![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Accueil - Le site du député bruxellois Patrick SESSLER Patrick Sessler est né en 1958 dans une famille bruxelloise de commerçants. ... En 2000, Sessler est réélu comme conseiller communal sur la liste DEMOL. ... http://www.sessler.be/ Patrick Sessler – FN – Front National Patrick Sessler membre du FN (Front National) — Commentez son travail et ses projets sur mapolitique.be. http://www.mapolitique.be/politician...atrick-Sessler Laatst gewijzigd door filosoof : 26 april 2008 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Dien titel van dien topic klopt niet , hoor. Ik heb vooral problemen met het woordje "of". Dat is een vergissing ..... dat moest "EN" zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Alhoewel ze in die RTBF reportage voornamelijk Nederlandstalige slogans en militanten lieten zien terwijl het FJ marcheerde, ben ik er vrij zeker van dat het FJ een Belgicistische groupuscule was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een zeer goede kennis van me woonde die jaren in Schaarbeek en heeft het met eigen ogen kunnen zien. Ook dat toen Demol verdween de drughandelaars weer op post zijn. Dat zijn de feiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 april 2008 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Van welke 'faits divers' spreek je dan wel? Dat hij het anti-drug programma van Scientology steunt? Wat een misdaad! Als er in belgië één onguur milieu is dan wel de corrupte PS. Alle belgische ministers worden al jaren gezien in dat ongure milieu; Ze zitten zelfs samen in de regering! Laurette is zonder twijfel de grote verantwoordelijke voor de huidige chaos in brussel ivm jonge criminelen. Wordt zij gesanktioneerd? Natuurlijk niet de PS bezorgde haar een nieuw ministerie om te ontwrichten. Maar Demol!!! die moet hangen, die is ...uiterst rechts!!
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Precies of u dat niet zou weten. Ik heb het niet over Scientology. Ik heb het over het lidmaatschap van het extreem rechtse Front de la Jeunesse. Iets wat hij ontkende, maar hij werd betrapt op zijn eigen leugen (en toen was hij al politiecommisaris) toen men hem zijn voormalige lidkaart onder de neus duwde. Jeugddwaasheid? In ieder geval een aperte leugen uit de mond van Demol. Laatst gewijzigd door system : 28 april 2008 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Is dat een verboden organisatie? Is dat gevaarlijker dan de trotskisten waar FVDB lid was. Mogelijk was Demol daar lid van, ik weet het ook niet, en mogelijk heeft hij ook gelogen. Willy claes heeft destijds niet gelogen, hij kon het zich enkel niet herinneren. Verhofstadt deed niet anders bv ivm het geld onder tafel voor het Franstalig onderwijs bij zijn aantreden. En het bedrog van Leterme die niet zou in een regering stappen indien... Wat heeft Demol misdaan ivm de mesthoop van de PS die nog altijd met veel égars wordt behandeld door heel het regime. Ik ben zeker ook een misdadiger want lid van het 'extreemrechtse' VB!? Wat een comédie!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 28 april 2008 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 28 april 2008 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
maar goed, als er schriftelijke bewijzen zijn zal hij dus gelogen hebben. 'wat heeft YL & PS hiermee te maken?' Twee maten en twee gewichten. Laurette Onckelinkx is verantwoordelijk voor het schandaal van de vrijlating van crimineeltjes bij gebrek aan opvang. Krijgt ze nu een verwijt of sanctie? Neen, ze wordt bedankt met een nieuwe ministerpost en kan weer herbeginnen. Wat is het gevolg of het belang van een leugen van Demol? Niets Vergelijk dat met Laurette. Twee maten en twee gewichten; Dat klaag ik aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben tenmisnte zo eerlijk zowel de ps als het vb te veroordelen.
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 april 2008 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
In dit corrupte land wordt bv Laurette, die schuldig is aan het drama van de losgelaten crimineeltjes, beloond met een ander ministerie waar ze intussen weeral bezig is. Wie zich dan druk maakt over een totaal onbelangrijke leugen, gedraagt zich als Dutroux die verontwaardigd doet over te korte rokjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 april 2008 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Leg het eens uit voor ons onwetenden welk gevaar ons beloert!
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=pgLVc...eature=related Maar het zal u weer niets zeggen -zoals gewoonlijk- neem ik aan. Laatst gewijzigd door system : 29 april 2008 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |