![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jongen toch: politiek is dat rotzooi boeltje maken: bvb 100.000 mensen die 10miljoen mensen hun agenda eisen en die dingen erdoorduwen dat er 9Miljoen niet van wakker liggen. Als democratie 50+1 stem zou zijn, dan bestaat er geen cordon sanitaire, dan stemt vlaanderen tegen wallonie, dan kiest elke parlementair ONAFHANKELIJK van het partijstandpunt. Alllemaal gattelikkers, mosselfiguren zonder mening, karakterloze postjespakkers zijn het gewoon, en geen volksregeerders waardig een land te vertegenwoordigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, die oostendenaar vandelaklote, zit daar te zeveren over dat het niet normaal is: ze zijn nog de eerste partij die altijd maar denkt voorwaarden te moeten stellen als er een bepaald standpunt moet gestemd worden...
Echtwaar, ik zie niet in dat elke verkozene nu eens onafhankelijk van de partijtop kiest, zijn mening zegt en daarop een meerderheid kan gebouwd worden ipv dat partijgedoe die gans het spel verziekt ! De partijstelsels is de ziekte, het politiek gehakketak is de ziekte (koppelen van dossiers die niets met elkaar te maken hebben)
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 2 mei 2008 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() Ik heb geen probleem met dat. Ik zeg alleen wat de Vlaamse partijen denken. Mijn mening is niet belankrijk.
Laatst gewijzigd door rainbox : 2 mei 2008 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ik heb er nog niemand horen over praten op café, in de trein of in mijn omgeving. Ik heb er nog geen enkele betoging of petitie voor gezien. Het leeft uitsluitend in obscure drukkingsgroepen en extremistische hoeken van de partijpolitiek.
Kortom, het is weer zo'n typisch politique-politicienne ideetje dat enkel de Belgische politieke klasse blij moet maken, net zoals de samenvoeging van de verkiezingen. Een strohalmpje voor een wanhopig establishment. Laatst gewijzigd door Rob Roy : 2 mei 2008 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Hoe we het politiek bestel moeten organiseren is voor mensen/professoren die er verstand van hebben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'De' Vlaamse partijen klopt niet. De VLD zit wat dit onderwerp betreft op dezelfde lijn als groen.
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ken je veel mensen die zin hebben om
http://www.paviagroup.be/documents/K...ol.Maart08.pdf te lezen voor ze hun oordeel willen vellen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- mij, - mijn dochter die ingenieur economie is zoals minister Reynders, -mijn neef die advokaat is net zoals de meeste politici, -mijn nicht die hoofd van de financiële dienst is van een Limburgs ziekenhuis -haar man die voor de communicatieadviseur van de vorige premier werkte -mijn vriend die journalist is net zoals een aantal politici die vandaag de macht met elkaar delen -de man van mijn beste vriendin die de medische apparatuur van Siemens aan ziekenhuizen verkoopt én er de nodige info over verstrekt -een aantal goeie bekenden die ook geen dommekloten zijn zoals mijn dokters, tandarts, apotheker, enz... Dank u.
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij niet nee.
Voor fans van het fascisme zoals straatreu is dat echter de normaalste zaak van de wereld.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schitterend Jazeker! ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat: