![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je niet zwart/wit, maar genuanceerd wil discussieëren, moeten sommige simpele zielen je toch in een hokje duwen, omdat ze het met hun verstand anders niet meer kunnen vatten. De keren dat ik deze laster hier al heb meegemaakt, zijn niet te tellen. Ik ga er geen schadevergoedingen uit slaan, vermits ik geen zin heb om de ouders van hun losgelagen pubers op nog meer kosten dan hun opvoeding, te jagen. Maar leuk is inderdaad anders. Als mensen je hier openlijk voor dingen uitmaken, die je niet bent, zet je er dan over. Ik denk dat ik bepaalde mensen al beter heb leren kennen dan omgekeerd. Bekrompen geesten heb je overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... en te doen als de zogezegde armen op het forum, als eno de armoezaaier, of de king van het bier met z'n recht op armoede, en polemieken te starten waar ze zich zelf belachelijk maken. Niet meer aan mij besteed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat dit nog steeds een corner was met boodschappen en suggesties naar de moderatie toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom reageren de moderators hier niet op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat niet belet dat Politics een racistisch forum is en nog meer wordt.
Laatst gewijzigd door Rudy : 20 maart 2008 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij wil dus buiten de lijntjes kleuren?
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Zou dat zo erg zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is niet omdat er racisten op posten dat het forum op zich racistisch is hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een forum waar racistische forumleden een forum krijgen door de moderatie is per definitie een racistisch forum. Nog iets ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Meestal zitten degenen die zo iets gebruiken als discussiewapen zelf in de lagere regionen van de domheid.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |