Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Hoe staat u tegenover het Vlaams Belang en tegenover euthanasie ?
Voor het Vlaams Belang en voor euthanasie 21 29,58%
Voor het Vlaams Belang en tegen euthanasie 11 15,49%
Tegen het Vlaams Belang en voor euthanasie 34 47,89%
Tegen het Vlaams Belang en tegen euthanasie 5 7,04%
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2008, 17:14   #21
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
U beseft toch dat zoiets een misdaad tegen de menselijkheid zou zijn?
Ik ben steeds op m'n hoede voor al diegenen die met grote woorden als "de menselijkheid" komen aanzwaaien. Meestal zijn het politiek-correcte dienaars van het heersende liberale "waarden"systeem (lees: onwaardensysteem).

Niemand is verplicht een abortus te ondergaan, vreemdelingen hebben wat mij betreft de keuze: onmiddelijk vertrekken of nog geen kinderen. Vlaanderen raakt overbevolkt, hier kan geen plaats zijn voor vreemdelingengezinnen wiens niet-Europese cultuur het vraagt dat er pakweg 10 kinderen in een gezin geboren worden.
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 17:17   #22
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
En waarom ben je weggegaan bij het VB.
Je past er duidelijk nog perfect in.
Je kan nu toch niet meer ontkennen dat je een racist bent.
Ik zal zelf wel oordelen waar ik in pas, en zeker geen bolsjevistje van het zevenste knoopsgat.
Het VB is te liberaal-conservatief en te weinig pro een Nieuwe Tijd. Het is meer en meer een klassiek rechtse systeempartij geworden.

Ik ben geen racist. Ik oordeel of veroordeel niemand op basis van huidskleur of ras. Indien ik zou beweren dat alle niet-blanken moeten abortussen ondergaan, zou ik racist zijn. Maar dat zeg ik dus NIET!
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 20:08   #23
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Ik zal zelf wel oordelen waar ik in pas, en zeker geen bolsjevistje van het zevenste knoopsgat.
Het VB is te liberaal-conservatief en te weinig pro een Nieuwe Tijd. Het is meer en meer een klassiek rechtse systeempartij geworden.

Ik ben geen racist. Ik oordeel of veroordeel niemand op basis van huidskleur of ras. Indien ik zou beweren dat alle niet-blanken moeten abortussen ondergaan, zou ik racist zijn. Maar dat zeg ik dus NIET!
Vervang dan eens in je redenering "niet-Europeaan" door "niet-blank", en kom dan nog eens beweren dat je geen racist ben.

Het is niet omdat je het anders noemt dat het geen racisme meer is hé.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 20:11   #24
Geert C

Standaard

Citaat:
Ik ben steeds op m'n hoede voor al diegenen die met grote woorden als "de menselijkheid" komen aanzwaaien. Meestal zijn het politiek-correcte dienaars van het heersende liberale "waarden"systeem (lees: onwaardensysteem).
Ik zwaai niet, ik zeg het u maar: abortus voor een bepaalde groep verplichten is een misdaad tegen de menselijkheid.

Citaat:
Niemand is verplicht een abortus te ondergaan, vreemdelingen hebben wat mij betreft de keuze: onmiddelijk vertrekken of nog geen kinderen. Vlaanderen raakt overbevolkt, hier kan geen plaats zijn voor vreemdelingengezinnen wiens niet-Europese cultuur het vraagt dat er pakweg 10 kinderen in een gezin geboren worden.
"De Joden hebben de Holocaust zelf gezocht, ze hadden kunnen vertrekken toen ze de kans hadden." "Groep X wordt niet onderdrukt, ze kunnen kiezen tussen naar land Y vluchten of verplichte sterilisatie." Exact dezelfde redenering als diegene die jij gebruikt...

Ik hoed me er doorgaans voor mensen "nazi" te noemen, maar bij jou lijkt me dat meer dan van toepassing...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 21 april 2008 om 20:18.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 21:02   #25
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ik zwaai niet, ik zeg het u maar: abortus voor een bepaalde groep verplichten is een misdaad tegen de menselijkheid.
nix

Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 april 2008 om 21:07.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 21:05   #26
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Ik hoed me er doorgaans voor mensen "zot" te noemen, maar bij jou lijkt me dat meer dan van toepassing...
Waarom?

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 21:07   #27
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Waarom?
ik heb me mislezen, bericht is weg
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 21:11   #28
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

voor VB en voor euthanasie, alleen vind ik niet dat er moet uitgebreid worden. maar volledig tegen euthanasie ben ik niet ( nooit geweest overigens )

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 21:32   #29
sus antigoon
Banneling

Standaard

Citaat:

Vlaanderen sterft , de vergrijzing neemt toe , de grote steden lopen leeg , wij nemen over , het VB ten onder ten aanzien van de andere partijen.

Wie zal de vergrijzing opvangen en wie zal de economie redden ?

één oplossing : de multiculturele samenleving en geen grenzen meer , zodat al onze broeders en zusters naar hier kunnen komen.

Binnenkort treden we toe tot de EU en zijn wel allen één , gaan we en staan we waar we willen
sus antigoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2008, 21:40   #30
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk bericht
Vlaanderen sterft , de vergrijzing neemt toe , de grote steden lopen leeg , wij nemen over , het VB ten onder ten aanzien van de andere partijen.

één oplossing : de multiculturele samenleving en geen grenzen meer , zodat al onze broeders en zusters naar hier kunnen komen.

Binnenkort treden we toe tot de EU en zijn wel allen één , gaan we en staan we waar we willen
Uw sloganeske taal en te provocerende taal doen mijn vermoeden dat u een agitator bent.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 00:47   #31
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
VJW heeft nauwe banden met het Vlaams Belang.
de laatste mail die VBJ stuurde is dezelfde afbeelding dat VJW gebruikte bij de eigen volk eerst betoging. Mijn aandacht viel erop omdat dankzij dit platform een tijd geleden veel propaganda werd gedaan rond een betoging.

Enkel had het VBJ het keltisch kruis weggehaald en de kleuren wat verandert.
Wat ik zeg is pure objectiviteit want ben zelf ne rechtse. VJW mag voor mij gerust blijven bestaan.
In het rechts radicale wereldje lopen er niet zoveel rond die actief zijn, dus je stoot al gauw op dezelfde figuren
Oud VMO'er Remy is actief bij VJW, dat zie je ook aan de propaganda.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 00:55   #32
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sus antigoon Bekijk bericht

Wie de vergrijzing zal opvangen en de economie zal redden ?
Wel blijkbaar niet jouw regeringsleiders waar jullie zo graag op stemmen.
Leterme kan het niet jong, dat zijn de feiten. De pers, de zakenwereld, bedeifsleiders zijn ontevreden over het beleid. Waarom ? Omdat jullie persee willen vasthouden aan België en dat dus veel geld en moeite kost gezien de hemelsgrote verschillen tussen de gemeenschappen.

Je zegt 'het VB ten onder' wel daar ben ik zo zeker nog niet van. Peilingen spreken van 19% dus dat ziet er goed uit. Daar is het te vroeg al uitspraken over te doen.
We zullen nooit één zijn want ieder land kan uit de EU stappen als ze dat wil.
Er zullen altijd verschillende identiteiten, culturen, religies en volkeren bestaan in Europa.

Zo heb je Fransen, Duisters, Nederlanders enz je kan dat niet allemaal zomaar samensmelten tot Europeanen. De verschillen die blijven.
Esperanto bv is een grote mislukking, met de euro is alles duurder geworden en de mensen zijn er niet content over.
We zijn al lang toegtreden toto de EU en we zijn nog altijd geen één, zeker niet in een land als België.
België verloor internationaal gezien terecht zijn krediet in de wereld.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 06:58   #33
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ik vind die bevrijdingspil een schitterend idee. Ook gevangenen met een straf van langer dan 10 jaar zou men die pil kunnen verstrekken. De doodstraf op eigen verzoek.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2008, 22:32   #34
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Absoluut tegen Euthanasie.
Oud 23 april 2008, 22:37   #35
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Uw openingszin lijkt zo uit het bordeel geplukt!
Is er trouwens een overtreffende trap van 'Vlaamse Vlaming'?

Weer teveel gezopen na het zangfeest zo te lezen...
Oud 24 april 2008, 14:12   #36
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Tegen het Vlaams-Belang - het hoogtepunt van het platte populisme - en tegen euthanasie - het hoogtepunt van het platte individualisme.

Laatst gewijzigd door C2C : 24 april 2008 om 14:12.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2008, 14:14   #37
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Ik ben voor ,en toch Vlaams-Belanger
Met reden trouwens
Oud 24 april 2008, 15:21   #38
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook zou een zelfbevrijdingspil kunnen zorgen voor wat meer natuurlijke selectie, en zou het aantal nuttelozen in de maatschappij kunnen dalen.
Ik weet niet wat je bedoelt met "nuttelozen", maar ik betwijfel ten zeerste of uw "nuttelozen" degenen zullen zijn die die pil zullen toepassen.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2008, 15:37   #39
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu wil ik weten wat er achter die knip stond ook. Kutcensuur.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2008, 15:39   #40
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Aan de mensen die tegen euthanasie zijn: Wie denken jullie wel niet dat jullie zijn dat jullie kunnen beslissen over het wel of niet leven van een ander?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be