![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beweert er nu nog iemand dat die mens niets zinnigs te vertellen heeft, dat het de Arabische Dewinter is? Of kijken we eindelijk eens voorbij de leugens die eerder in de media over hem verschenen en luisteren we eens naar wat hij te zeggen heeft (zonder het altijd met hem eens te zijn waarschijnlijk) ?
Sterke punten van hem: - één multiculturele, democratische staat als oplossing voor het probleem Israël-Palestina - integratie betekent in België assimilatie en dat kan niet de bedoeling zijn - ... (vul aan) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 11 mei 2008 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() man van waarde die Jahjah , legt de gevoels van de mensen bloot en zijn volgelingen
zullen niet beperkt blijven tot allochtonen alleen, maar ook van uw eigen volk zal enorme aanhang krijgen. ![]() de grote koppen zitten bij de AEL en jullie gaan nog verschieten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga je ervan uit dat er twee heersende klassen op eenzelfde territorium zouden aanwezig zijn? Binnen één en dezelfde staatsconstructie? Laat ons deze liberale nonsens van het cultuurconsumentisme toch even achterwege laten...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 11 mei 2008 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klinkt me wel pacifistisch multi-culti. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Naar zijn thuisland Libanon om zijn familie, vrienden en volk bij te staan in moeilijke tijden, en aan de zijde van Hezbollah-militanten, ook maar gewone mensen zoals u en ik die geen bezetting van hun land pikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hezbollah dat net als Hamas zich verschuilt tussen en achter burgers? En daarna roept dat er burgerslachtoffers vielen? Nee, mijn sympathie kan je hier niet winnen. Sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik denk dat het begrip 'cultuur' in uw verhaal een andere lading dekt dan wat ik bedoel. Volgens mij moet je een onderscheid maken tussen de individuele levensstijl/-visie, gebruiken, waarden, ... en de algemeen heersende denkpatronen/-kaders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Wat doet dit in K+K? Dit is de Gezelligheidsdraad.
![]() Dit hoort thuis onder Internationaal, hoofdstuk Terrorisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, zo werken die nu eenmaal. Je kan hun zaak steunen en ik respecteer dat, maar ga niet vertellen dat ze dat niet doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Hij trok ook de parallel tussen partijen die enkel aan stemmen denken en vakbonden (en hun ledenaantal). Volgens hem klopte het om die reden niet dat vakbonden vrijer zijn dan partijen om standpunten in te nemen. Vakbonden zouden dus meer op partijen lijken dan we denken. Edit: 'k was eigenlijk maar met een half oor aan het volgen, ik zou ook graag het filmpje nog eens zien. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 11 mei 2008 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Abou is een eerlijke mens,wat is het probleem hier?
![]()
![]() |
#17 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Een guerilla is het volk, maar dat betekent niet dat de guerilla zich verschuilt achter het volk. Vertel me dus eens wat ze dan doen volgens u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raketten afschieten vanaf het dak van een hospitaal of school. Altijd leuke foto's als er raketten terugkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Abou Jahjah pleit ook tegen sektarisme (dat zij hij mbt de Libanese politiek) en vindt dus niet dat de politiek een etnische of religieuze opdeling moet weerspiegelen. Voor hem is dat numerieke overwicht dus niet zo relevant, en ik zie daar eerlijk gezegd ook geen probleem in. In een democratische staat worden minderheden trouwens ook beschermd.
|
![]() |
![]() |