![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u ook meer belastingen betalen? En zo ja, waarom? | |||
Ja, want het aanbod van Publieke Goederen moeten dringend versterkt worden |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,79% |
Ja, omdat ik meer welvaart wil, en omdat de correlatie tussen hoge belastingen en welvaart zo sterk is |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,90% |
Ja, maar op voorwaarde dat deze belastingen zo goed als in Zweden worden besteed |
![]() ![]() ![]() |
13 | 44,83% |
Neen, want ik wil niet meer welvaart |
![]() ![]() ![]() |
10 | 34,48% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier en daar eentje die wat in het zwart aan het behangen of schilderen is, ja, maar de echte groete geldwolven, die laten ze wel met rust hoor. Bouwpromotoren die 400.000,- Fr loon per jaar uit hun firma halen waarop ze nagenoeg geen belasting betalen. Die overigens niet gehuuwd zijn met hun ega omdat ze dop zou blijven trekken en als off.alleenstaande onder de inkomstengrens blijft om zodoende voor de kinderen studiebeurzen te krijgen maar wel in een villa wonen met binnenzwembad met 14 000 m2 grond en 20 paardenboxen. Die voor een volgend project bij de aankoop van grond officieel een flink pak te veel betalen en dat ondertafel door de verkoper terug laten geven om heel hun rijkelijk leventje en luxe mee te betalen. Dat noemen ze dan zwart wassen. Dit bovenop het geen ze zo al in het zwart ontvangen, daar gaan ze niet achteraan hoor. Logisch toch, die ze zou moeten gaan conroleren zijn ook niet heilig, die hun handje staat ook open. Van dat zwart schildertje hebben ze niets te verwachten maar van de grote ontduikers is dat wel anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Meer belastingen voor werkgevers
![]()
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er ontbreekt weer eens een optie nl. "Ja want ik wil rijker zijn"
Ik zou dolgraag een belastingsbrief krijgen over een miljoen euro of zo, want dat zou beteken dat ik minstens 2 miljoen verdiende... NO taxation without representation ... een politieke partij die op een ernstige wijze de overheidsuitgaven onder controle brengt en de belastingen verlaagt.. daar is in wezen ook niets mis mee & daarom is het slogandenken een beetje te simplistisch. Werkgevers zijn nl. ook vertegenwoordigers van het menselijke ras - ondernemend zijn heeft behoefte aan een loon. Er is behoefte aan een mentaliteit bij werkgevers die wat meer toekomstgericht is en blijk geeft van langere termijnvisies. Wat men tegenwoordig steeds meer ziet zijn mensen die succesvol een zaak uit de grond stappen om ze zo vlug mogelijk te verkopen aan een zo hoog mogelijke prijs zonder de minste Rücksicht op het personeel dat ze achterlaten en ten prooi laten vallen aan restructureringen enz...
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() nog meer bedrijven zullen het hier dan in dit apenlnd afbollen , dus meer doppers !!!
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() dit moett de meest infantiele enquete ooit zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Geachte,
Gelieve quote's van uw medeforummers niet naar eigen believen aan te passen. Mvg, Diatonos Laatst gewijzigd door Diatonos : 14 april 2008 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gewoon uitstel van executie? Als werkgevers willen wegtrekken, goed, dan nationaliseren we hun bedrijven.
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() nationaliseren?
uitstel van executie? ho ezo? uw strekkinng zal atijd in de marginaliteit blijven, in de goot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou belastingen afschaffen en vervangen door sporadische raids op huizen, bankrekeningen, madammen van rijke poobahs.
Lombasiaanse garde op weg naar een nieuwe dag vol buit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Om welvaart te creeeren moet je de belastingen drastisch verlagen, dit is dus een waardelose peiling.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 15 april 2008 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Dus als ik het goed begrijp ben ik links en wil ik welvaart bevorderen als ik de één van de eerste 3 antwoorden kies. En ben ik rechts en tegen welvaart als ik het laatste kies. Van stereotypering gesproken. Ik zie in de verste verte geen argument dat die redenering staaft.
Weeral een enquete van C2C waarin niet naar een mening wordt gevraagd maar waarin moet gekozen worden tussen wat volgens hem goed of slecht is. Weeral een enquete zonder waarde dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ja,ik wil nog meer belastingen.
Ja,ik wil nog meer uitgezogen worden. En JA,dan komt er een tijd dat er niks meer te halen zal vallen. Gelukkig zo C2C |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Nu maar te hopen dat je geen "aaltjes" zal moeten rapen op het veld,en aan de tafel van de smeerlappen mag zitten uit de Wetstraat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |