![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe staat u tegenover het Vlaams Belang en tegenover euthanasie ? | |||
Voor het Vlaams Belang en voor euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
21 | 29,58% |
Voor het Vlaams Belang en tegen euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Tegen het Vlaams Belang en voor euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
34 | 47,89% |
Tegen het Vlaams Belang en tegen euthanasie |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,04% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand is verplicht een abortus te ondergaan, vreemdelingen hebben wat mij betreft de keuze: onmiddelijk vertrekken of nog geen kinderen. Vlaanderen raakt overbevolkt, hier kan geen plaats zijn voor vreemdelingengezinnen wiens niet-Europese cultuur het vraagt dat er pakweg 10 kinderen in een gezin geboren worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het VB is te liberaal-conservatief en te weinig pro een Nieuwe Tijd. Het is meer en meer een klassiek rechtse systeempartij geworden. Ik ben geen racist. Ik oordeel of veroordeel niemand op basis van huidskleur of ras. Indien ik zou beweren dat alle niet-blanken moeten abortussen ondergaan, zou ik racist zijn. Maar dat zeg ik dus NIET! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je het anders noemt dat het geen racisme meer is hé.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik hoed me er doorgaans voor mensen "nazi" te noemen, maar bij jou lijkt me dat meer dan van toepassing... ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 21 april 2008 om 20:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() nix
Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 april 2008 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() voor VB en voor euthanasie, alleen vind ik niet dat er moet uitgebreid worden. maar volledig tegen euthanasie ben ik niet ( nooit geweest overigens )
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zal de vergrijzing opvangen en wie zal de economie redden ? één oplossing : de multiculturele samenleving en geen grenzen meer , zodat al onze broeders en zusters naar hier kunnen komen. Binnenkort treden we toe tot de EU en zijn wel allen één , gaan we en staan we waar we willen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de laatste mail die VBJ stuurde is dezelfde afbeelding dat VJW gebruikte bij de eigen volk eerst betoging. Mijn aandacht viel erop omdat dankzij dit platform een tijd geleden veel propaganda werd gedaan rond een betoging. Enkel had het VBJ het keltisch kruis weggehaald en de kleuren wat verandert. Wat ik zeg is pure objectiviteit want ben zelf ne rechtse. VJW mag voor mij gerust blijven bestaan. In het rechts radicale wereldje lopen er niet zoveel rond die actief zijn, dus je stoot al gauw op dezelfde figuren ![]() Oud VMO'er Remy is actief bij VJW, dat zie je ook aan de propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel blijkbaar niet jouw regeringsleiders waar jullie zo graag op stemmen. Leterme kan het niet jong, dat zijn de feiten. De pers, de zakenwereld, bedeifsleiders zijn ontevreden over het beleid. Waarom ? Omdat jullie persee willen vasthouden aan België en dat dus veel geld en moeite kost gezien de hemelsgrote verschillen tussen de gemeenschappen. Je zegt 'het VB ten onder' wel daar ben ik zo zeker nog niet van. Peilingen spreken van 19% dus dat ziet er goed uit. Daar is het te vroeg al uitspraken over te doen. We zullen nooit één zijn want ieder land kan uit de EU stappen als ze dat wil. Er zullen altijd verschillende identiteiten, culturen, religies en volkeren bestaan in Europa. Zo heb je Fransen, Duisters, Nederlanders enz je kan dat niet allemaal zomaar samensmelten tot Europeanen. De verschillen die blijven. Esperanto bv is een grote mislukking, met de euro is alles duurder geworden en de mensen zijn er niet content over. We zijn al lang toegtreden toto de EU en we zijn nog altijd geen één, zeker niet in een land als België. België verloor internationaal gezien terecht zijn krediet in de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik vind die bevrijdingspil een schitterend idee. Ook gevangenen met een straf van langer dan 10 jaar zou men die pil kunnen verstrekken. De doodstraf op eigen verzoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Absoluut tegen Euthanasie.
![]() |
#35 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Tegen het Vlaams-Belang - het hoogtepunt van het platte populisme - en tegen euthanasie - het hoogtepunt van het platte individualisme.
Laatst gewijzigd door C2C : 24 april 2008 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voor ,en toch Vlaams-Belanger
![]() Met reden trouwens
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de mensen die tegen euthanasie zijn: Wie denken jullie wel niet dat jullie zijn dat jullie kunnen beslissen over het wel of niet leven van een ander?
|
![]() |
![]() |