Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2008, 23:17   #21
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Inderdaad verschillend: De Europese migranten pleegden in de Amerika een volledige genocide, op de schaal van twee continenten: niemand kent het aantal slachtoffers bij benadering: 40.000.000? 60.000.000, 80.000.000 of100.000.000? Fransen en Engelsen vochten een bloedige oorlog uit in het noorden. Van de Noordpool tot Vuurland werd alles gekolonizeerd en geplunderd.
Compleet verschillend inderdaad.

PS
TS vergat de link naar het onderzoek:
http://www.historischnieuwsblad.nl/0...itor_2008.html

Het HN "vergeet" dan weer te vermelden wanneer ze die 1069 Nederlanders ondervraagd hebben en geeft geen enkele indicatie over de selectie en samenstelling van hun groep.(als of d�*t niet van belang zou zijn)

van 1069 Nederlanders.
En u zou nu willen dat de Europeanen, als een soort boetedoening, zich gedwee laten afslachtten door onderandere Afrikaanse en Arabische immigranten zeker ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 14:09   #22
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
En u zou nu willen dat de Europeanen, als een soort boetedoening, zich gedwee laten afslachtten door onderandere Afrikaanse en Arabische immigranten zeker ?

haha is dat de enige respons die je hier op kan geven...
die afrikanen en arabieren zouden eens het zelfde moeten doen en alle grondstoffen die nu gepikt worden uit hun land bijhouden en verdelen over hun eigen continent...

we zullen dan nog eens spreken over de intellectuele westerse cultuur...

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 14:14   #23
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
haha is dat de enige respons die je hier op kan geven...
die afrikanen en arabieren zouden eens het zelfde moeten doen en alle grondstoffen die nu gepikt worden uit hun land bijhouden en verdelen over hun eigen continent...

we zullen dan nog eens spreken over de intellectuele westerse cultuur...
Gepikt? Het Westen betaald woekerprijzen voor olie, zodat Arabieren op hun luie reet kunnen blijven zitten.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2008, 20:08   #24
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Gepikt? Het Westen betaald woekerprijzen voor olie, zodat Arabieren op hun luie reet kunnen blijven zitten.

haha waar woon jij ? ...op de noordpool...
het zijn de beursspeculanten die de olieprijs bepalen
en olie is slechts 1 druppel van de emmer die word gestolen....

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Oud 18 april 2008, 09:35   #25
Spinoza
Minister-President

Standaard

Citaat:
haha waar woon jij ? ...op de noordpool...
het zijn de beursspeculanten die de olieprijs bepalen
en olie is slechts 1 druppel van de emmer die word gestolen....
Zoek jij maar eens op hoeveel geld het de Arabieren kost om olie uit de grond te halen, en hoeveel ze er vervolgens aan verdienen. Dan zul je zien dat ze winsten maken van vele honderden procenten. In een vrije markt zou zoiets nooit kunnen. En wat stelen wij verder nog van de Arabieren dan? Verder is daar alleen nog een hoop zand.
Oud 18 april 2008, 14:14   #26
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Zoek jij maar eens op hoeveel geld het de Arabieren kost om olie uit de grond te halen, en hoeveel ze er vervolgens aan verdienen. Dan zul je zien dat ze winsten maken van vele honderden procenten. In een vrije markt zou zoiets nooit kunnen. En wat stelen wij verder nog van de Arabieren dan? Verder is daar alleen nog een hoop zand.

beter leren lezen, ik had het ook over afrika...
of zijn volgens jou alle migranten arabieren.....

Citaat:
Oud 18 april 2008, 14:48   #27
Spinoza
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nou, wat steelt het Westen dan in Afrika? Er wordt ontzettend veel gedaan om bijvoorbeeld de handel in bloeddiamanten uit te bannen. En ook misbruik op andere gebieden probeert men zoveel mogelijk uit te bannen. Shell betaald een schappelijke prijs voor de Nigeriaanse olie. Maar wat kan Shell er aan doen als dat geld vervolgens niet bij de bewoners terecht komt door hun corrupte overheid? Er gaan zeker dingen fout. Maar jij doet alsof het Westers beleid is om arme Afrikanen en Arabieren uit te buiten.
Oud 18 april 2008, 14:53   #28
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De Arabieren en Afrikanen kunnen met die grondstoffen niks aanvangen aangezien zij de know how, de technologie etc missen om er gebruik van te kunnen maken. Het is trouwens dank zij het vernuft de creativiteit de werklust enz van de westerlingen dat de Arabieren die op olieplassen leven nu niet meer achter hun kamelen hoeven aan te lopen en dat de afrikanen niet meer hoeven te leven van jacht en visvangst in de jungle. De Congolezen zitten nu trouwens de Belgen te smeken om terug te komen om hun land weer helpen op te bouwen.

Laatst gewijzigd door smiley : 18 april 2008 om 14:54.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2008, 15:03   #29
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
In de loop van de geschiedenis hebben wij inderdaad vele culturen mogen ontvangen. Degenen die onze samenleving iets te bieden hadden werden met open armen ontvangen. Degenen die ons niets te bieden hadden, werden op straat afgemaakt. Zo is het altijd gegaan.

En onze cultuur is uiteraard een flexibel gegeven dat aan verandering onderhevig is. Alle opbouwende veranderingen zijn meer dan welkom. Maar een stap terug zetten ten gunste van immigratie, dat gaat te ver.

De immigratie, die wij altijd gekend hebben, verloopt nu zo verschrikkelijk snel dat er geen ruimte meer is voor integratie. We zitten met een cultuur die niet aansluit bij de onze en die constant gevoed wordt uit het buitenland dankzij de continue instroom van immigranten.

VB's geïsoleerd? Wat een cliché. Volgens mijn ervaringen is het net omgekeerd. Degenen die zeggen dat erniets aan de hand is hebben geen contact met de allochtonen. Zij weten niet waarover ze praten. Uit een andere discussie mocht ik afleiden dat u daar ook bij hoort.

Ik ben lid van de VLD. Niettemin vind ik het een achterlijke partij. Ik stem VB om mijn steentje bij te dragen aan de verrechtsing van de traditionele partijen. Ik woon in Molenbeek, Brussel. Ik heb vele vrienden in mijn buurt. Die moeten niet verdwijnen. Maar de immigratie moet stoppen. Indien dat gebeurt, ontstaat er opportuniteit voor hen om zich te integreren. Nu, hoewel ik op individuele basis met eender wie kan overeenkomen, welke ideologische aanhang ze ook hebben, zal ik in algemene termen wel een zelfverklaarde groep durven veroordelen. Wanneer ik namelijk iets dieper begin te praten met mijn vrienden uit de buurt, dan komen er namelijk fundamentele problemen aan het licht. Maar dat durven de meeste Europeanen niet, om deze immigranten te leren kennen. In hun eigen voordeel, stem ik tegen hun cultuur. Indien deze namelijk blijft verder groeien in ons land, dan zal er conflict ontstaan. Willen we dat voorkomen, of wakkeren we de vlam nog wat verder aan?

U woont in een "islamietische" buurt en telt onder Uw vrienden meerdere "Islamieten" - volgens U geeft dit geen problemen. Het probleem ligt er in de Islamieten die U niet kent en wel eens zouden durven immigreren.

Mijn onbekendheid met de islamieten is fout : ik heb in een islamietisch land zelfs gewerkt, mijn gebuur is een irakees vluchteling licentiaat in de geschiedenis die hier werkt als ploegbaas in de chemische industrie (omdat zijn diploma hier geen enkele geldigheid bezit) - hij is overigens getrouwd met zijn lerares Nederlandse taal & is eerder een culturele moslim dan een gelovige.. (als U dat verschil zou begrijpen).

Uw vrienden moeten dus niet terug, maar mijn vrienden wel (want dat zijn voor U vreemdelingen..) Heeft U overigens last van de vrees dat islamieten en vooral de gelovige veel kindjes gaan maken zodat eurabië toch een feit gaat worden ? Moeten we gaskamers inrichten ? Verplichte sterilzeringen ?

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2008, 15:31   #30
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Heeft U overigens last van de vrees dat islamieten en vooral de gelovige veel kindjes gaan maken zodat eurabië toch een feit gaat worden ? Moeten we gaskamers inrichten ? Verplichte sterilzeringen ?

Men zou om te beginnen de erkenning van de islam weer moeten afnemen en die op de lijst van gevaarlijke sektes onderbrengen. Ophouden met de mensen voor te liegen dat de islam een religie van vrede is die tolerant vrouwvriendelijk zou zijn enz. enz die niet zou verschillen van eender welke andere religie die naam waardig. Ophouden met te denken dat het 'hoer' geroep en lastigvallen tot zelfs groepsverkrachten van vrouwen die zich zonder hoofddoek op straat durven te wagen voortkomt uit achterstelling discriminatie en dies meer. Ophouden met samen te werken met moskeen en imams om de problemen met reljongeren enz. op te lossen want daarmee schenden zij zelf de scheiding van religie en staat. Ophouden met het bepamperen. Eindelijk eens de waarheid over de islam en de misdadiger van een profeet zitten zeggen en dit tegen de islampromotors in. ophouden met verenigingen en websites te steunen zoals kifkif of het CIE (centrum van islam in Europa). Ophouden te denken dat de islam de oplossing bied voor de reljongeren en andere problemen die de islam zich steld. Het is immers de islam die de integratie van moslims in onze vrije westerse democratische landen tegenhoud en die voor de problemen zorgt die men met andere nieuwkomers niet of nauwelijks heeft. Al diegenen met vreemde of dubbele nationaliteit die zich duidelijk weigeren aan te passen aan onze westerse normen en waarden, dienen helemaal niet de gaskamers te worden ingestopt doch de Belgische nationaliteit te worden afgenomen en naar het land van hun andere paspoort te worden gestuurd. Het cgkr, die de slachtofferrol, waar moslimnieuwkomers zich in wentelen en daar gretig gebruik van maken om gedaan te krijgen wat zij willen, zit te bevestigen dient uiteraard afgeschaft te worden. Debatten organizeren op tv waar moslims hun islam maar trachte nte verdedigen, waar islampromtors weerwerk word geboden om de leugens die zij nu lustig kunnen rondstrooien aan achteloze mensen, bloot te leggen. Ophouden met islamcritici als zogernaamd islamofoob af te schilderen, alsof de angst voor de islamisering onterecht zou zijn. Nu doet men immers net het tegenovergestelde. In plaats van de islam vleugellam te maken geeft men haar vleugels. De islam is immers helemaal geen religie in de westerse zin van het woord. Zogenaamde verdraagzamen zoals jij laten zich gewoon in de luren leggen. Er is dringend een politiek nodig die de islam eindelijk eens gaat confronteren tenminste indien men onze vrije democratische westerse samenleving nog enigszins genegen is.

Islamisering is allang binnengeslopen
Nahed Selin

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...asc&highlight=

Luister naar de waarschuwingen van ex-moslims

Mijn weg naar de Islam en terug weg ervan
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...pic.php?t=9926

Deze dame weet het probleem ook perfect te verwoorden

"Fuck Theo van Gogh!"
Annelies van der Veer

Blijf af van de hoofddoekmeiden - Nora Kasrioui
Annelies van der Veer

NAAKT!
Annelies van der Veer

http://vetvetvet.web-log.nl/vetvetve...eer/index.html

Laatst gewijzigd door smiley : 18 april 2008 om 15:43.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2008, 16:41   #31
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
U woont in een "islamietische" buurt en telt onder Uw vrienden meerdere "Islamieten" - volgens U geeft dit geen problemen. Het probleem ligt er in de Islamieten die U niet kent en wel eens zouden durven immigreren.

Mijn onbekendheid met de islamieten is fout : ik heb in een islamietisch land zelfs gewerkt, mijn gebuur is een irakees vluchteling licentiaat in de geschiedenis die hier werkt als ploegbaas in de chemische industrie (omdat zijn diploma hier geen enkele geldigheid bezit) - hij is overigens getrouwd met zijn lerares Nederlandse taal & is eerder een culturele moslim dan een gelovige.. (als U dat verschil zou begrijpen).

Uw vrienden moeten dus niet terug, maar mijn vrienden wel (want dat zijn voor U vreemdelingen..) Heeft U overigens last van de vrees dat islamieten en vooral de gelovige veel kindjes gaan maken zodat eurabië toch een feit gaat worden ? Moeten we gaskamers inrichten ? Verplichte sterilzeringen ?

Nu heb ik echt zin om woordjes te gebruiken in het genre van "IDIOOT!"

Ik zei dat niemand terug moet. Ik zei dat niemand meer binnen mag om degenen die hier aanwezig zijn de mogelijkheid te gunnen zich te integreren.

Leer lezen vooraleer je over gaskamers en dergelijke begint, geïndoctrineerde kleingeestelijke.

Ik zei voorts dat niemand over de dieperliggende problemen wenst te praten. En ik vermoed dat u ook enkel aan de oppervlakte blijft hangen in uw contacten met moslims. Zo mocht ik al afleiden uit een andere discussie dat u meent dat de islam vrij geïnterpreteerd wordt door moslims.

Last van vrees? Ik ken geen vrees. Je kent de Jan toch? Maar het is niet omdat ik geen vrees ken dat ik met m'n ogen dicht in een conflict ga wandelen. Vermijden waar het kan. U denkt er blijkbaar anders over. Nou, veel succes.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2008, 17:13   #32
the_special_one
Provinciaal Statenlid

the_special_one's schermafbeelding

Standaard

dus meer dan de helft zijn idioten.
Oud 18 april 2008, 20:58   #33
Cisalpina
Gouverneur

Cisalpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Winterhamer Bekijk bericht
Als het iemand anders niet overkomt dan overkomt het niemand

maar eh, met je eigen immigrant ? ben jij weer zo eentje die gehersenspoeld is door MTV
Ik kijk geen tv, dus ik weet niet wat je daarmee bedoelt.

Wat je andere reactie betreft: mij is het wél ooit overkomen, 10 jaar geleden intussen. Ik schreef alleen dat ik persoonlijk en in Brussel nog geen hinder heb gehad. Maar ik weet dat anderen dat al wel hebben gehad en daarom schreef ik: begrip voor alle standpunten.
Cisalpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 04:37   #34
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Heeft U overigens last van de vrees dat islamieten en vooral de gelovige veel kindjes gaan maken zodat eurabië toch een feit gaat worden ? Moeten we gaskamers inrichten ? Verplichte sterilzeringen ?
Als het autochtone Volk minder kinderen krijgt terwijl allochtonen kweken als de pest (zwijgen we nog maar over de enorme toestroom van asielbedriegers die er jaarlijks bijkomen), is het een wiskundige zekerheid dat het ware Europa kopje onder gaat . Om tot die conclusie te komen moet je geen hersenchirurg zijn.

Of er gaskamers gaan komen?
Heeft u zo weinig argumenten dat het grootste cliché ooit weer naar boven moet worden gehaald.

Éen ding weet ik zeker. Als de linkse dictators hun beleid (=blanke genocide) in de strot van de Europeaan blijven rammen, komen er problemen. En dan spreek ik over geweld in zijn meest afschuwelijke vorm.
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 08:15   #35
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Ik ben lid van de VLD. Niettemin vind ik het een achterlijke partij. Ik stem VB om mijn steentje bij te dragen aan de verrechtsing van de traditionele partijen. Ik woon in Molenbeek, Brussel. Ik heb vele vrienden in mijn buurt. Die moeten niet verdwijnen. Maar de immigratie moet stoppen. Indien dat gebeurt, ontstaat er opportuniteit voor hen om zich te integreren. Nu, hoewel ik op individuele basis met eender wie kan overeenkomen, welke ideologische aanhang ze ook hebben, zal ik in algemene termen wel een zelfverklaarde groep durven veroordelen. Wanneer ik namelijk iets dieper begin te praten met mijn vrienden uit de buurt, dan komen er namelijk fundamentele problemen aan het licht. Maar dat durven de meeste Europeanen niet, om deze immigranten te leren kennen. In hun eigen voordeel, stem ik tegen hun cultuur. Indien deze namelijk blijft verder groeien in ons land, dan zal er conflict ontstaan. Willen we dat voorkomen, of wakkeren we de vlam nog wat verder aan?
De vraag die ik mij dan stel is of stemmen voor het VB een oplossing kan zijn. Wat zou hun houding kunnen zijn tegen de migranten die reeds in ons land verblijven ? Dat Molenbeek een kruitvat is weten we ondertussen, maar gaat het lokaal bestuur niet in de fout ? Logisch dat een gemeente die zeer "migrantvriendelijk is" dus ook veel migranten aantrekt. Voor zover ik weet is de VLD niet pro massale onbeperkte immigratie, wel voor selectieve economische immigratie.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 15:25   #36
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Toelaten van migranten was absoluut geen vergissing. Het was economisch zelfs nodig. Wel een vergissing is het gebrek aan rechtvaardige straffen voor allochtonen (én autochtonen) die over de schreef gaan. Met de overgrote meerderheid van de nieuwe Belgen heb je geen problemen.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Zijn er nog gewone, seculiere democraten?
Rechtvaardigheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 18:31   #37
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toelaten immigranten grootste vergissing

Uit de Geschiedenismonitor blijkt dat meer dan de helft van alle Nederlanders de toelating van grote groepen immigranten als de grootste vergissing uit de vaderlandse geschiedenis beschouwt. De monitor is een onderzoek van het Historisch Nieuwsblad, tv-programma Andere Tijden en de Volkskrant, waarover vanochtend ook al een en ander bericht werd.

De grote instroom van immigranten mag dan door een meerderheid als een vergissing worden gezien, de huidige toestroom van Oost-Europeanen blijft ondertussen gewoon toenemen. Het Centraal Planbureau (CPB) vergeleek de immigratiestroom al met de komst van gastarbeiders in de vorige eeuw. Het CPB waarschuwde ervoor dat Nederland als verzorgingsstaat erg aantrekkelijk is voor laagopgeleide immigranten.

De islam wordt door meer dan de helft van de Nederlanders gezien als een bedreiging voor de Nederlandse identiteit. Die identiteit, waarvan prinses Máxima eerder zei dat die niet bestond, bestaat volgens 66% van de ondervraagden namelijk wel degelijk.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/89690
Dit is ronduit schandalig.
De kolonisatie van Indonesië, het onderdrukken van de vrijheidsbewegingen daar, de meewerking met de holocaust, de wandaden van de VOC,... ziijn niet erg?
Het toelaten van mensen die een beter leven zoeken is erger?
Een nieuwe kruistocht tegen de islam is volgens hen belangrijker dan een solidaire levenshouding?
En dan heb je nog idioten die beweren dat het gevaar vanuit de islam komt.

Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 19 april 2008 om 18:34.
Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 18:37   #38
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Men zou om te beginnen de erkenning van de islam weer moeten afnemen en die op de lijst van gevaarlijke sektes onderbrengen. Ophouden met de mensen voor te liegen dat de islam een religie van vrede is die tolerant vrouwvriendelijk zou zijn enz. enz die niet zou verschillen van eender welke andere religie die naam waardig. Ophouden met te denken dat het 'hoer' geroep en lastigvallen tot zelfs groepsverkrachten van vrouwen die zich zonder hoofddoek op straat durven te wagen voortkomt uit achterstelling discriminatie en dies meer. Ophouden met samen te werken met moskeen en imams om de problemen met reljongeren enz. op te lossen want daarmee schenden zij zelf de scheiding van religie en staat. Ophouden met het bepamperen. Eindelijk eens de waarheid over de islam en de misdadiger van een profeet zitten zeggen en dit tegen de islampromotors in. ophouden met verenigingen en websites te steunen zoals kifkif of het CIE (centrum van islam in Europa). Ophouden te denken dat de islam de oplossing bied voor de reljongeren en andere problemen die de islam zich steld. Het is immers de islam die de integratie van moslims in onze vrije westerse democratische landen tegenhoud en die voor de problemen zorgt die men met andere nieuwkomers niet of nauwelijks heeft. Al diegenen met vreemde of dubbele nationaliteit die zich duidelijk weigeren aan te passen aan onze westerse normen en waarden, dienen helemaal niet de gaskamers te worden ingestopt doch de Belgische nationaliteit te worden afgenomen en naar het land van hun andere paspoort te worden gestuurd. Het cgkr, die de slachtofferrol, waar moslimnieuwkomers zich in wentelen en daar gretig gebruik van maken om gedaan te krijgen wat zij willen, zit te bevestigen dient uiteraard afgeschaft te worden. Debatten organizeren op tv waar moslims hun islam maar trachte nte verdedigen, waar islampromtors weerwerk word geboden om de leugens die zij nu lustig kunnen rondstrooien aan achteloze mensen, bloot te leggen. Ophouden met islamcritici als zogernaamd islamofoob af te schilderen, alsof de angst voor de islamisering onterecht zou zijn. Nu doet men immers net het tegenovergestelde. In plaats van de islam vleugellam te maken geeft men haar vleugels. De islam is immers helemaal geen religie in de westerse zin van het woord. Zogenaamde verdraagzamen zoals jij laten zich gewoon in de luren leggen. Er is dringend een politiek nodig die de islam eindelijk eens gaat confronteren tenminste indien men onze vrije democratische westerse samenleving nog enigszins genegen is.
En daar begint de conspiracy theory weer...
Ze zijn overal, ze sluipen door de straten, door je buurt, door je huis, met 1 enkel doel: totale werelddominantie!!:rol l:

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 21:02   #39
Webcrusader
Provinciaal Statenlid

Webcrusader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toelaten immigranten grootste vergissing
Ik ga hier zeker niet volledig mee akkoord, Europeanen uit andere landen van Europa of mensen met Europese origine hadden hier het volste recht op immigreren.
Verder heb ik geen probleem met mensen uit andere continenten met compatibele cultuur, dit geldt voor de meeste mensen uit N en Z-Amerika bijvoorbeeld. Ook geen problemen met mensen uit Boedhistische of centraal-Afrikaanse landen.
Er zijn enkel problemen met mensen uit Islamitische landen... omdat hun cultuur en geloof niet compatibel zijn.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking.
De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam.

''

Laatst gewijzigd door Webcrusader : 19 april 2008 om 21:03.
Webcrusader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 23:57   #40
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Het toelaten van mensen die een beter leven zoeken is erger?
Dat is zeker erg indien het ten koste gaat van een beter leven voor de autochtone bevolking.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be