![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Ok, wist ik niet van dat belastingsgeld...
![]() Nu, waar is de link tussen 11.11.11. & de zakken van de locale politici? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() slechts 1% van alle 111111-geld wordt overhandigd aan de afrikaan , al de rest zijn 'werkingskosten' ( zonder bewijzen ruik ik zo dat ergens geld in zakken belandt waar het niet thuis hoort)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() dat komt dan weer uit 'Hoe goed is het goede doel' van Thierry Debels (uitgeverij Borgerhoff en Lamberigts)
De totaalopbrengst van 11.11.11 in 2006 bedroeg 5.794.371 euro netto-opbrengst = 4.879.645,02 dus legt onze fameuze regering 19.518.580 euro bij --------------------------- samen 24.398.225 euro vooral dat deel staatscenten daarin zit mij niet lekker |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() WAUW!!! EEN BRON...
En nu nog een bron voor die 1% die bij de doelgroep terecht komt & we kunnen klappen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er wel iets om over te spreken Sodomis?
Een stel goedbetaalde NGO managers organiseren een bedeltocht met vrijwilligers. De overheid legt boven het afgetroggelde bedrag nogeens 4 keer meer erboven op. (betaald met maffia stijl beschermingsgeld, ook wel eens belastingsgeld genoemd). van dit bedrag komt op zijn best een klein deel bij de hulpbehoevenden. Sorry, maar dan geef ik liever zelf €100 aan een Afrikaanse huisvrouw(op de garantie dat ze niet naar hier komt), of zelfs een op zonne-stoom-energie aangedreven wasmachine die te herstellen is met een primitieve smidse. (dat lijkt me nog eens een leuk project om in mijn eigen werkplaats uit te werken)
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat werkt namelijk niet. ![]() Als 11.11.11. een leerkracht betaald om daar les te gaan geven, dan komt "dat bedrag" daar integraal toe... Die leerkracht geeft les & de kindjes plukken de vruchten. Als 11.11.11. een ingenieur aanneemt om daar een waterput te boren, dan komt "dat bedrag" daar integraal toe... De put wordt geboord & de mensen drinken van die put. Ik zie niet in hoe dat bedrag "blijft plakken"... Misschien zelfs eens gaan kijken "in de jungle", dan hoef je tenminste geen onzin te posten op een board. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die politici krijgen alleen geld als je er voor stemt. Als ze dus geld kregen vonden uw medeburgers dus dat ze dat verdienen... U kan altijd op de PVDA stemmen, die staan het grootste deel van hun inkomsten af.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommm, Helaas zijn de PVDA politici zo achterlijk , dat ze zouden opvallen in een veld zonnebloemen.
Kwestie, die zonnebloemen draaien zich duidelijk naar de zon. Marx en Engels hebben het duidelijk aangegeven, Citaat:
Eenuh, zetelende of gezetelde politici krijgen wel lucratieve kapitalistische posten aangeboden in verschillende beheersraden, commissies, thinktanks en andere aandeelhouderbeurzen. SPa'ers en PS'ers als koplopers. Om nog niet te spreken over de protege's. Freyaatje- nu wel eens aangewezen als verkozene- Van Den Bosche als "primair priemgetal" voorbeeld.
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze puppet dictators of presidenten worden aan de macht gehouden door westerse belangen.
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Toen waren er teveel joden
Nu teveel islamieten Zoek de verschillen.... ![]() Samen sterk is een goed idee MTV waarschuwt voor emerging politiestaat YES YES YES http://nbr.punt.nl/?id=415592&r=1&tbl_archief=& |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=97322 Zelfde bron blijkbaar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het geld ging vooral naar nieuwe voertuigen (terreinwagens) en luxeaccomodatie voor de "hulpverleners". Dat er voor de plaatselijke bevolking, die op hoopjes laag te creperen langs de zijkant van de weg, na al die onkosten niet veel meer overschoot was blijkbaar hun minste zorg. Er werden met de weinige hulpgoederen die wel toekwamen ook gore handeltjes opgezet met plaatselijke krijgsheren (een soort beschermingsgeld zoals de maffia al eens doet).
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() bronnen zijn belangrijker dan feiten blijkbaar ,
Ok doe het dan zelf wiseguys |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb ook al zo'n verhalen gehoord over NOODHULP en dat trekt inderdaad op niks. Hoewel ik snap dat je in noodgebieden als hulpverlener niet ver komt zonder "baksjis" te betalen aan lokale krijgsheren. Dat zegt FDM zijn "bron" ook trouwens... Maar zijn beschuldigingen TEGEN 11.11.11. hebben hier HELEMAAL NIKS mee te maken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() @33 omdat dit forum zo wansmakelijk overzichtelijk is, had ik dat item niet gezien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |