![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je database heeft meer uitspraken van Yann en Bruno die aantonen hoe we een liefdevol samenlevend volk kunnen worden (je weet wel, doorspelen van auto's die een VL sticker hebben aan de staatsveiligheid en meer van dat moois).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jou tot nu toe enkel maar horen kakelen maar nog nooit een argument lezen voorleggen, eigenlijk. Ben je ooit van plan dat te doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Is er ondertussen misschien een nieuwe partij opgericht of zo buiten mijn weten om ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 30 april 2008 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van Wilderode schreef ook andere soorten gedichten. Winter Nabij Als vijlsel uitgezift over mijn gazon het herfstig zonnelicht al bijna geel te worden Trekvogels in een losgevlogen horde gaan krijsend in de zilveren hemel om. De dagen van de zomer zijn geteld en opgeteld, ik heb mijn deel gekregen voordat het donker valt met koude regen. Een zwarte ekster in de takken scheldt maar tegen wie of wat? Alles geschiedt als alle eeuwen eerder en tevoren; ik zal dezelfde dingen zien en horen, een betere vertroosting is er niet. De leeftijd gaat voorbij als een verdriet dat mij niet langer kan ontrusten of verstoren. Anton van Wilderode Laatst gewijzigd door system : 30 april 2008 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chris Van den Durpel is je onbekend, Kamiel Spieces?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die waren van Yann. Noch Bruno noch Patriot hebben dit echter één keer afgekeurd. Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL!
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Knuppel en haar database ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() System vindt gedichten van Van Wilderode die niet opvallend Vlaamsgezind zijn mooier. Meer niet.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 april 2008 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen we zijn niet-VlaemSSche schrijfsel wel meerekenen? Opsluiten he, die handel. Geef zijn nummerplak door aan de staatsveiligheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Dat vind ik wat cru gesteld. Maar hij schreef inderdaad nog ook over wat anders. Maar een voortreffelijkd dichter. Daar niet over. Tenminste, naar mijn smaak.
Laatst gewijzigd door system : 30 april 2008 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al een geluk dat jij nooit iets cru stelt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je méént het?
Heb je echt niks gevonden om Van Wilderode aan de nazi's te kunnen linken? Hij schreef het gedicht waarover deze draad gaat nochtans voor die vermaledijde IJzerbedevaart. Je weet wel. Deze. http://forum.politics.be/showthread.php?t=18352
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh zekers...
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |