Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 maart 2008, 11:24   #21
fransV
Gouverneur

Standaard Vhs

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Dergelijke uitspraken keur ik evenmin goed, en als je mijn posts naleest zal je merken dat ik nooit dergelijke uitspraken heb gedaan.

Geef toe, als het NSV een persbericht verspreidt waarin ze uithalen naar bepaalde verenigingen omdat een paar individuen die lid zijn van die verenigingen geweld goedpraten op een forum, en dan blijkt dat de eigen vereniging ook zo'n individuen bevat… dat is er gewoon om vragen.
VHS noch Somers hebben die uitspraken nooit afgekeurd dus als verdediger van VHS op dit forum staat ge volgens mij dan mede achter die uitspraken van bepaalde individuen.Over geweld gesproken : de akties van de IRA heb ik steeds "begrijpelijk" gevonden .
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:27   #22
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Ach leuter wat tegen je oma kerel... Dat is nu zowat de grootste bullshit die ik hier al ben tegengekomen.
1)jij gelooft nog in sinterklaas zeker??
ben jij erbij? Neen? Ik wel.
Citaat:
2)NSV wordt grofweg niet erkend wegens "extreem-rechts", wel ALS is extreem-links en moet dan ook maar buitengegooid worden. Simpel als wat. Het moet maar eens gedaan zijn met die linkse bepampering.
en tussen extreem links en extreem rechts is er geen verschil? Nog meer idiotien in de uitverkoop?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:29   #23
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransV Bekijk bericht
VHS noch Somers hebben die uitspraken nooit afgekeurd dus als verdediger van VHS op dit forum staat ge volgens mij dan mede achter die uitspraken van bepaalde individuen.
Ben ik een verdediger van Verhofstadt? Ik vind gewoon dat hij het op sommige vlakken goed gedaan heeft de voorbije jaren.

Trouwens, ik volg slechts de logica van het NSV.
Citaat:
Over geweld gesproken : de akties van de IRA heb ik steeds "begrijpelijk" gevonden .
Er is een immens verschil tussen iets "begrijpelijk" vinden en iets "goedkeuren".
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:33   #24
Geert C

Standaard

Een echt goede titel is "Schander" eigenlijk ook niet. Ik had eerder voor "Sch(r)ander" gekozen.

Kwestie van mijn gedachtegoed niet met de lettercombinatie "schande" te promoten.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:36   #25
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NSV!-Nationaal Bekijk bericht
NSV! Gent publiceert Schander en open brief aan rector UGent

Het gesubsidieerde studentenmagazine Schamper liet zich recent uit over de NSV!-betoging. Ondanks het feit dat deze zonder enige incident is verlopen, vond Schamper het blijkbaar nodig om een compleet ander en compleet fout beeld te geven van de feiten. Daarom besliste NSV! om zelf een eigen ‘Schander’ uit te geven die beschrijft en benadrukt wat er die avond werkelijk gebeurde.

In tegenstelling tot wat Schamper beweerde, verliep onze betoging zonder incidenten. Meer zelfs: het enige geweld die avond, kwam van de linkerzijde. Meer bepaald door anarchisten die daarbij geweld en wapens niet schuwden. In tegenstelling tot onze betoging, had de oproerpolitie haar handen vol met de linkse tegenbetogers die van hun parcours waren afgeweken en aan de Overpoort samentroepten. Bedoeling van de linkse anarchisten was duidelijk de confrontatie met de NSV! op te zoeken. Daar is het gelukkig niet van gekomen. Opmerkelijk is dat op fora van de UGent dit geweld door mensen van erkende(!) linkse PFK-verenigingen goedgepraat wordt. Opmerkelijk, want laat het nu net de NSV! zijn die door diezelfde linkse PFK-verenigingen uit het PFK geweerd wordt, omdat zij gewelddadig zou zijn. Donderdag zes maart heeft echter alweer aangetoond welke politieke ‘studenten’ het vaakst geweld gebruikt: de ‘verdraagzame’ linksen.

De NSV!-Gent laat het echter niet bij het verspreiden van eigen ‘Schanders’. De incidentloze NSV!-betoging, de linkse rellen en de erkenning van de Gentse NSV! in het PFK indachtig, inspireerden ons ook om als antwoord op de linkse petitie tegen NSV!, een open brief te schrijven aan de rector van de Universiteit Gent. Wij willen hiermee de rector op de hoogte stellen van het linkse studentengeweld en wij hopen dan ook dat hij hierdoor zijn verantwoordelijkheid zal nemen en de NSV! volgens objectieve normen zal erkennen.

De NSV! zal deze open brief (samen met Schander te vinden in de bijlage) op donderdag 13 maart om 14u aan de rector overhandigen.

NSV! in ’t PFK!

Arno D’hooge
Praeses NSV! Gent
NSV? Veel wind en geblaat. Extreem-rechts en dus niet te vertrouwen. Een grote lakei van het VB. De moeite niet om daar nog veel woorden aan vuil te maken. En dat ga ik dus niet meer doen.

Laatst gewijzigd door system : 12 maart 2008 om 11:38.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:36   #26
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
ben jij erbij? Neen? Ik wel.

en tussen extreem links en extreem rechts is er geen verschil? Nog meer idiotien in de uitverkoop?
Hier... het hypocrisie gehalt begint verstikkende vormen aan te nemen. Omdat jij een braaf fils �* papa ventje bent wil dat daarom zeggen dat de rest van je zootje ongeregeld dat ook is? Als het nodig is gaan de ALS ook op de vuist (om nog maar te zwijgen van de soms laakbare praktijken die men hanteert).
En tussen extreem links en rechts is een wereld van verschil (gelukkig maar), het gaat hem echter over het feit van de extremen (op basis waarvan men denkt het NSV niet te moeten erkennen). Extreem links heeft nu ook niet bepaald een gezonde levensvisie (enkel een levensvisie in dienst van het groot-kapitaal, waartegen ze ironisch genoeg strijden)
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 11:37   #27
Eichmann
Banneling

Standaard

@System ALS? Veel wind en geblaat. Extreem-links en dus niet te vertrouwen. Lakei van de LSP.

Laatst gewijzigd door Eichmann : 12 maart 2008 om 11:39.
Oud 12 maart 2008, 11:40   #28
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
@System ALS? Veel wind en geblaat. Extreem-links en dus niet te vertrouwen. Lakei van de LSP.
Indien ALS extreem-links is, is die ook niet te vertrouwen. Extreme politieke opvattingen zijn nooit te vertrouwen en ze werken op betrekkelijke korte termijn allemaal tegen de belangen en de waardigheid van de mens. De geschiedenis leert ons dit.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 12:23   #29
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
In manier van handelen zijn ze elkaars gelijke. Trouwens, NSV! is niet EXTREEM-rechts. Het is niet omdat de linkse kaste hen dat etiket geeft dat je dat blindelings moet overnemen. Denk zelf, laat u niet denken!
Oud 12 maart 2008, 13:02   #30
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Een echt goede titel is "Schander" eigenlijk ook niet. Ik had eerder voor "Sch(r)ander" gekozen.

had mij exact dezelfde bedenking gemaakt.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 14:58   #31
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
had mij exact dezelfde bedenking gemaakt.
Lees Schander eens met een Duitse ondertoon?
Oud 12 maart 2008, 15:58   #32
fransV
Gouverneur

Standaard logica

Citaat:
Ben ik een verdediger van Verhofstadt? Ik vind gewoon dat hij het op sommige vlakken goed gedaan heeft de voorbije jaren.

Trouwens, ik volg slechts de logica van het NSV.

Er is een immens verschil tussen iets "begrijpelijk" vinden en iets "goedkeuren".
Ge volgt de logica van het NSV en ge vindt dat VHS het goed heeft gedaan .Beweert het NSV dan , dat VHS het goed heeft gedaan ?
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 16:32   #33
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
NSV? Veel wind en geblaat. Extreem-rechts en dus niet te vertrouwen. Een grote lakei van het VB. De moeite niet om daar nog veel woorden aan vuil te maken. En dat ga ik dus niet meer doen.
Waarom ben je dan zowat de meest actieve poster in zowat elke draad over de NSV! ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be