![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja dat geldt altijd overal en voor iedereen... en toch is er overal in de wereld strijd gaande om grond
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 1 mei 2008 om 19:02. Reden: toevoeging |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En niemand wil zijn territorium aan anderen afstaan. Mocht Nederland de grond terugnemen die het in 1830 ontfrutseld werd, Kim zou niet meer zeggen dat het 'maar grond is' en verhuizen.
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Minister-President
|
Ja, ik heb dat lief. Je moet "vaderland" letterlijk nemen. Het land waar uw ouders en grootouders in leefden, en waar ge zelf zijt opgegroeid. "Land" is overigens geheel subjectief, als ik dat woord gebruik bedoel ik de Nederlanden.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, ik zou verhuizen. Ik heb geen voelen met Nederlanders en prefereer mijn dagen liever in het gezelschap van mensen waar ik wél een gevoel van verbondenheid mee heb.
|
|
|
|
#30 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is nochtans maar grond. En grond blijft liggen waar hij ligt. Ook al veranderd hij van eigenaar via separatisme of geweld.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 mei 2008 om 20:21. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Alle mensen waar je je verbonden mee voelt zijn belgen of vlamingen ? Nooit een goei pint gepakt met een italiaan, sloveen, litauer of nederlander ? je denkt in België niet het risico te lopen om voor chinezen, indiërs of brazilianen te moeten werken ? De amerikaanse presdientverkiezingen laten je koud ? Nog nooit moeten lachen met nederlandse cabarettiers ? Je verre voorouders zijn waarschijnlijk naar Nedrland uitgeweken na 1585, het zijn je neven en nichten... zoals wij zelf tijdelijke verschijnselen zijn, zijn staten en landen dat ook : of er een verenigd Nederlanden komt weet ik niet : misschien hoort le departement des deux nethes binnenkort wel bij la Nouvelle France of ontstaat er een Delta-Vrijstaat die de mondingen van de Grote europese Rivieren omvat en waar dan hoofdzakelijk turks gesproken zal worden. die Marokkaanse bakkers die vanuit Nederland vertrokken en zich op de Turnhoutsebaan vestigden, voelden zich meteen thuis !
|
|
|
|
#34 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
& er is nu achter de hoek weer een huis te koop als een frnstalige dat zou kopen.. dan pikt hij dat toch niet he !
|
|
|
|
#35 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar ik hoef niet samen te leven met Nederlanders, ik kies er dan wel voor om te verhuizen. Het heeft an sich dus niet zoveel met "grond" te maken, wel met het volk dat er op rondloopt.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 1 mei 2008 om 20:28. |
||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Omdat het mijn vaderland is. En grotendeels ook omdat dit een prachtig land is... Waarschijnlijk één der beteren van onze aardkloot. God bless...euhm...Belgium
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#38 | ||
|
|
Citaat:
als vlaming weet ik best wat ik doe. Ook als franstalige weet ik best wat ik doe. Waal ben ik niet nee...
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Da's alles he. Dat jij als persoon best weet wat je doet, mag ik hopen!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |||
|
|
Citaat:
Citaat: