![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Lees de openingspost nog eens: de arbeider legde zijn laatste klinkers. denkt u dat die zomaar in het zand gelegd worden ? Zoals mischien in die wilde barbaren hun vaderland ? Hier cimenteert men die ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jaja ok maar er staat nergens dat dien jeep op een nog drogend stuk ging staan en dus kan het evengoed zijn dat dien bouwvakker het gewoon nodig vond om de jeepchauffeur even te wijzen op de onwette/-wenselijkheid van zijn daad, en aan zo'n mensen erger ik mij dood, men neme bijv. de marktkramer die het nodig vindt om een fietser '2 pollekes op t stuur gasje' na te roepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En maar goedpraten en maar goedpraten en... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() nee, ik zei al eerder dat ik dat er ver overvind, maar ik zou wel eens iets terugroepen, of een vingertje tonen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Wat doet u dan met echte Belgen die hier geboren zijn? ik bedoel Belgen wiens voorouders ook Belg waren? ga je die ook land uitzetten? welk land dan? Gaat dat zo maar?
![]() |
#26 |
|
![]() het is niet goedpraten, maar die mensen nog meer stigmatiseren en ze nog meer verwijten is ook niet goed hoor.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag 100 keer zeggen dat Dutroux een verstokte pedofiel is zonder dat ik het etiket ''stigmatiseren'' opgeplakt krijg. Maar als ik 5 keer zeg dat een bepaalde groep jongeren voor veel criminaliteit zorgen op straat ''stigmatiseer'' ik ze. Laatst gewijzigd door daiwa : 17 maart 2008 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgie worden voetpaden immers of in zavel of in stabilise gelegd. In beide gevallen kan de ondergrond dus de eerste dagen het gewicht van een voertuig niet dragen en veroorzaakt het parkeren op het voetpad een verzakking of zelfs beschadiging van de stenen en het voetpad en mag de arbeider opnieuw beginnen. Het is dus schandalig dat men een mensenleven minderwaardig beschouw en geen respect heeft voor andere hun werk, uit luiheid en geldzucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die marktkramer moet zijn wetten gaan leren, want je moet zelfs wettelijk met één hand kunnen rijden en die vaak ook doen als je van rijrichting wil veranderen met een fiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ben je eigenlijk niet zo een agressieve, maar zoek je nu koortsachtig een manier om die belagers toch verzachtende omstandigheden te kunnen geven, OMDAT en ALLEEN OMDAT het vreemdelingen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nog meer verwijten? Het kan mij niet schelen wie zulke dingen doet, een witte of een bruine. Maar u blijkaar wel, want als het donkere medemensen zijn, zoekt u een reden om toch begrip te kunnen opbrengen voor hun wandaden: ze worden verweten, zelfs "nog meer" verweten. Snap je dan niet dat je eigenlijkvoedsel geeft aan die tweespalt autoch -alloch? Want elk WELDENKEND mens ziet direct dat het gewoon gaat om een overdreven aggressie. Waarvoor geen excuses bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Gewelddadige aboriginal-belgen zullen ook wel te vinden zijn. Maar als we alle buitenlandse debiele doodslagers en stekers het land uitschoppen, hebben we ineens terug plaats voor die van ons eigen op te sluiten. Wat zegt u daar van ? is dat geen prachtig plan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( la vrees ik net voor het omgekeerde ![]() Laatst gewijzigd door praha : 17 maart 2008 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |