![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() By the way, er is niks erotischer dan zelf uw kriekenconfituur maken. Doet dat in groep met uw eigen krieken, en er bloeit gegarandeerd iets mooi uit.
Ge moet dat allemaal puur vanuit libidinaal oogpunt beschouwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik heb een appel-, een peren-, een kersen- en een notenboom in de tuin.
Ook een hazelaar, jeneverbessen- , frambozenstruik, druivelaar en braambes (zonder bramen). Rabarber is ook makkelijk te kweken. Het meeste werk is oogsten. Wat ik te veel heb geef ik weg. Ik zie wel wat ik terugkrijg. En in de lente bloeien de fruitbomen prachtig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() niks zo lekker als een bakske haspengouwse kersen of aardbeien in de zomer.
vorige zomer in de fruitpluk gewerkt, kheb daar nog een fotoke van. ![]() biologische kersen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() mmm, kersen...
kriek... persen... kriek lambiek... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik heb al een notenboompje, maar er komen nog geen noten aan. Hij is nog te jong.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Aardbeien hetzelfde: geen enkele heb ik... alles opgegeten door vogels. Ik had er eens een net gespannen maar daar zijn 2 vogels in verstikt dus dat plaats ik dan ook niet meer. De pruimpjes zijn in orde. Daar hebben we er heel wat van die ik deel met de buren en de bijen. Alleen had ik vorig jaar het fenomeen dat er telkens 1 wormpje zat in de eerste pruimen. De noten zijn ook ieder jaar in orde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 2 x peer
2x pruim 1x kers 1x kriek 2x noot 5x appel allemaal hoogstam verder: hazelnoot/framboos/braam/aardbei/witte en rode besjes/stekelbes/nog een tweetal bessen waarvan de naam me ontsnapt/vijgen/druiven/rabarber en groenten en patatjes.......... 'k heb mijn steentje...euh...boompje.... bijgedragen zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 28 mei 2008 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ...en 11 maand per jaar op dieet, tot mijn wortelboom terug vruchten draagt. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hadden vroeger uien, kruiden, stekebezen (keilekker!) en witte bessen in onze tuin staan, maar nu schiet enkel de rabarber (en wat kruiden binnen zoals basilicum en koriander) nog over.
Ik zou dat later misschien wel graag doen. Is er iets dat ge binnen kunt laten staan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() zonder Polynsect zit dat allemaal direct vol maaien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 pereboom (eerste kwaliteit conference peren, prima boom) 1 pruimeboom (sinds enkele jaren maar geeft voorlopig heel weinig) 1 druivelaar (vierde jaar en behoorlijk wat trossen) Niet te missen tip; snoei uw fruitbomen zoals het hoort. Meer en mooier fruit zal uw deel zijn.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dochterlief had vorige week een potje tuinkers mee van school maar dat doet het achter diezelfde raam dan weer minder goed...
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op sommige takken sneuvelen er dan trossen ja, maar de overblijvers worden des te beter en je plant wordt er sneller steviger van.
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |