Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2008, 10:53   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Uit de Van Dale:

trots1 (dem)
1 gevoel dat men meer is dan anderen
2 het zelfgevoel dat het volbrengen van iets groots of het bezit van iets moois enz. geeft
3 (trotsen) persoon of zaak waarop men trots is
trots2 (bijvoeglijk naamwoord; trotser, meest trots; trotsheid)
1 vervuld met een gevoel van eigen grootsheid
2 (pejoratief) hoogmoedig, verwaand
3 tevreden over wat men bezit of wat men bereikt heeft
4 (van zaken) indrukwekkend

Nee, dat spreek mij allemaal niet aan. Jij verwart trots met iets anders.
Jammer voor jou.

Ik krijg wél een gevoel van zelfwaarde als ik iets goed doe. Het is en stimulans om wat ik doe zo goed mogelijk te blijven doen.
En ik ben ook heel tevreden met wat ik bereikte in mijn leven. Ik ben niet rijk. Leef niet in weelde. Behang mezelf niet met juwelen. Bezit geen kast van een huis of een luxe wagen, maar heb wel het allerbelangste dat het leven de moeite waard maakt: de relatie waar ik van droomde.
Oud 6 april 2008, 22:26   #22
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Het enige dat mij aanspreekt is het behoud van Nederland; voor de rest zijn haar standpunten, onrealistisch, onuitvoerbaar en inhoudloos. Ik blijf gewoon VVD stemmen.
Ik ook weer, nu ze weg is.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2008, 22:56   #23
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy Bekijk bericht
Wel, het programma (voor zover beschikbaar) lijkt - mutatis mutandis - verdomd goed op dat van LDD. En dat is, op papier, zowat het beste wat er momenteel op de markt is.
Ja, ze heeft slim gewinkeld in de standpunten van D66 (bestuurlijke vernieuwing) en VVD (de rechterflank, stevig conservatief liberalisme). Daar is op zich niets mis mee. De standpunten van de beweging/partij lijken me in orde.
Als mens, bestuurder en politica heeft Verdonk echter voor me afgedaan. Machtsmisbruik en het letterlijke verraad van vrienden hebben me een grote afkeer voor de persoon Verdonk opgeleverd. Ik denk dat Nederland er slechter van wordt als zij ooit weer een bestuursfunctie krijgt.
Ze presenteert zichzelf als:1.''anti-establishement'', 2. democratisch, 3. recht door zee en 4. een goede bestuurder. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen mensen dit te laten geloven want het tegendeel is waar:
1. Als één de verpersoonlijking is van de gevestigde politiek is zij het wel. Zelfs na twee (!) keer een aangenomen motie van wantrouwen, wat betekent dat een minister direct moet opstappen, bleef zij zelfingenomen zitten;
2. Haar ''partij'' is niet democratisch, je kunt niet lid worden en er is maar één ''leider'': Rita Verdonk.
3. Tijdens haar bewind heeft ze gedraaid, de kamer verkeerd voorgelicht en heel Nederland op het verkeerde been gezet voor wat betreft haar prestaties als minister van Vreemdelingenbeleid. Ze heeft haar macht (op dat moment de macht van de staat) misbruikt om een minderjarig meisje aan de schandpaal te nagelen en Hirsi Ali in grote problemen te brengen, alleen maar omdat ze de verkiezingen wilde winnen.;
4. Ze is geen goede bestuurder. Het beleid wat ze moest handhaven was kabinetsbeleid. Toch kreeg ze het voor elkaar om Nederland te doen geloven dat z�*j stevig optrad en dat er bijvoorbeeld van ''de 26.000'' probleem-asielaanvragen en nog maar een paar honderd over waren. Het bleken er 38.000 te zijn geworden. Iets wat ze in haar laatste debat uiteindelijk moest toegeven.

Citaat:
Ik mis alleen een verwijzing naar Vlaanderen. Ik vind op de site ook geen contactmogelijkheid om de vraag te stellen of een suggestie te doen.
Daar is een reden voor. Zie boven.

Citaat:
Exact zoals JMDD hé... Waren die VVD-verkiezingen ook gemanipuleerd zoals bij de VLD?
Naar mijn mening is JMDD oprechter dan RV.
Die VVD-verkiezingen waren niet gemanipuleerd. Door haar optreden was er een behoorlijke controverse ontstaan binnen de partij. Rutte en Verdonk kregen ongeveer evenveel stemmen. Rutte nét iets meer, de leden vergaven Verdonk niet hoe zij Hirsi Ali had behandeld. Mensen werden kotsmisselijk van Verdonk. Ik ook.

Ik baal ervan dat een beweging met veel punten waarin ik me best kan vinden, nu juist geleid moet worden door Verdonk;
Ik baal ervan dat de VVD het zover heeft laten slippen dat er een gat is gevallen aan de rechterflank.
Anderzijds geloof ik dat er behoefte is aan een partij als TON. Maar dit? Was Pim Fortuyn er nog maar...
Oud 7 april 2008, 04:44   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Was Pim Fortuyn er nog maar...
Maar die is er niet meer.
En daar draagt ook politiek Nederland een zware verantwoordelijkheid in.
Oud 7 april 2008, 06:50   #25
Rob Roy
Minister

Rob Roy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik baal ervan dat een beweging met veel punten waarin ik me best kan vinden, nu juist geleid moet worden door Verdonk;
Ik baal ervan dat de VVD het zover heeft laten slippen dat er een gat is gevallen aan de rechterflank.
Anderzijds geloof ik dat er behoefte is aan een partij als TON. Maar dit? Was Pim Fortuyn er nog maar...
Ik ben niet zo goed op de hoogte van de Haagse politiek als jij van de Brusselse. Het enige wat me iets zegt uit je overzicht, is de episode met Hirsi Ali en daar heeft Verdonk idd een erg foute rol gespeeld.

Afgezien daarvan gaat het me natuurlijk niet om de persoon van Verdonk, maar om de derde kans op partijpolitieke vernieuwing die Nederland hier krijgt, na de mislukkingen van LPF en PVV.

De toon van ToN zit juist, erg juist. Net zoals die van Sarkozy, JM De Decker e.a. Het zijn politici die het afgelopen decennium iets geleerd hebben, en daar nu ook mee uitpakken. Hun programma vertoont een merkwaardige samenhang, en heeft het over de echte problemen. Of zij zelf oprecht zijn, of alleen maar poseurs, daar heb ik soms ook mijn twijfels over, maar in elk geval hebben we hier zeer lang op gewacht. En van de anderen weten we nu al dat ze structureel onoprecht zijn. Welke keus hebben we dan?

Je baalt ervan dat de VVD een gat op zijn rechterflank heeft laten ontstaan, maar je zegt toch voor de VVD te zullen blijven stemmen. Zie je, zo blijven de politiek-correcte regenten aan de macht, met hun corruptie, hun schijnheiligheid, hun dedain voor het volk en hun foute, erg foute beleidskeuzes. Zo blijven de fundamentele problemen waar we voor staan niet aangepakt worden. (In België is die blokkage trouwens nog een pak erger als in Nederland).

Ik zou dus als Nederlander, en met de kennis waarover ik nu beschik, niet lang twijfelen. Net zoals in België pas iets ten goede kan veranderen als de drie traditionele partijen samen geen meerderheid meer hebben, zo kan in Nederland imho niet veel verbeteren zolang CDA, VVD en PvdA de dienst blijven uitmaken. Die partijen moeten zware, zeer zware klappen krijgen zodat ze van hun warme plek in de Binnenhof verdreven worden. Dan heb je als Nederlander in de gegeven omstandigheden maar twee keuzes, denk ik: SP als je een beetje links bent, ToN als je een beetje rechts bent. Die keuze hebben wij zelfs niet...

Citaat:
Was Pim Fortuyn er nog maar...
Ik vermoed dat miljoenen Nederlanders op dit moment samen met jou hetzelfde aan het zuchten zijn. Fortuyn was een fascinerend personage (ook voor Vlamingen, je weet dat ik naar Rotterdam gereisd ben om zijn begrafenis bij te wonen). Maar zou jij voor hem gestemd hebben als je de kans had?

Laatst gewijzigd door Rob Roy : 7 april 2008 om 07:13.
Rob Roy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 07:05   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Fortuyn was een fascinerend personage (ook voor Vlamingen, je weet dat ik naar Rotterdam gereisd ben om zijn begrafenis bij te wonen). Maar zou jij voor hem gestemd hebben als je de kans had?
Pijnlijke vraag voor iemand die zelfs ondanks een door eigen partijschuld geslagen gat VVD blijft stemmen....

Mooie analyse, Rob!
Oud 7 april 2008, 07:35   #27
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Fascinerend personage? Grotesk en omhooggevallen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 07:36   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Fascinerend personage? Grotesk en omhooggevallen.
Wie zegt het....
Oud 7 april 2008, 07:45   #29
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Niet voor lang omhooggevallen natuurlijk...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 09:03   #30
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Ik ben niet zo goed op de hoogte van de Haagse politiek als jij van de Brusselse. Het enige wat me iets zegt uit je overzicht, is de episode met Hirsi Ali en daar heeft Verdonk idd een erg foute rol gespeeld.
Je legt toch aardig de vinger op de zere plek.

Citaat:
Afgezien daarvan gaat het me natuurlijk niet om de persoon van Verdonk, maar om de derde kans op partijpolitieke vernieuwing die Nederland hier krijgt, na de mislukkingen van LPF en PVV.
Ik weet het.

Citaat:
De toon van ToN zit juist, erg juist. Net zoals die van Sarkozy, JM De Decker e.a. Het zijn politici die het afgelopen decennium iets geleerd hebben, en daar nu ook mee uitpakken. Hun programma vertoont een merkwaardige samenhang, en heeft het over de echte problemen. Of zij zelf oprecht zijn, of alleen maar poseurs, daar heb ik soms ook mijn twijfels over, maar in elk geval hebben we hier zeer lang op gewacht. En van de anderen weten we nu al dat ze structureel onoprecht zijn. Welke keus hebben we dan?
Ik weet het niet. Qua standpunten is ToN inderdaad in orde. Maar eigenlijk zit er weinig licht tussen Verdonk en de VVD Ze heeft ook altijd gezegd dat haar opvattingen VVD-opvattingen zijn. Het ironische in de partijverkiezingen was dat alledrie de kandidaten hetzelfde programma verdedigden.

Citaat:
Je baalt ervan dat de VVD een gat op zijn rechterflank heeft laten ontstaan, maar je zegt toch voor de VVD te zullen blijven stemmen. Zie je, zo blijven de politiek-correcte regenten aan de macht, met hun corruptie, hun schijnheiligheid, hun dedain voor het volk en hun foute, erg foute beleidskeuzes. Zo blijven de fundamentele problemen waar we voor staan niet aangepakt worden. (In België is die blokkage trouwens nog een pak erger als in Nederland)
Het gat is getrokken in de paarse periode. Na de dood van Fortuyn hebben alle partijen veel geleerd. Vergeet ook niet dat de VVD samen met de LPF in één kabinet heeft gezeten en zelfs een minister heeft 'uitgeleend' aan die partij. Als je Henk Kamp hoort verschilt hij in niets met Verdonk, hij mist alleen het charisma van 'Rita'. Hoewel de OpenVLD en de VVD veel raakvlakken hebben zijn het toch echt twee verschillende partijen. De VVD is altijd rechtser geweest dan de VLD en heeft, zeker sinds Wiegel, altijd al een sterk conservatief én populistisch element in zich gedragen.

Citaat:
Ik zou dus als Nederlander, en met de kennis waarover ik nu beschik, niet lang twijfelen. Net zoals in België pas iets ten goede kan veranderen als de drie traditionele partijen samen geen meerderheid meer hebben, zo kan in Nederland imho niet veel verbeteren zolang CDA, VVD en PvdA de dienst blijven uitmaken. Die partijen moeten zware, zeer zware klappen krijgen zodat ze van hun warme plek in de Binnenhof verdreven worden. Dan heb je als Nederlander in de gegeven omstandigheden maar twee keuzes, denk ik: SP als je een beetje links bent, ToN als je een beetje rechts bent. Die keuze hebben wij zelfs niet...
Als ik moet kiezen tussen VVD, ToN of PVV kies ik voor de eerste. Over de PVV hoef ik denk ik niet uit te wijden. Voor wat betreft VVD of ToN: Als het gaat om stevig beleid dan is het zaak dat de mensen die dat beleid moeten aansturen integer zijn en blijven onthouden dat het om mensen gaat. Verdonk is wat dat betreft voor mij door de mand gevallen. Zij is de reden dat ik mij de afgelopen verkiezingen 'partijloos' voelde.
Begrijp me goed: de traditionele partijen mogen w.m.b. best 'klappen krijgen', ze hebben het verdiend. De afgelopen verkiezingen waren een goed voorbeeld van het feit dat partijen die gaan voor hun principes meer en meer de sympathie winnen van de bevolking.

Citaat:
Ik vermoed dat miljoenen Nederlanders op dit moment samen met jou hetzelfde aan het zuchten zijn. Fortuyn was een fascinerend personage (ook voor Vlamingen, je weet dat ik naar Rotterdam gereisd ben om zijn begrafenis bij te wonen). Maar zou jij voor hem gestemd hebben als je de kans had?
Ik heb helaas de kans niet gehad. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet weet of ik op hem zou hebben gestemd. Ik vond Fortuyn een boeiende figuur waar ik steeds meer sympathie voor kreeg. In het begin kwam hij met 'vragen' waarvan ik dacht: Daar zal 'paars' toch zo een antwoord op kunnen formuleren. Dat antwoord bleef echter uit. Het failliet van paars werd toen pijnlijk duidelijk. Ik heb altijd genoten van zijn debatten en zeker 'het debat' na de gemeenteraadsverkiezingen. Stemmen op PF heb ik wel overwogen. Meteen na zijn liquidatie (hier niet zo ver vandaan) was ik helemaal geneigd op hem te stemmen maar heb ervan afgezien toen ik zag hoe er een zootje ongeregeld om hem heen was verzameld, de LPF. Leefbaar Rotterdam heeft het trouwens wél heel goed gedaan.
Oud 7 april 2008, 09:12   #31
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Pijnlijke vraag voor iemand die zelfs ondanks een door eigen partijschuld geslagen gat VVD blijft stemmen....

Mooie analyse, Rob!
Is geen pijnlijke vraag, Knuppel. Ik denk dat jij en ik daarin nog niet eens zoveel verschillen. Als ik me niet vergis ben je twee keer teleurgesteld in de partijen waar je voor koos (VU en NVA) maar wil je niet zover gaan VB te stemmen ondanks dat die partij standpunten heeft waar je sympathie voor hebt. Met andere woorden: Je bent nu 'partijloos'.
Ik heb hetzelfde hier in Nederland. De standpunten van de VVD hebben me altijd aangesproken. De laatste verkiezingen heb ik overwogen niet te stemmen. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan maar dan op iemand waarin ik wél geloof (Ook Rutte kan mijn goedkeuring niet wegdragen). Wilders en Verdonk krijgen zeker mijn stem niet.
Oud 7 april 2008, 09:30   #32
Rob Roy
Minister

Standaard

Citaat:
Begrijp me goed: de traditionele partijen mogen w.m.b. best 'klappen krijgen', ze hebben het verdiend. De afgelopen verkiezingen waren een goed voorbeeld van het feit dat partijen die gaan voor hun principes meer en meer de sympathie winnen van de bevolking.
Mij gaat het niet om wat de traditionele partijen al dan niet verdienen. Ik ben politiek gezien zeker niet vrij van enige wraakzucht, maar geef toch ruim prioriteit aan oplossingen. De problemen van Noord-West-Europa zijn stilaan zo groot aan het worden, en de aanpak laat al zo lang op zich wachten, dat nogal wat zorgvuldigheidsvereisten imho wegvallen. Met politiekcorrecte partijen als de VVD, hoe "rechts" ook, komen we er niet. Dat zijn uitgerekend de partijen die de problemen tot op de dag van vandaag hebben laten rotten. De oplossing kan imho alleen komen van nieuwelingen: niet-correcten van links en van rechts.

Citaat:
Ik heb helaas de kans niet gehad. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het niet weet of ik op hem zou hebben gestemd. Ik vond Fortuyn een boeiende figuur waar ik steeds meer sympathie voor kreeg. In het begin kwam hij met 'vragen' waarvan ik dacht: Daar zal 'paars' toch zo een antwoord op kunnen formuleren. Dat antwoord bleef echter uit. Het failliet van paars werd toen pijnlijk duidelijk. Ik heb altijd genoten van zijn debatten en zeker 'het debat' na de gemeenteraadsverkiezingen. Stemmen op PF heb ik wel overwogen. Meteen na zijn liquidatie (hier niet zo ver vandaan) was ik helemaal geneigd op hem te stemmen maar heb ervan afgezien toen ik zag hoe er een zootje ongeregeld om hem heen was verzameld, de LPF. Leefbaar Rotterdam heeft het trouwens wél heel goed gedaan.
Ik zag jou eerlijk gezegd ook nog niet echt LPF stemmen, ondanks je bewondering voor Fortuyn, en ik ben niet zeker dat ik het toen, direct na de moord, zou gedaan hebben. Het dramatische is dat we op die manier ondertussen de macht in handen laten van degenen die de situatie dag na dag blijven slechter maken.
Oud 7 april 2008, 09:43   #33
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Mij gaat het niet om wat de traditionele partijen al dan niet verdienen. Ik ben politiek gezien zeker niet vrij van enige wraakzucht, maar geef toch ruim prioriteit aan oplossingen. De problemen van Noord-West-Europa zijn stilaan zo groot aan het worden, en de aanpak laat al zo lang op zich wachten, dat nogal wat zorgvuldigheidsvereisten imho wegvallen. Met politiekcorrecte partijen als de VVD, hoe "rechts" ook, komen we er niet. Dat zijn uitgerekend de partijen die de problemen tot op de dag van vandaag hebben laten rotten. De oplossing kan imho alleen komen van nieuwelingen: niet-correcten van links en van rechts.
Voor mij is de 'goede' niet-correcte nog niet langsgekomen.

Citaat:
Ik zag jou eerlijk gezegd ook nog niet echt LPF stemmen, ondanks je bewondering voor Fortuyn, en ik ben niet zeker dat ik het toen, direct na de moord, zou gedaan hebben. Het dramatische is dat we op die manier ondertussen de macht in handen laten van degenen die de situatie dag na dag blijven slechter maken.
Ja, het is een groot verschil: Stemmen op PF heb ik overwogen, stemmen op de LPF nooit.

En voor de rest: stemmen blijft voor mij een kwestie van vertrouwen. Ik heb geen vertrouwen in Verdonk en zeker niet in Wilders. In de VVD zitten mensen die voorstander zijn van stevige oplossingen en die ik nog wél vertrouw (al was het maar omdat ik er een paar heb meegemaakt).

Zeg het maar...
Oud 7 april 2008, 09:50   #34
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Mocht ik in Nederland stemgerechtigd zijn zou ik op ToN stemmen. Wilders vond ik in het begin ook wel een sympathieke no nonsense politicus, maar hij is me iets te éénzijdig.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 09:55   #35
Rob Roy
Minister

Standaard

Citaat:
Voor mij is de 'goede' niet-correcte nog niet langsgekomen.
Wel, ik zit op dit punt aan de andere kant van de grens: de goede correcte verwacht ik al lang niet meer. Al zitten er in de traditionele partijen best wel hier en daar interessante mensen, als het er op aankomt geven ze het beleid in handen van steeds weer dezelfde regenten die ons steeds sneller naar de afgrond doen hollen. In die omstandigheden mogen nieuwelingen, ook indien niet helemaal kosjer, een kans krijgen, al was het maar om als keiharde oppositie het regentschap op te jagen.

Laatst gewijzigd door Rob Roy : 7 april 2008 om 09:58.
Oud 7 april 2008, 13:03   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is geen pijnlijke vraag, Knuppel. Ik denk dat jij en ik daarin nog niet eens zoveel verschillen. Als ik me niet vergis ben je twee keer teleurgesteld in de partijen waar je voor koos (VU en NVA) maar wil je niet zover gaan VB te stemmen ondanks dat die partij standpunten heeft waar je sympathie voor hebt. Met andere woorden: Je bent nu 'partijloos'.
Ik heb hetzelfde hier in Nederland. De standpunten van de VVD hebben me altijd aangesproken. De laatste verkiezingen heb ik overwogen niet te stemmen. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan maar dan op iemand waarin ik wél geloof (Ook Rutte kan mijn goedkeuring niet wegdragen). Wilders en Verdonk krijgen zeker mijn stem niet.
Je hebt gelijk dat ik teleurgesteld werd door de VU en de N-VA. Daardoor zal ik nooit nog lid worden van een politieke partij.
Je zit mis als je denkt dat ik niet voor het VB stemde. Dat deed ik zeker wel al! En ik zal het nog doen! En wel om deze reden:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Roy
de goede correcte verwacht ik al lang niet meer. Al zitten er in de traditionele partijen best wel hier en daar interessante mensen, als het er op aankomt geven ze het beleid in handen van steeds weer dezelfde regenten die ons steeds sneller naar de afgrond doen hollen. In die omstandigheden mogen nieuwelingen, ook indien niet helemaal kosjer, een kans krijgen, al was het maar om als keiharde oppositie het regentschap op te jagen.
Oud 7 april 2008, 13:13   #37
Rob Roy
Minister

Standaard

Citaat:
En wel om deze reden:
De factuur loopt op, hoor...
Oud 7 april 2008, 13:27   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De factuur loopt op, hoor...
Ik zal een klasse eau de vieke bovenop dat etentje doen....

Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 april 2008 om 13:27.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2008, 13:31   #39
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk dat ik teleurgesteld werd door de VU en de N-VA. Daardoor zal ik nooit nog lid worden van een politieke partij.
Je zit mis als je denkt dat ik niet voor het VB stemde. Dat deed ik zeker wel al! En ik zal het nog doen!
Ik dacht dat jij de laatste keer niet had gestemd maar dan heb ik me vergist. Mijn excuses.

Citaat:
En wel om deze reden:
De reden begrijp ik. Zelf ben ik nog niet zover.
Oud 7 april 2008, 13:38   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat jij de laatste keer niet had gestemd maar dan heb ik me vergist. Mijn excuses.

De reden begrijp ik. Zelf ben ik nog niet zover.
Het klopt dat ik de laatste keer niet stemde, maar dat was omdat ik me verzet tegen ongrondwettelijke verkiezingen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be