![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WIJ? Of bedoel je de werkgevers die het vertikten om de oude belgen meer loon te betalen en dan nog liever mensen gingen ronselen in Noord Afrika en Turkije? WIJ? Hebben WIJ gevraagd dat ze bleven nadat de mijnen gesloten werden? Mijn voorouders hebben generaties lang in het buitenland aan projecten gewerkt. Die kwamen gewoon naar huis eens hun taak eropzat hoor. En ter info: na een half jaar ter plekke spraken ze zonder subsidies en zonder extra begeleiding of pampertoestanden gewoonlijk zelfs de taal van het land waar ze werkten... straf hé!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 maart 2008 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Neen, dat hebben we te danken aan een bepaalde groep mensen die zich heel vlug beledigd voelt. Je moet het probleem niet verschuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probleem is dat die import nu al decennia aan de gang is en ... blijft. Vooral van het systeem van gezinshereniging wordt massaal misbruik gemaakt om zich in België te goed te kunnen doen aan de voorzieningen van de sociale zekerheid. De eerste migrantenreeks mag dan (beperkt) bijgedragen hebben aan onze maatschappij, diegenen die in hun zog volgden en nog steeds volgen betekenden allemaal maar overlast op elk vlak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jaja oorzaken en problemen, maar als er niks gedaan wordt, kan er ook niks opgelost worden.
Zal eerder aan durf dan aan besef liggen denk ik |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* over welke haatzaaierij heeft hij het trouwens? Natuurlijk zijn er wel rechtse tot extreem-rechtse groeperingen die oplossingen aanreiken Rudy, je moet alleen het lef opbrengen om naar hun voorstellen te luisteren en je vooroordelen en haat zelf opbergen. Oplossingen zijn : een streng migratiebeleid (daar is niets 'rechts' aan), een echte migratiestop (door bv de gezingshereniging aan banden te leggen of eens in de omgekeerde richting te duwen. ) Zeg nu zelf, door de lage vliegtarieven van vandaag is het concept gezinshereniging totaal gedepasseerd. Er zijn oplossingen Rudy om het probleem in te perken, alleen moet je je (politiek correcte) angsten maar eerst eens laten varen wil je eraan beginnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappige is dat nu net de Nederlandse Wereldomroep een promotiefilmpje hebben gemaakt waaruit moet blijken dat er amper iemand in Nederland Geert Wilders gelijk geeft en dat de moslims toch o zo geliefd zijn bij onze noorderburen....
De PVV van Geert Wilders had er natuurlijk prompt een kamervraag over: Citaat:
______________________________________ Deze kamervraag zet het even allemaal op een rijtje. Vast weer "extreem rechts" volgens Rudy. http://www.pvv.nl/index.php?option=c...d=959&Itemid=1
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 maart 2008 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een geluk toch voor de anti-racisme-gillers dat de term racisme bestaat. (Rassen bestaan dan weer niet, maar kom, consequent zijn is niet de boodschap volgens de linkse beroepsgillers). Als ze maar lekker het termpje kunnen misbruiken. Dat volstaat om de oogjes gesloten te houden en de hersenen op non-actief te zetten (stel je even voor dat ze met deugelijke argumenten zouden moeten aankomen). Nee, niets is zo gemakkelijk dan de progressieve verrottingsstrategie te laten aanmodderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U misschien? En laat dat bedenkingetje maar achterwege. De carrières in de steenkoolmijnen waren korter dan het aantal jaren pensioen-trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Een vraag die zelden gesteld wordt maar die serieuze aandacht verdient is:
"wat levert de verrijking van onze maatschappij ons op?" Hoe groot is het profijt in economische termen? Het is heel lastig om hier cijfers over te vinden. In Frankrijk is er nu een rapport over gemaakt. Het document (pdf, 72 pag) is hier: Contribuables associés Een samenvatiing van de belangrijkste zaken is hier: Salon Beige En in het Engels wordt dit France: The Cost of Immigration In het kort: Citaat:
Wat mij wel verbaast is de geschatte grootte van de zwarte markt. In economisch opzicht is de parallelle maatschappij al aardig ontwikkeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niet gevraagd om persoonlijk te worden beledigd. Als dit je laatste strohalm is dan is dit maar een zwakke doening. Ik heb mijn visie. Jij de jouwe. Trouwens, leer eens de mensen in hun gezicht aan te spreken in plaats van het te hebben over "ons" paterke, of "onze" Rudy. Ik bijt niet hoor. Je bent toch geen meeloperke achter de meute neem ik aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over angsten gesproken. Ik vrees dat dat je bij de kliek van de grootste angsthazen behoort. Ik heb geen angst. Integendeel, ik ben er nogal gerust in. Ik probeer met iedereen te leven, ook al tel ik een tiental nationaliteiten in mijn straat. Toegegeven, het is niet meer zoals vroeger, en ik heb ook soms heimwee naar de kerktoren waar het blijkbaar iets minder gecompliceerd was. Wie zich niet een beetje aanpast aan de situatie wordt een 'loser'. Wees daar maar zeker van. Ik betreur de kinderen die moeten opgroeien met de mentaliteit van ouders als u. Witte eilandjes worden zeer duur, weet je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Banneling
|
![]() Kan je niet lezen Rudy? Zitten de oogkleppen nog te veel in de weg?
Citaat:
Jij bent zooooo angstig dat de idee van een islamkritisch filmpje je de stuipen op het lijf jaagt en je verkiest de hielen te likken van diegenen die met geweld dreigen omzat ze moeilijk hebben met vrije meningsuiting. Citaat:
Citaat:
En binnenkort heb je heimwee naar de moskee zeker? Citaat:
En zelfs over losers. Wie is de loser? Ik alvast niet. Ik heb geen islamofobe angsten die ermij toe nopen heimwee te krijgen naar kerktorens. Ik ben vrij van religieuse indoctrinatie opgevoed. De losers zijn diegene die zich uit een bescheten religieuze en multikulturele correctheid dermate laten conditioneren dat ze geweldaanvallen en doodsbedreigingen door 'gelovigen' normaal vinden. Denk daar nog maar eens over na, als het nog lukt tenminste. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad, de extreme reactie van Nederlandse politici, pers en media op het filmpje van Wilders is het beste bewijs. De poco's zijn in de val gelopen die Wilders heeft gespannen: hun dwaze reactie bewijst dat Wilders gelijk heeft. En wat uiterst verontrustend is, is de dhimmitude van premier Balkenende die zich openlijk voor de nationale en internationale pers als een laffe, bange, blanke dhimmi-man onderworpen heeft aan de islam..... |
|
![]() |
![]() |