![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Oeps, ik dacht je daar zelf zou aan denken...
De wet Lejeune Volia, nog eens mijn excuses voor het wachten... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zei: Citaat:
Je reactie is zo'n beetje hetzelfde als een moslim die zegt: 'jamaar dat staat daar niet in, dat is te zien in de context' En Wilders: 'Ja maar het is op basis van die verzen dat jullie moorden' Dus nu zieje het eens vanuit Moslimstandpunt. Nie plezant e... Dus die duitse docu zou dus beelden kunnen tonen: Citaat:
echte gebeurtenissen tonen en echte teksten citeren. Snap je?
Laatst gewijzigd door Maes_P : 30 maart 2008 om 15:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt ge dat de Imans die opruiende taal spraken in de moskeen teen zichzelf stonden te preken? Niemand wordt als extremist geboren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen sikkepit.
Iemand na het uitzitten van zijn straf vrijlaten is helemaal geen vrijbrief om te gaan moorden. Ook wetgevers en rechters kunnen fouten maken, zij zijn niet goddelijk. De overgrote meerderheid van de bevolking wilt die wet nu juist bijsturen. Ze gaan zeker niet betogen als iemand zegt dat het een slechte wet is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In een rechtstaat is iemand die niks verkeerd doet onschuldig en verdient hij evenveel respect en rechten als een andere burger. Iedereen die zich ook maar eventueel zich schuldig zou kunnen maken aan passionele moord, moeten we dan in de bak steken ("stel maar eens dat ze ruzie krijgen en elkaar de kop inslaan"), iedereen die kinderen heeft in de bak steken ("stel maar eens dat ze failliet gaan en een gezinsdrama veroorzaken"), iedereen die een hond heeft dat beest laten afmaken ("stel maar eens dat die hond een kind doodbijt") En elk van die gevallen zou je tegen mij zeggen: "Dwaas, dat gaat toch niet!!" En gelijk zou je hebben. Maar jij kunt hier wel doodgemoedereerd stellen: 'Tot ze de juiste leider tegenkomen' Met zo'n fundamenteel wantrouwen tegenover een bevolkingsgroep is iedere poging tot discussie onmogelijk. Op zo'n manier kun je gelijk wat stellen over gelijk welke Moslim en nog verwachten dat je het bij het juiste eind hebt...
Laatst gewijzigd door Maes_P : 30 maart 2008 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is nu net hoe ik de ganse tijd argumenteer tegenover jullie als het over Moslims gaat!! Tuurlijk heb je gelijk; maar daar was mijn punt nu net: Ik geef je een voorbeeld van hoe je Wilders' technieken klakkeloos op andere voorbeelden kunt toepassen; pedofilie in Belgie: feiten, wetteksten uit context plaatsen, suggestief muziekje etc etc Tuurlijk slaat dat op niks: maar dan moet je ook verstaan dat iemand die Wilders niet volgt op dezelfde manier reageert als jij net deed tegenover die fictieve duitse docu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat geval denk ik dat je niet enkel mijzelf maar heel de Wilderskliek aan je zijde zult vinden. In elk geval onthoud ik het de volgende maal dat zo'n lap tekstiel meent de koran te moeten opdiepen om te bewijzen dat ze heel het jaar door karnaval mag vieren. gelukkig dat we het daar al over eens zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niks bijgeleerd dus. triest. Citaat:
ik beschuldig U van niks. Alleen meen ik dat gerenommeerde wetenschappers zoals Bat Ye'or en Robert spencer wel "ietsiepietsie" meer zullen weten over islam dan ene MaaesP. op een forum die de ene flater na de andere wishfull thinking statement neerpent.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 maart 2008 om 16:12. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Fitna is al die heisa niet waard: het is gewoon een opeenstapeling van clichés verpakt in nieuwsvlagen tesamen ineengeflanst met wat nauwkeurig uitgezochte Koranverzen in een youtube-achtig filmpje.
Bijvoorbeeld: een van de verzen waarin staat dat men de ongelovigen overal moet vernietigen en geen onder hen tot bondgenoot moet nemen, staat er n de Koran onder: behalve als zij zich verbinden met een volk tussen wie en u er een verbond is, of wanneer ze om vrede vragen. Wijs dit dan niet af. Toevallig vergheten zeker?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij passen de wetten aan wanneer de kritiek terecht is of betogen tegen slechte wetten. Dat is precies het omgekeerde van tegen de kritiek betogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, met ze bedoel ik dus gewoon degene die het doen. Vandaar dat het er ook bijstond.
Waarom klaag je niet over de moslims die de Nederlandse vlag in brand staken en dus zo heel het Nederlandse volk over 1 kam scheren? Dit gaat zelfs maar over 1 enkele man.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() Als ik deze treath lees krijg ik de indruk dat ik lezersreacties lees op hln.be .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zal wel weer een speciale interpretatie nodig zijn... Bovendien, als ik mij niet vergis, is een "truce" met niet-moslims enkel toegestaan om strategisch voordeel te winnen. Het begrip Al Takia heeft o.a. hiermee te maken: een moslim mag liegen en een wapenstilstand vijnzen, enkel om een strategisch voordeel te bekomen, DAT is wat er elders in de Koran staat. Apropos, waarom zijn er dan zoveel Britse moslims die hier opgegroeid zijn en toch een grote haat ontwikkeld hebben tov hun "vaderland", waarom zijn hier (Londen, Brussel, Duitsland, etc) dan al ettelijke moslims opgepakt die met moordplannen en aanlagplannen rondliepen. Waarom zijn de aanslagen in Spanje en Londen door home grown terroristen uitgevoerd??? Ik was afgelopen weekend nog in New York, en ben eens door de Arabische buurt in Brooklyn rondgewandeld met een new yorkse gids van 60 jaar... die man vertelde me dat heel de arabische gemeenschap in Brooklyn aan het juichen en feesten was toen de twin towers het begaven... maar politieke correctheid verbood hem dat openlijk te verkondigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wilders, Van Gogh, et al, het is toch volstrekt normaal (actie-reactie), met alles wat er gebeurt, dat er stemmen opkomen tegen de islam in het westen. Het enige wat men kan doen is de islam te confronteren met zichzelf, met haar achterlijke mentaliteit, pas dan kan men hopen dat er druk van binnen de islam zelf komt om zich aan te passen aan de moderne tijden. We hebben dat met de Kerk toch ook moeten doen. Als we ooit vreedzaam willen samenleven kan dat enkel als de islam zich hervormt, en hervorming kan er pas komen als er openlijk kritiek kan/mag geuit worden. Dus, Wilders mag van mij best doen wat hij doet.. alle beetjes helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of andersom waarschijnlijk: In Sicilie bleven de moslims het langste hangen van heel Europa, misschien heeft de maffia op basis van uw koranstrategie wel heel hun organizatie opgezet. Die mannen zijn ook "vredelievend" als je lid wordt, en doen niks als je maar "beschermingsgeld" betaalt zeker? Verder maken ze regelmatig van die aanbiedingen die je niet k�*n weigeren.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 april 2008 om 06:50. |
|
![]() |
![]() |