Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2008, 23:28   #21
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Tiens, ik wist niet eens dat Thevissen ontslagen was. Maar ja, wat verwacht je van het loge-uitschot op de VUB?

Wel een goed idee, trouwens. Ik deed vroeger steeds mee met de Stemmenkampioen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 7 april 2008 om 23:28.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2008, 07:49   #22
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy Bekijk bericht
Zouden we hieruit enige conclusies mogen trekken aangaande de identiteit van degene die verantwoordelijk is voor het royeren van Thevissen?
http://www.vrijvanzegel.net/blog2/
waaruit :
Citaat:
Prof. dr. Frank Thevissen, de man die de politieke peiling De Stemmenkampioen ontwikkelde en met zijn ESA-project internationale uitstraling gaf aan de Vrije Universiteit van Brussel, werd op basis van een duister dossier ontslagen. Eerst stonden de media er bol van, daarna zwegen ze als vermoord. De loge, die in haast alle media is geïnfiltreerd, had haar ordewoord verspreid: vergeten zonder geweten!

Ja, er is een en ander gebeurd deze maand. Onderwerpen genoeg dus, om over te schrijven. En toch voelden heel wat lezers van deze nieuwsblog zich enkele weken lang verweesd. Nochtans staat deze ruimte ook ter beschikking van gastauteurs…

Naast de vele boeiende bezigheden die mijn leven aangenaam vullen (zoals vriendschappen warm houden, met kleinkinderen spelen, gastronomisch koken en het schrijven van nog twee avondvullende toneelstukken, Virus en Wolfsmelk), had ik het echter vooral druk met enkele belangrijke professionele projecten.

Ten eerste was er het ‘Dossier Thevissen’ dat ik tot in de kleinste details heb uitgespit. Ook journalist Jeroen Verelst van De Morgen was eraan begonnen, maar die vond de zaak “ingewikkelder dan hij had gedacht”. Je zou denken, toch een uitdaging voor een onderzoeksjournalist dan? Niet zo voor de krant die durft! De reportage werd afgevoerd. Waar De Morgen stopte, ging ik door.

Het resultaat is een afschrikwekkend dossier over kuiperijen, intriges, haat en nijd, boter op het hoofd, ons-kent-ons aan wat zich een ‘vrije’ universiteit noemt. Inspector Morse zou er een kluif aan gehad hebben! De VUB is de tijdbom onder de politieke en de academische wereld.

Het is ook het weerzinwekkende verhaal van politici die hoofdredacteurs onder druk zetten om tegenstanders kapot te schrijven. Het is vooral het beangstigende verhaal van de loge die een wurggreep heeft op onze media. Een schimmige organisatie, die bepaalt wat wel en wat niet over wie mag verschijnen.

Mijn verhaal is drievoudig gecontroleerd en de bewijzen worden op drie uit mekaar liggende locaties bewaard. Kwestie van mijn persoonlijke veiligheid. Ook op (logelid) Ward Beysen werd immers zelfmoord gepleegd. En toen een mevrouw van de Werkgroep Morkhoven met een diskette vol bezwarend materiaal over pedofiele hooggeplaatsten naar Genève reed, knalde ze op de terugweg te pletter tegen een boom die onverwacht in het midden van de snelweg was gaan staan en na het ongeluk op zijn booms gemak weer wegwandelde. Bepaalde boomsoorten doen dat. Naar het schijnt. De diskette bleek later plotseling… blanco te zijn.

Dus, safety first!…

Niettemin onthul ik in mijn dossier de werkelijke intriges en de ‘combines’. Ik noem de logeleden aan de VUB en in de media bij naam én hun werkplaats,…

Deze informatie verschijnt nergens anders. En reken maar dat geen enkel van de ‘mainstream media’ hieruit zal durven (mogen) citeren, niet eens ernaar verwijzen!
Ga door met lezen van "Waar anderen stoppen, gaan wij door!"
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be