![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
haha is dat de enige respons die je hier op kan geven... die afrikanen en arabieren zouden eens het zelfde moeten doen en alle grondstoffen die nu gepikt worden uit hun land bijhouden en verdelen over hun eigen continent... we zullen dan nog eens spreken over de intellectuele westerse cultuur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
haha waar woon jij ? ...op de noordpool... het zijn de beursspeculanten die de olieprijs bepalen en olie is slechts 1 druppel van de emmer die word gestolen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Zoek jij maar eens op hoeveel geld het de Arabieren kost om olie uit de grond te halen, en hoeveel ze er vervolgens aan verdienen. Dan zul je zien dat ze winsten maken van vele honderden procenten. In een vrije markt zou zoiets nooit kunnen. En wat stelen wij verder nog van de Arabieren dan? Verder is daar alleen nog een hoop zand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
beter leren lezen, ik had het ook over afrika... of zijn volgens jou alle migranten arabieren..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Nou, wat steelt het Westen dan in Afrika? Er wordt ontzettend veel gedaan om bijvoorbeeld de handel in bloeddiamanten uit te bannen. En ook misbruik op andere gebieden probeert men zoveel mogelijk uit te bannen. Shell betaald een schappelijke prijs voor de Nigeriaanse olie. Maar wat kan Shell er aan doen als dat geld vervolgens niet bij de bewoners terecht komt door hun corrupte overheid? Er gaan zeker dingen fout. Maar jij doet alsof het Westers beleid is om arme Afrikanen en Arabieren uit te buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Arabieren en Afrikanen kunnen met die grondstoffen niks aanvangen aangezien zij de know how, de technologie etc missen om er gebruik van te kunnen maken. Het is trouwens dank zij het vernuft de creativiteit de werklust enz van de westerlingen dat de Arabieren die op olieplassen leven nu niet meer achter hun kamelen hoeven aan te lopen en dat de afrikanen niet meer hoeven te leven van jacht en visvangst in de jungle. De Congolezen zitten nu trouwens de Belgen te smeken om terug te komen om hun land weer helpen op te bouwen.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 april 2008 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U woont in een "islamietische" buurt en telt onder Uw vrienden meerdere "Islamieten" - volgens U geeft dit geen problemen. Het probleem ligt er in de Islamieten die U niet kent en wel eens zouden durven immigreren. Mijn onbekendheid met de islamieten is fout : ik heb in een islamietisch land zelfs gewerkt, mijn gebuur is een irakees vluchteling licentiaat in de geschiedenis die hier werkt als ploegbaas in de chemische industrie (omdat zijn diploma hier geen enkele geldigheid bezit) - hij is overigens getrouwd met zijn lerares Nederlandse taal & is eerder een culturele moslim dan een gelovige.. (als U dat verschil zou begrijpen). Uw vrienden moeten dus niet terug, maar mijn vrienden wel (want dat zijn voor U vreemdelingen..) Heeft U overigens last van de vrees dat islamieten en vooral de gelovige veel kindjes gaan maken zodat eurabië toch een feit gaat worden ? Moeten we gaskamers inrichten ? Verplichte sterilzeringen ?
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men zou om te beginnen de erkenning van de islam weer moeten afnemen en die op de lijst van gevaarlijke sektes onderbrengen. Ophouden met de mensen voor te liegen dat de islam een religie van vrede is die tolerant vrouwvriendelijk zou zijn enz. enz die niet zou verschillen van eender welke andere religie die naam waardig. Ophouden met te denken dat het 'hoer' geroep en lastigvallen tot zelfs groepsverkrachten van vrouwen die zich zonder hoofddoek op straat durven te wagen voortkomt uit achterstelling discriminatie en dies meer. Ophouden met samen te werken met moskeen en imams om de problemen met reljongeren enz. op te lossen want daarmee schenden zij zelf de scheiding van religie en staat. Ophouden met het bepamperen. Eindelijk eens de waarheid over de islam en de misdadiger van een profeet zitten zeggen en dit tegen de islampromotors in. ophouden met verenigingen en websites te steunen zoals kifkif of het CIE (centrum van islam in Europa). Ophouden te denken dat de islam de oplossing bied voor de reljongeren en andere problemen die de islam zich steld. Het is immers de islam die de integratie van moslims in onze vrije westerse democratische landen tegenhoud en die voor de problemen zorgt die men met andere nieuwkomers niet of nauwelijks heeft. Al diegenen met vreemde of dubbele nationaliteit die zich duidelijk weigeren aan te passen aan onze westerse normen en waarden, dienen helemaal niet de gaskamers te worden ingestopt doch de Belgische nationaliteit te worden afgenomen en naar het land van hun andere paspoort te worden gestuurd. Het cgkr, die de