![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb niet de indruk dat het VB een fundamenteel probleem heeft met sektes. Klopt dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() En wat vertelt ons dat? Dat sektes in brede lagen van de bevolking recruteren? Dat wisten we al. Maar dat politieke partijen zich encanailleren met een sekte, louter omwille van een gemeenschappelijk standpunt, daar kijk ik toch van op, hoor. Een standpunt kan immers perfect onafhankelijk van gelijkgezinden worden uitgedragen. Dat verhoogt zelfs de geloofwaardigheid ervan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() In deze wel ja, aangezien ze de Scientology-propaganda voor waar aannemen en ze zelfs hun ongefundeerde cijfers overnemen (meer dan 80% van de behandelingen zou succesvol zijn).
Kijk, de Church of Scientology probeert met hun anti-drugprogramma zich sociaal voor te doen én tegelijkertijd subsidies binnen te rijven (wie de volledige video gezien heeft, zal gemerkt hebben dat de eis om erkenning en subsidiëring meermaals doorklonk). Helaas laten sommige mensen, en parlementairen en rechters ook blijkbaar, zich gemakkelijk zand in de ogen strooien als de grote woorden "anti-drugs" vallen. En of de medewerking van de betrokkenen zo belangeloos was weet ik nog zo niet (de Church of Scientology verzamelt graag informatie over personen om die dan op het gepaste moment te gebruiken). Ik ga hier niet de volledige vuile geschiedenis van de CoS uit de doeken doen, bezoek xenu.net of gebruik Google, maar infiltratie in overheidsdiensten is altijd één van taktieken geweest van deze bende geldwolven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Er is natuurlijk het feit dat het VB, als het over drugs gaat, tamelijk wereldvreemd is. Zo wereldvreemd dat ik soms het gewoon niet meer geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Ach, kwezels, een gevaarlijke sekte die doden op haar geweten heeft vrij baan geven maar mensen de verantwoordelijkheid niet gunnen om zelf te beslissen wat goed/wenselijk voor hen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met het VB kan men alle kanten uit : scientology is soms in orde, soms niet.
Er zijn vanzelfsprekend nog altijd politici ook leden van "de linkse kerk" die drugs indelen in "soft" en "hard" "legaal" en "illegaal" waarbij "soft" eerder "legaal" zou moeten zijn en "hard" indien "legaal" feitelijk best met de mantel der liefde bedekt moet worden. Zo zal ook VB zeker geen anti-alcohol actie starten of ook eerder het het roken in café's niet willen verbieden - een consequente houding is iets dat zeer slecht ligt in de politiek. Het zoals met de fileproblemen : we moeten minder met de auto gaan rijden, maar we moeten dringend nieuwe autostrada bouwen zodat we meer met de auto kunnen rijden. (want de klimaatopwarming bestaat niet) & alcohol is geen hard drug...
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Gaat 't hier over de katholieken?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Als ik lid was van een politieke club dan zou ik de naam daarvan niet in 1 zin genoemd willen zien met zo'n griezelsecte.
![]() |
#31 |
|
![]() Geldig argument, maar niet sterk genoeg want 2 kwaden maken niet 1 goed.
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over Scientology ga ik mij hier niet uitspreken, maar waar ik in ieder geval zeker van ben, is dat de pro-drugslobby zeker en vast doden op haar geweten heeft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() we hebben het laatste nog niet gezien
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar goed, dat het Vlaams Blok begint aan 'ondubbelzinnige' en 'duidelijke' politiek kan ik alleen maar toejuichen. Misschien moeten jullie es wat zeggen over de koopkracht, of steekt dat teveel bij de aandeelhouders? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Kweenie; hebben ze allemaal zo luidop scientology geprezen?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen die andere dat dan niet? Alle geloven zijn bijgeloof, met andere woorden, hoog opgeblazen kul. De kerk is groot geworden met stelen, moorden ect., en als de paus wat te zeggen heeft staan ze allemaal te beamen.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2008 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() De gevaarlijkste sektes zijn niet diegenen die door de pers en de politieke kaste gevaarlijk genoemd worden, maar de sektes die binnen de pers en de politieke kaste zijn geïnstalleerd en vanuit die positie aan andere sektes het label 'gevaarlijk' toekennen.
Onderzoeksjournalist Walter De Bock in De Morgen (08 01 04, p.3): "Na de moord op Cools hebben we vele krachten aan het werk gezien. Duidelijk is dat de politiemacht invloed heeft uitgeoefend op de politici, en sommige journalisten hebben daarin meegedraaid. Ze werden op sleeptouw genomen door bepaalde politiemensen en politici. Ik blijf er ook bij dat de invloed van de vrijmetselaars nefast is geweest. Ik weet dat er bij de loge ook heel correcte en degelijke mensen zitten, maar feit is wel dat Taxquet en een aantal andere malafide mensen zich te lang in de loge hebben kunnen verbergen en jarenlang protectie hebben gekregen. De loge is een ongecontroleerde organisatie, een zeer gevaarlijk iets". ![]() Walter De Bock (1947-2007)
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 21 april 2008 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Ik heb Gerolf Annemans ooit eens horen zeggen: "Het is zo zeker als 1 plus 1 twee is!". Hier hebben de politiekcorrecte politiekers hun politiekcorrecte job niet gedaan want nog steeds wordt er op school geleerd dat 1 + 1 = 2 en dat kan niet want den Annemans heeft dat gezegd en dat was in die tijd een Vlaams Blokker!