nonsens-posts plaatsen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 8 maart 2008 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw filmke zal mij enigszins worst wezen Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 maart 2008 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat geflirt is trouwens het bewijs dat hij een schaamteloze populist is. Eerst maakt hij van zijn oren tegen de N-VA omdat hij er toch niet bij mocht, maar nu hij begint te vrezen dat zijn rijk na een paar verkiezingen wel eens uit kan zijn zoekt hij toch toenadering tot een andere kleine partij. Tot mijn scha en schande moet ik toegeven dat ik ooit wel wat zag in Dedecker (in een rechtsere periode ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 8 maart 2008 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |