![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Heeft er iemand feiten?
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...8-7BAD57B28A55 Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() een levensdoel om u tegen te zeggen. Onzin verspreiden en hopen dat mensen er mee weg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En Robje, GVA is nog niet altijd gelijk aan feiten.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik heb een bron genoemd voor mijn bewering dat Merckx ontkend heeft ooit in die bar te zijn geweest. Welke bron heb jij voor de bewering dat Merckx zou gezegd hebben dat hji er ooit eens pintje gaan pakken is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Lees mijn posts! Ik heb NOOIT beweerd dat Merckx dat zou gezegd hebben. Ik heb gezegd dat dat een superzwak excuus zou zijn, waarmee ik de ongeloofwaardigheid van het excuus aantoonde.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Goed voor zijn geloofwaardigheid is dit in elk geval niet, of ligt het aan de journalisten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik wil gewoon aantonen dat men vroeger over doping in het wielrenner anders over dacht en ermee omging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Onzin. Anders zou Merckx destijds niet gepakt zijn en had hij zo geen theater moeten maken op TV! Doping is altijd verboden geweest, en er is altijd met afschuw op gereageerd, in elk geval al in de jaren '60.
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 24 april 2008 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Omdat hij genaaid isgeweest.
Merckx reed dat jaar de Giro als ultieme doorgedreven voorbereiding op zijn eerste Tourdeelname. Opnieuw was hij oppermachtig: hij won vier ritten en had een comfortabele voorsprong bij het ingaan van de slotweek. Maar dan brak de storm los: Merckx liep in Savona tegen de dopinglamp. Er werden in zijn urine sporen van het verboden product Reactivan gevonden. Of Merckx daadwerkelijk doping had genomen bleef een mysterie. De aandoenlijke echtheid van zijn emoties spraken boekdelen en ook het feit dat hij tijdens die Giro al zeven keer was gecontroleerd tijdens die Giro, telkens negatief. En bovendien werd hij betrapt tijdens een overgangsrit die niet direct om doping vroeg. Ook verweerde Merckx zich met een officieus tegenonderzoek dat in zijn voordeel sprak. Maar het kwaad was geschied. Merckx werd uitgesloten uit de Giro. Merckx zou jaren later op de televisie verklaren dat hij door Salvarini, de ploeg van Gimondi, benaderd was om de Giro te verkopen. Misschien was dit de tol geweest voor Merckx' weigering en werd het geld dan maar gebruikt om de dopingcontrole te beïnvloeden. Merckx zou enkele weken later revanche nemen door bij zijn eerste deelname aan de Tour al onmiddellijk de eindzege te pakken. |
![]() |
![]() |