Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2008, 17:43   #21
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Weg met ons!
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 18:52   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In mijn ogen is extreem-rechts het deporteren, het vergassen, het uitroeien etc... kortom een ideologie die genocide verantwoordt.

Bij mijn weten vraagt het VB toch enkel dat immigranten zich aanpassen aan de hier geldenden normen, waarden, taal en levenswijze? Liefst leven zoals de vlaming onder de vlamingen. Sinds wanneer is dat "extreem rechts"?
En wat is dan "extreem links" in feite?
Dat aanpassen lieve Circe, daar wringt het schoentje. Hoe ver gaan je eisen in verband met aanpassen ? Een absoluut minimum of eisen dat je het verschil niet merkt tussen een nieuwkomer met 5 jaren Belgendienst en iemand die nooit over iets anders gehoord heeft dan wat in z'n dorp is gebeurd behalve via het nieuws en vindt dat Vlaamse kermissen met de ondergang worden bedreigd. De eerste groep wordt verhoudingsgewijs groter, en wat met de Vlaming wordt geassocieerd wijzigt met de tijd. Daar hoef je geen linkse poco voor te zijn om dit te begrijpen. Integratie is noodzakelijk, en vooral wederzijds respect, anders wordt het niet meer leefbaar, tot spijt van en voor de nakomelingen.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 19:09   #23
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Klassieke linkse studentenzever! Wat zitten slijmen bij een linkse prof met gezever over "extreem-rechts", dat is dé klassieke manier om snel en zonder moeilijkheden een diploma politieke wetenschappen te scoren. Hoeveel thesissen zijn er nu al niet verschenen met "extreem-links", het VB viserend, in de titel?

Het opportunisme van linkse studentes kent geen grenzen.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 20:10   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dat aanpassen lieve Circe, daar wringt het schoentje. Hoe ver gaan je eisen in verband met aanpassen ? Een absoluut minimum of eisen dat je het verschil niet merkt tussen een nieuwkomer met 5 jaren Belgendienst en iemand die nooit over iets anders gehoord heeft dan wat in z'n dorp is gebeurd behalve via het nieuws en vindt dat Vlaamse kermissen met de ondergang worden bedreigd. De eerste groep wordt verhoudingsgewijs groter, en wat met de Vlaming wordt geassocieerd wijzigt met de tijd. Daar hoef je geen linkse poco voor te zijn om dit te begrijpen. Integratie is noodzakelijk, en vooral wederzijds respect, anders wordt het niet meer leefbaar, tot spijt van en voor de nakomelingen.
och gatver rudy jongen! gij met uwen kerktoren altijd. Als er énen is die nog met zijn katholieke oogkleppen oploopt zijt gij het wel.
doe me een lol en laat de anderen die al in de 21 ste eeuw zitten en zien wat er gaande is, tenminste hun zeg doen.

Verder mag jij van mij onder je toren blijven zitten tot je burgemeester er een minaret opzet! Doe me een lol en begin dan niet te zeuren dat ze je vijf keer per dag wakker mekkeren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2008, 20:13   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Klassieke linkse studentenzever! Wat zitten slijmen bij een linkse prof met gezever over "extreem-rechts", dat is dé klassieke manier om snel en zonder moeilijkheden een diploma politieke wetenschappen te scoren. Hoeveel thesissen zijn er nu al niet verschenen met "extreem-links", het VB viserend, in de titel?

Het opportunisme van linkse studentes kent geen grenzen.
inderdaad. de laatste keer dat ik aan zo'n onderzoek met vol enthousiasme en zeer uitgebreid deelnam, las ik achteraf in de thesis een totaal andere uitleg over mijn ervaringen.... toen bleek het ineens "so-called" of "naar eigen zeggen" te zijn... naar wiens zeggen vroeg ze anders????

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 19 april 2008, 20:35   #26
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Laat ik het zo stellen: ik probeer altijd zo correct mogelijk met iedereen te discussiëren, maar bepaalde mensen zitten hier volgens mij niet om hun mening te verkondigen, maar om de karikatuur uit te hangen.

Jammer, maar het is zo. En deze zijn niet partij gebonden. De trollen zijn hier zowel links als rechts.

Vroeger kon ik me daar mateloos in ergeren, nu laat ik discussies wel eens opzij liggen, als ik het gevoel heb dat het toch een zinloze moddergooi partij wordt.

Laat ik het zo stellen: mensen als Max van Dietsland zijn ideologen waar ik het niet mee eens ben, maar die hun mening nog redelijk kunnen verkondigen. Zijn mening deel ik op veel fronten echter totaal niet, al kleuren we misschien hetzelfde bolletje.
Mensen als ericferemans ... doen mijn tenen soms krullen. Niet door hun mening, maar door de manier waarop ze deze verkondigen.
Niet antwoorden op de vraag, dat is.
De vraag was:
Citaat:
Maar waar ga je ermee in de clinch?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 11:54   #27
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiseG Bekijk bericht
In het kader van een onderzoek naar de invloed van het internet op de politiek actieve burger ben ik op zoek naar rechtse, bij voorkeur 'extreem-rechtse', forumgangers die bereid zijn zich een kort interview af te laten nemen over hun activiteiten op het internet. Dit interview wordt gebruikt voor mijn onderzoek dat ik momenteel voer voor mijn bachelorproef aan de Vrije Universiteit Brussel. Het interview zal door mezelf worden afgenomen waarbij ik u kan verzekeren dat uw annonimiteit zeker gewaarborgd zal blijven in het onderzoeksverslag. Indien u zich aangesproken voelt, aarzel dan niet mij een e-mail te sturen voor eventuele extra informatie op volgend adres: [email protected]

Mvg,
Lise
Ben ik voldoende rechts om in aanmerking te komen ?
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 13:55   #28
FDM
Banneling

Standaard

wil Lise op het zitje van Phara geraken ? maar kan ze wel een achterbakse linkse snuit trekken ??
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 14:13   #29
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het kader van een onderzoek naar de invloed van het internet op de politiek actieve burger ben ik op zoek naar rechtse, bij voorkeur 'extreem-rechtse', forumgangers die bereid zijn zich een kort interview af te laten nemen over hun activiteiten op het internet. Dit interview wordt gebruikt voor mijn onderzoek dat ik momenteel voer voor mijn bachelorproef aan de Vrije Universiteit Brussel. Het interview zal door mezelf worden afgenomen waarbij ik u kan verzekeren dat uw annonimiteit zeker gewaarborgd zal blijven in het onderzoeksverslag. Indien u zich aangesproken voelt, aarzel dan niet mij een e-mail te sturen voor eventuele extra informatie op volgend adres: [email protected]

Mvg,
Lise
Slechte introductie he! Je moet je concepten goed kiezen en duidelijk omschrijven.
En een kort interview, waarom dan geen korte anonieme (met 1 n) vragenlijst?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2008, 22:24   #30
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Als je separatist bent ben je dan extreem rechts ?
Oud 21 april 2008, 10:28   #31
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Als je separatist bent ben je dan extreem rechts ?
facist !
jij dacht er toch niet zo goedkoop vanaf te komen ?!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2008, 21:48   #32
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Weg met ons!

4000 mensen op uw Vlaams-Nationaal Zangfeest een paar dagen geleden. Een triestige opkomst. Zeker als we de jongere kinderen (verplichte aanwezigheid) niet tellen, want dan komen we op ongeveer een 3500 aanwezigen...

Wel veel vendelzwaaiers, dat is waar. En klompkesdansen.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2008, 05:54   #33
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
4000 mensen op uw Vlaams-Nationaal Zangfeest een paar dagen geleden. Een triestige opkomst. Zeker als we de jongere kinderen (verplichte aanwezigheid) niet tellen, want dan komen we op ongeveer een 3500 aanwezigen...

Wel veel vendelzwaaiers, dat is waar. En klompkesdansen.
En wat is de relevantie hiervan in deze topic?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2008, 08:02   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
En wat is de relevantie hiervan in deze topic?
klompkensdansen mag niet! dat is foei, fout verkeerd en kolonialistisch.

Oud 23 april 2008, 10:22   #35
system
Banneling

Standaard

Citaat:
klompkensdansen mag niet! dat is foei, fout verkeerd en kolonialistisch.
Natuurlijk mag dat. Waarom zou dat niet mogen. We moeten de folklore bewaren. Maar er toch niet teveel in opgaan zou ik zo zeggen. 'Mie katoen komt morgenoen' zal de jeugd echter niet meer zingen en de meeste Vlamingen evenmin. Een beetje oudbollig uw Vlaams Nationaal Zangfeest. Het beste bewijs is de massa aanwezigen. Zo ongeveer 3500 op een totaal van meer dan 6.000.000 Nederlandstaligen. Moet er nog zand zijn?

Laatst gewijzigd door system : 23 april 2008 om 10:23.
Oud 23 april 2008, 10:27   #36
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

zingen mag ook niet, ook foei fout en verkeerd.

Tenzij het Barmanliekes zijn. dat is goed. (maar dan moeten ze het wel gratis maken en er weken reclame op de Pravda voor geven).

Miekatoen is fout

Het looze vischertje is helemaal fout, vissen mag niet zonder toestemming.

Laatst gewijzigd door circe : 23 april 2008 om 10:28.
Oud 23 april 2008, 10:34   #37
system
Banneling

Standaard

Citaat:
zingen mag ook niet, ook foei fout en verkeerd.

Tenzij het Barmanliekes zijn. dat is goed. (maar dan moeten ze het wel gratis maken en er weken reclame op de Pravda voor geven).

Miekatoen is fout

Het looze vischertje is helemaal fout, vissen mag niet zonder toestemming.
U hebt soms moeite met de activiteit die men 'lezen' noemt. Ik heb nergens gesteld dat Mie Katoen fout is.
Oud 23 april 2008, 10:54   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U hebt soms moeite met de activiteit die men 'lezen' noemt. Ik heb nergens gesteld dat Mie Katoen fout is.
U hebt blijkbaar moeite met het begrip "sarcasme" zo te zien.

Oud 23 april 2008, 11:07   #39
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mvg,
Lise
Denk niet dat je veel respons zal krijgen,
de meeste 'extreem rechtsen' vermoeden achter alles wel een linkse complottheorie. Vooral wanneer het wetenschappelijk is.
Oud 23 april 2008, 12:06   #40
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Het probleem is ook wat is extreem rechts. Ik ben bv iemand die het zeker niet op alle punten met het VB eens is. Normaal ben ik nogal rechts, zelfs extreem op bepaalde punten, maar toch ga ik regelrecht in de clinch met vele andere rechtsen hier en met links.

De vraag is dus: wat is extreem rechts? Ik heb zo de indruk dat je daar ook strekkingen en gradaties in hebt.
serieus ? tiens, da's nieuw

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be