slachtofferrol, waar moslimnieuwkomers zich in wentelen en daar gretig gebruik van maken om gedaan te krijgen wat zij willen, zit te bevestigen dient uiteraard afgeschaft te worden. Debatten organizeren op tv waar moslims hun islam maar trachte nte verdedigen, waar islampromtors weerwerk word geboden om de leugens die zij nu lustig kunnen rondstrooien aan achteloze mensen, bloot te leggen. Ophouden met islamcritici als zogernaamd islamofoob af te schilderen, alsof de angst voor de islamisering onterecht zou zijn. Nu doet men immers net het tegenovergestelde. In plaats van de islam vleugellam te maken geeft men haar vleugels. De islam is immers helemaal geen religie in de westerse zin van het woord. Zogenaamde verdraagzamen zoals jij laten zich gewoon in de luren leggen. Er is dringend een politiek nodig die de islam eindelijk eens gaat confronteren tenminste indien men onze vrije democratische westerse samenleving nog enigszins genegen is. Islamisering is allang binnengeslopen Nahed Selin http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight= Luister naar de waarschuwingen van ex-moslims Mijn weg naar de Islam en terug weg ervan http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=9926 Deze dame weet het probleem ook perfect te verwoorden "Fuck Theo van Gogh!" Annelies van der Veer Blijf af van de hoofddoekmeiden - Nora Kasrioui Annelies van der Veer NAAKT! Annelies van der Veer http://vetvetvet.web-log.nl/vetvetve...eer/index.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 april 2008 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu heb ik echt zin om woordjes te gebruiken in het genre van "IDIOOT!" Ik zei dat niemand terug moet. Ik zei dat niemand meer binnen mag om degenen die hier aanwezig zijn de mogelijkheid te gunnen zich te integreren. Leer lezen vooraleer je over gaskamers en dergelijke begint, geïndoctrineerde kleingeestelijke. Ik zei voorts dat niemand over de dieperliggende problemen wenst te praten. En ik vermoed dat u ook enkel aan de oppervlakte blijft hangen in uw contacten met moslims. Zo mocht ik al afleiden uit een andere discussie dat u meent dat de islam vrij geïnterpreteerd wordt door moslims. Last van vrees? Ik ken geen vrees. Je kent de Jan toch? Maar het is niet omdat ik geen vrees ken dat ik met m'n ogen dicht in een conflict ga wandelen. Vermijden waar het kan. U denkt er blijkbaar anders over. Nou, veel succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dus meer dan de helft zijn idioten.
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat je andere reactie betreft: mij is het wél ooit overkomen, 10 jaar geleden intussen. Ik schreef alleen dat ik persoonlijk en in Brussel nog geen hinder heb gehad. Maar ik weet dat anderen dat al wel hebben gehad en daarom schreef ik: begrip voor alle standpunten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Of er gaskamers gaan komen? ![]() Heeft u zo weinig argumenten dat het grootste cliché ooit weer naar boven moet worden gehaald. Éen ding weet ik zeker. Als de linkse dictators hun beleid (=blanke genocide) in de strot van de Europeaan blijven rammen, komen er problemen. En dan spreek ik over geweld in zijn meest afschuwelijke vorm. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() Toelaten van migranten was absoluut geen vergissing. Het was economisch zelfs nodig. Wel een vergissing is het gebrek aan rechtvaardige straffen voor allochtonen (én autochtonen) die over de schreef gaan. Met de overgrote meerderheid van de nieuwe Belgen heb je geen problemen.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De kolonisatie van Indonesië, het onderdrukken van de vrijheidsbewegingen daar, de meewerking met de holocaust, de wandaden van de VOC,... ziijn niet erg? Het toelaten van mensen die een beter leven zoeken is erger? Een nieuwe kruistocht tegen de islam is volgens hen belangrijker dan een solidaire levenshouding? En dan heb je nog idioten die beweren dat het gevaar vanuit de islam komt.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 19 april 2008 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze zijn overal, ze sluipen door de straten, door je buurt, door je huis, met 1 enkel doel: totale werelddominantie!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ga hier zeker niet volledig mee akkoord, Europeanen uit andere landen van Europa of mensen met Europese origine hadden hier het volste recht op immigreren.
Verder heb ik geen probleem met mensen uit andere continenten met compatibele cultuur, dit geldt voor de meeste mensen uit N en Z-Amerika bijvoorbeeld. Ook geen problemen met mensen uit Boedhistische of centraal-Afrikaanse landen. Er zijn enkel problemen met mensen uit Islamitische landen... omdat hun cultuur en geloof niet compatibel zijn.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' Laatst gewijzigd door Webcrusader : 19 april 2008 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |