![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wir sind wie Eisblumen
![]()
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ben je erg zat! ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() memento, homo, prulvis et sqdùfqslmkzen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dronkoers, ik weet wat ik toen gezopen had omdat het verhaal aan me is verteld tot in den treure.
Het ergste van al was de "day after". Mijn vrienden hadden me thuis gebracht en mijn ouders hebben me in de badkuip gelegd, nadat ik mijn kamer gedecoreerd had met mijn maaginhoud. Raar maar waar werd ik redelijk fris wakker, en ging ik werken. Dat doffe gevoel was best te harden, tot er een enorme gietijzeren pan spek en eieren voorbij kwam. 3 seconden later was ik aan het bidden voor de porceleinen troon. Heb er 2 dagen niet goed van geweest. Mijn ouders hun wraak was wat me altijd al belooft was, dronken thuiskomen = de tuin omspitten. Ik ben nooit meer dronken thuis gekomen.
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kleine anecdote. Laatst naar de motorcross gaan kijken met ne man of tien. Vertrek 09.00u terug 23.00u. Honderd Euro de man uitgelegd. Gedronken pintjes en jenever. Prijs 1.50€ en 2.00€ Verschietachtig is dat wel. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze hebben precies hem niet alleen volgekribbeld, maar ook zijn voorste tanden getrokken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VANWAAR KOMT GIJ INEENS VANONDERGEKROPEN !!!!
![]() ![]() ![]() ![]() welkom terug zeker? ![]() ![]() ps: van het zatste dat ik ooit geweest ben weet ik enkel van horen zeggen. Niks om fier over te zijn dus.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 22 april 2008 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb nog maar één keer gehad dat ik enkele momenten van de avond ervoor niet meer kon herinneren
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() De vraag is: "wanneer niet?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Er was zo'n memorabel moment in één van die talkshows van de vroege VTM, ik weet niet meer welk, een man van middelbare leeftijd kwam vertellen over een bepaald avondje in zijn jonge jaren, waar hij en z'n maten eens erg zwaar doorgezakt hadden. Op een bepaald moment was hij volledig bezopen in een diepe slaap gevallen en ondertussen hebben zijn maten een grap met hem uitgehaald, met toch wel bijzondere gevolgen.
Bleek dat ze de bierkaart van een café op zijn kont hebben laten tatoeëren! Twintig jaar geleden, en daar liep hij nu nog mee rond. Om dit te bewijzen vroeg de presentatrice hem z'n kont eens te tonen aan het aanwezige publiek en de kijkers thuis. En ja hoor, hij stak z'n broek af en je zag daar duidelijk op z'n bilkaak: "pils: 20fr". Toen hij daar zo stond en het publiek begon te schateren kon de man zijn zenuwen niet meer de baas en barstte in huilen uit. Men stelde hem vervolgens nog enkele pijnlijke vragen, naar de reactie van z'n vrouw toen ze het voor de eerste keer zag werd gepeild e.d. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vrees van wel, en meermaals ook :$
Dat komt ervan als al je vrienden kutzakken zijn die een drankprobleem hebben e ![]() in totaal een stuk of 6, 7 keer meegemaakt dat ik me veel dingen niet meer herrinerde. De ergste keer was een halfjaar geleden en wat ik met zekerheid kan zeggen dat ik ophad (aangezien ik dat nog zelf weet ![]() - 3/4de fles appeljenever - volledige fles passoa - op de fuif zelf 15 vanillejeneverkes achtereen en toen ging het licht uit en had ik nog 15 bonnekes op zak die ook ergens zijn opgeraakt die avond. Enfin, blijkbaar werd ik die avond nog opgemerkt met een roze frak aan O_o en nam ik de langst mogelijke wegnaar huis om daar in slaap te vallen in de zetel. Dat wil ik in feite toch niet meer meemaken ![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Avatar draait naar rechts, zo is'm gemaakt
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, niet echt.
Maar wel leuk om te zien dat ze niet meer gebanned is. Alhoewel er hier wel een 'extreem' of een 'radicaal' zal rondhangen 'r kennende ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()