![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() en wie is de europese unie ....
juist ja , wij zelf .... en waar staat dat ik een snotbel ben? kan je me staven dat katholieken er tijdens jou leven zo hebben bijgelopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
En o ja, Mitgard, lach er nog maar wat mee ook. Ik had eerlijk gezegd van u toch niks anders verwacht. Als we ons gelijk niet kunnen halen lachen we de ander maar uit, getuigt van veel volwassenheid mijn beste.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zag de Belgische katholieken nooit zo rondlopen hoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs als ze de poten onder je stoel zouden wegzagen, maar dat feit niet in je kraam te pas komt, zou jij nog zeggen:'Neen, ze zijn de poten onder mijn stoel niet aan het wegzagen; ze zijn de poten gewoon wat aan het verfraaien met houtsnijwerk'. Man toch, wordt wakker ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel: het is niet omdat de big business grof verdient aan de armere landen, dat de gewone mens hier zich maar de kaas van het brood moet laten eten. En wij moeten daarom ook nog niet dulden dat ze onze volksbuurten onleefbaar komen maken. En met 'ze' bedoel ik dan natuurlijk enkel de onaangepasten, asocialen en criminelen onder de migranten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben het er mee eens dat wij met zijn allen (behalve de laagste lonen en vervangingsinkomens) meer moeten inleveren om de armere landen daadwerkelijk te helpen. Ik ben het er niet mee eens, dat wij al het crapuul van de Derde Wereld moeten opvangen. Het is juist zo dat wij hier een vertekend beeld krijgen van de gemiddelde inwoner van een arm land, die helemaal geen crapuul is, maar probeert zo goed mogelijk met zijn familie te overleven in barre, dikwijls zeer barre, omstandigheden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() typische linkse hypocrisie...
altijd zaniken over hoe we de arme negerkes in timboektoe moeten helpen maar ne blanke dakloze in hun eigen stad daar lopen ze in een boog omheen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() [quote="Mitgard"]typische linkse hypocrisie...
altijd zaniken over hoe we de arme negerkes in timboektoe moeten helpen maar ne blanke Autochtone daklozen moeten uiteraard geholpen worden en ik heb niet de gewoonte daar in een boog omheen te lopen. Maar de Derde Wereld zomaar volledig laten vallen kan gewoon niet. Het zou immoreel zijn en het zou ook de immigratiedruk laten escaleren. Dus ergens dienen we ook ons eigenbelang als we erin zouden slagen om in de armere landen condities te scheppen, waardoor de mensen daar kunnen blijven zonder voortdurend te lijden onder oorlogen en voedseltekorten. Natuurlijk moeten we wel het kaf van het koren scheiden: ontwikkelingsgeld mag niet verdwijnen in de zakken van presidenten en hun clan; en criminele immigranten moeten geweerd of uitgezet worden. En tenslotte: ik behoor, zoals u toch zou moeten weten, helemaal niet tot de 'linkse' clan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
xenofilie is een kwaai ziekte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Orliocho! Probeer dit maar eens te ontcijferen; dit is een vrij klassiek scheldwoord in één van de 100 nog vigerende Nigeriaanse stamtalen.
See you in hell! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |