Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2004, 11:37   #21
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
"Zwitserland kent al eeuwen vrede. En wat hebben ze voortgebracht? De koekoeksklok!" (Il Duce)
Wat heb jij al voortgebracht? Of nog beter : wat denk jij dat je nog ooit gaat voortbrengen?

't Zal niet vet zijn, mij dunkt.

Guderian zal zijn leven geven tot meerdere eer en glorie van het Arische ras, uiteraard.

Da's eens iets waar ik achter sta
Oud 19 maart 2004, 14:14   #22
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Even voor de duidelijkheid!

Dit is een betoging voor de vrede, dus er wordt geen standpunt ingenomen voor of tegen een land in oorlog.

Dus kom allen nu zaterdag mee betogen!!!
grapjas.

Allee, neem nu om te beginnen al die affiche:

Die is van het actie platform palestina. Onderaan zie je een mede-organisator : www.stopusa.be

Het is een betoging tegen de bezetting ( lees : tegen Israel, want niemand gaat daar roepen tegen de gruweldaden van Hamas, Jihad of Arafat's Al Aqsa.) en ook tegen Amerika ( ik zie ze nog niet roepen tegen Osama Bin Laden en zijn gruweldaden, of die van de andere moslim-terroristen ) .

Met andere woorden : de betoiging is geen betoging voor vrede, het zal een eenzijdige (bekende) scenario tegen amerika en israel zijn. Er zal worden geroepen tegen Bush, Aznar en Sharon .

Niets nieuws. En gewoon waardeloos.
Oud 19 maart 2004, 14:23   #23
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Niet alle deelnemenden over dezelfde kam scheren, antoon
Oud 19 maart 2004, 14:31   #24
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
De deelnemers zullen niet zo talrijk zijn als tijdens de anti-amerikaanse betogingen van voor de oorlog in Irak. Want het is minder 'brandend' nieuws.

Ik voorzie een vrij kleine betoging met vooral noord-afrikanen en extreem-linkse arafat-sjaaltjesdragers. Daartussen zal wel een occasionele brave naieveling meelopen. Maar het zal hoofzakelijk zijn wat ik boven vermelde.

Ik wil daar de eerste betoger zien die tegen pakweg het terrorisme van arafat of hamas gaat zitten roepen. Of tegen bin laden.
Oud 19 maart 2004, 15:00   #25
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

H. Guderian

Citaat:
"Zwitserland kent al eeuwen vrede. En wat hebben ze voortgebracht? De koekoeksklok!" (Il Duce)
Zwitserlands grootste exportproduct momenteel is geld, en informatie.
Maar in het verleden was dat exportproduct huurlingen, waarvan de Zwitserse garde in het vaticaan het perfecte voorbeeld is.
Oud 19 maart 2004, 15:01   #26
athena
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ja, Guderian, en wat is uw punt dan? Ga jij maar ergens met uw neonazi vriendjes een betoging voor de oorlog organiseren. Misschien krijgt gezelschap van een paar moslimextremisten.
Over moslimextremisten gesproken één van de mede- organisatoren van de betoging is stop USA, een mantelorganisatie van de AEL. Het was toch AEL voorman Abu Jahjah die de aanslagen van 11 september een moment van zoete wraak noemde.

Wat zullen de slogans zijn morgen: Hamas alle joden aan de gas? dood aan de joden en Amerikanen? Het leger van Mohamed zal de joden vernietigen?
Allemaal slogans die op vorige AEL-PVDA betogingen werden geroepen.
athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 15:11   #27
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nogmaals, ik ben niet van de pvda of de ael of stopusa. Ik ben ne simpele mens die daar naartoe gaat om duidelijk te stellen dat ik geen geweld in dit land en de wereld wil
Oud 19 maart 2004, 16:08   #28
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Citaat:
eigeeltje, ga jij maar lekker meebetogen en met jouw vrienden-met-arafat-sjaatltes tegen Bush, Aznar en Sharon roepen en schreeuwen.

Ik zal zoals de meeste mensen gewoon voortdoen met mijn leven, hopend dat die smeerlappen van moslim-terroristen serieus genomen worden door onze regeringen (inclusief U.S., Spanje en Israel) om het hen zo moeilijk mogelijk te maken hun onvoorwaardelijke moordpartijen hier uit te voeren.
je zegt weer hetzelfde. je zegt onrechtstreeks dat mensen die zaterdag gaan betogen tegen Bush en zijn gevolg [size=6]niet denken [/size]aan de aanslagen, moslim-terroristen.
Dat zijn gewoon leugens van de bush administratie waar blijkbaar vee mensen mee weg zijn ...
Wat is er trouwens verkeerd aan mensen met een arafat-sjaaltje??
"niet nadenken" zou hier beter passen! 8)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 16:09   #29
jan hyoens

Standaard

Citaat:
nogmaals, ik ben niet van de pvda of de ael of stopusa. Ik ben ne simpele mens die daar naartoe gaat om duidelijk te stellen dat ik geen geweld in dit land en de wereld wil
het ene impliceert inderdaad het andere! 8)
Oud 19 maart 2004, 18:15   #30
wb
Burgemeester

wb's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar wb
Standaard

Citaat:
Allee, neem nu om te beginnen al die affiche:

Die is van het actie platform palestina. Onderaan zie je een mede-organisator : www.stopusa.be

Het is een betoging tegen de bezetting ( lees : tegen Israel, want niemand gaat daar roepen tegen de gruweldaden van Hamas, Jihad of Arafat's Al Aqsa.) en ook tegen Amerika ( ik zie ze nog niet roepen tegen Osama Bin Laden en zijn gruweldaden, of die van de andere moslim-terroristen ) .

Met andere woorden : de betoiging is geen betoging voor vrede, het zal een eenzijdige (bekende) scenario tegen amerika en israel zijn. Er zal worden geroepen tegen Bush, Aznar en Sharon .

Niets nieuws. En gewoon waardeloos.
Er zullen inderdaad wel wat PVDA'ers rondlopen die zoals jij nogal zwart-wit denken. Met de LSP zijn we echter noch tegen Amerika, noch tegen Israel. We staan aan de kant van de arbeidersklasse in elk land. Wél zijn we tegen het imperialistisch beleid van de regering-Bush en de apartheidspolitiek van Israël. Eveneens verwerpen we de terroristische methodes van Bin Laden en consoorten. Toen de oorlog in Irak begon waren we zowel tegen het beleid van Bush als tegen dat van Saddam. Het is een grove fout om aan de kant van Saddam te gaan staan omdat je tegen Bush bent. LSP staat consequent aan dezelfde kant: die van de arbeiders, internationaal. Voor ons is het zeker wel een betoging voor vrede (en tegen het oorlogszuchtige kapitalisme)
wb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 23:46   #31
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
We staan aan de kant van de arbeidersklasse in elk land.
Zo worden er geen meer gemaakt!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2004, 23:52   #32
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat heb jij al voortgebracht? Of nog beter : wat denk jij dat je nog ooit gaat voortbrengen?
2 voorstellen misschien...

Het voorstel waarin staat dat perverse ouden-van-dagen zoals jij moeten werken voor mijn generatie tot ze er bij neervallen!

Het voorstel strekkende het verbod op internettoegang voor vieze oude mannetjes zoals jij wegens te gevaarlijk voor jullie bloeddruk.

H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2004, 10:27   #33
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
De deelnemers zullen niet zo talrijk zijn als tijdens de anti-amerikaanse betogingen van voor de oorlog in Irak. Want het is minder 'brandend' nieuws.

Ik voorzie een vrij kleine betoging met vooral noord-afrikanen en extreem-linkse arafat-sjaaltjesdragers. Daartussen zal wel een occasionele brave naieveling meelopen. Maar het zal hoofzakelijk zijn wat ik boven vermelde.

Ik wil daar de eerste betoger zien die tegen pakweg het terrorisme van arafat of hamas gaat zitten roepen. Of tegen bin laden.
Juist.
"Daartussen zal wel een occasionele brave naieveling meelopen. "
Filosoof waarschijnlijk. Benieuwd of hij "Hamas, hamas, alle joden aan het gas, uit volle borst zal meezingen
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2004, 11:39   #34
skippy
Burger

Standaard

Een betoging van linkiewinkies, tapijtekruipers, tapijtekruipervriendjes, allahgalevesen en andere idioten, neen bedankt.
Zeker niet na hunne stunt waarbij ze privé importeurs en exporteurs openlijk op het web hebben gezet. Ik ga naar de Jachtbeurs Flanders Expo.
skippy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2004, 12:40   #35
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

Waar blijft het zegebulletin van Coolov over honderduizenden betogers waarvan de helft bestaan uit lsp-zeloten?
Oud 22 maart 2004, 12:42   #36
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:

Waar blijft het zegebulletin van Coolov over honderduizenden betogers waarvan de helft bestaan uit lsp-zeloten?
Er was niet zoveel volk maar in ieder geval meer dan het Blok ooit bij elkaar heeft gekregen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2004, 12:44   #37
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:

Er was niet zoveel volk maar in ieder geval meer dan het Blok ooit bij elkaar heeft gekregen.
Heeft de betoging al plaats gehad? Ik was de datum vergeten en ik heb er nergens iets over gelezen, gehoord of gezien.
Oud 22 maart 2004, 12:58   #38
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Heeft de betoging al plaats gehad? Ik was de datum vergeten en ik heb er nergens iets over gelezen, gehoord of gezien.
Dan was je zaterdag waarschijnlijk niet thuis of heb je die dag de media niet gevolgd. Het heeft zaterdag veel media aandacht gekregen
Oud 22 maart 2004, 13:04   #39
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Citaat:

deel de 10.000 deelnemers over de ong 30 verenigingen en je bekomt een 300-tal deelnemers per organisatie! (en dan moet je rekening houden met de 100de naieve chiro-kinderen die door hun leiding worden meegesleurd en de 100de allochtone jongeren die er enkel om te provoceren bij zijn!)! Het Vlaams Blok had op zijn laatste congres in Gent op zijn eentje meer dan 3000 deelnemers!!! 8)
Oud 22 maart 2004, 13:10   #40
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

deel de 10.000 deelnemers over de ong 30 verenigingen en je bekomt een 300-tal deelnemers per organisatie! (en dan moet je rekening houden met de 100de naieve chiro-kinderen die door hun leiding worden meegesleurd en de 100de allochtone jongeren die er enkel om te provoceren bij zijn!)! Het Vlaams Blok had op zijn laatste congres in Gent op zijn eentje meer dan 3000 deelnemers!!! 8)
Als je alle mandatarissen, medewerkers en hun vrouwen/mannen bij elkaar steekt dan kom je volgens mij aardig in de buurt van de 3000. Tel daar nog eens de mensen bij die afkomen op de gratis drank en de zaal zit vol.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be