![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 mei 2008 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ehm... als je dat niet weet dan geef ik het op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens zeer bizar om als Jood dan voorstander te worden van iets (principe van 'etnische' (is er een Joodse etnie?) zuiverheid) dat net de grootste catastrofe voor de Joden meebracht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() dit is de Gezelligheidsdraad.
Ksssssssst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je... ik ga de laatste machine was uit de droogkast halen. Daarmee ontmijn ik meteen deze hele draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dan ook een eigen wasmachine en droogkast. Dus ik hoef mijn GSM niet te laten stelen in een wasserette of zoiets. Maar goed... als ze mijn gsm zouden stelen dan ben ik evenveel kwijt als jij... de goedkoopste gsm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Makeover van social life. Kijken wie de échte vrienden zijn. Heerlijk. Kan het je aanraden. En ik heb nu zo'n plat dingetje, wel moeilijk vinden in mijn tas. Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 11 mei 2008 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 11 mei 2008 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Het zal niet evident zijn maar ge kunt mensen ook geen eeuwen met muren van elkaar scheiden me dunkt. En de terreur tegen de Palestijnen is vooral een geïnstutionaliseerde, geen persoonlijke haat (ook wel van beide kanten maar er zijn evengoed mensen die over de grenzen elkaar de hand reiken.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat allochtonen soms last hebben van discriminatie bij sollicitaties of bij het zoeken naar een woning, wil ik allemaal wel best geloven. En dat zoiest de integratie in de weg staat, is evident. Maar ik denk niet dat je kan zeggen dat er hier een assimilatiepolitiek gevoerd wordt, die het onmogelijk zou mogen om er een individuele levensstijl op na te houden.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Gezellig! Conflict importeerdertje spelen!
![]() |
![]() |
![]() |