![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() k vind dat niet zo interessant , vroeger was er op tv regelmatig nog ne film of iets anders tot goed 1 uur 's nachts of later .......... nu is't meestal om goe middernacht afgelopen ( vanaf dan die dwaze dieve spelletjes ) ....... en ik ben ne nachtmens !!!!!!
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit of te nooit zag ik één VB'er in een spelprogramma, grofweg niet uitgenodigd gezien het pact dat de VRT heeft ivm 'democratische partijen' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() uw vrouw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Nog zo eentje en het behang valt hier van de muren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Als je zo een SMS verstuurd krijg je dan een berichtje terug? Bevestiging ofzo?
Want dat zou natuurlijk het bedrag kunnen verklaren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jaja ... as if ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Kan zijn maar ik werk dan ook niet bij de televisie. Zet een verzuurd mens in een reality programma en je hebt gegarandeerd humor of kijkcijfers. Ik ben niet verzuurd, kijk gewoon naar de hetze die er te doen is omtrent de VRT.
Vlaams Belang verdient vertegenwoordigt te worden op de staatsomroep. Waarom ? Omdat ze daar een democratisch recht toe hebben net zoals andere partijen. VRT veegt daar zijn voeten aan, tenzij in de Zevende Dag. Ter Zake is al veel minder en al helemaal niet in andere programma's. Ik stond verbaasd toen Sara De Roose in Man Bijt Hond vandaag zei dat ze hopelijk niet Filip Dewinter of Gerol Annemans zou tegenkomen. Dat laatste moet gerust kunnen maar wou dit even kwijt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(die van de foto in jouw signatuur...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Andere partijen hebben veel meer betaalde medewerkers dus dat moet zeker kunnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is bewezen dat een man automatisch kijkt als een mooie vrouw voorbijloopt. Is het daarmee bewezen dat Morel een mooie vrouw is ? Dat laat ik aan u over ![]() Ik probeer het gewoon wat meer op te nemen voor de vrouwen in de politiek, het VB is helemaal niet tegen vrouwen. We all need sex don't we ![]() Morel heeft echt wel bagage in huis om het te maken en dat is ze ook aan het doen. Iedereen kan wel eens stress hebben en dus bitsig reageren. Ze heeft charme, wat uitstraling en kan het goed uitleggen en eventueel het geluk dat ze in de straat van Dewinter woonde... Laatst gewijzigd door Internaut : 23 mei 2008 om 00:40. Reden: spellingsfoutje |
|
![]() |
![]() |