![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als jullie er iets voor Vlaanderen kunnen uithalen zonder dat het ons weer pakken vol geld kost aan die parasiterende walen, krijgen het kartel mijn stem, tot zover gaat ze naar het Blok... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zal dan zeker een off-day gehad hebben. Want ik heb die onder andere omstandigheden ook al zeer zwaar zien scoren tegen anderen. En dan ging het in de eerste plaats ook om inhoudelijke zaken. Soms hoeft hij helemaal niets te doen zoals toen die Marokkaanse van de Seefhoek die belde in een van de laatste uitzendingen van Jurgen Verstrepen en vertelde dat ze op Filip Dewinter gestemd had. Op dat moment won het Blok meteen weeral minstens 100 stemmen erbij. En dan zat als ik het goed heb, Dewever ook aan hetzelfde tafeltje. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik dur f dan weer gerust toegeven dat De Winter (ongeveer 1,5 jaar geleden geleden?) op de Nederlandse televisie (in dat berucht debat) Jah Jah compleet onder tafel heeft gepraat.(echt met sterke inhoudelijke argumenten). Ik zal nooit vergeten hoe Jah Jah bezig was aan te kaarten hoe slecht paars wel bezig was, en De Winter die ineens begint te zeggen dat hJah Jah volledig gelijk heeft omdan te beëindigen: "en daar bent u het beste bewijs van mijnheer Jah Jah" ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() Och wie is SEBA ? Om de echte CD&V reacties te lezen moet ge op het CD&V forum(geen reklame) gaan kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ge gene sue interessants te vertellen hebt. Dat bewijst uw niveau, want als geert zou kennen en het werk van onze mandatarissen zou je weten dat geen enkele partij ons durft aan te vallen in de voltallige vergaderingen. Trouwens, welke voorstellen en opbouwend werk heeft de BuB al op zijn geweten? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De Winter argumenteert dus liever op basis van meerderheid dan op basis van argumenten, de arrogantie druipt eraf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bourgeois zie ik zo snel nog niet buigen... Eerst zien, zei de blinde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs barones Mia Doornaert of überbelgicist Dierickx waren absoluut niet gecharmeerd door je debatstijl en je houding. Zegt dat al niet genoeg? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ge kunt het hier nog niet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) hierna citeerde De Wever De Mol, FDW werd compleet rood en er kwam niets meer uit 3) De Wever sloeg de nagel op de kop toen hij zei dat de stijl van het Blok (cf. oa congressen) geen enkele partij bevalt. In die zin heeft het Blok het cordon nog altijd aan zichzelf te danken. De Wever benadrukte dat het niet enkel over louter inhoudelijke dingen gaat, maar dat het ook gaat om het mensbeeld en de stijl 4) De Winter haalde aan dat hij liefst met Vlaams KArtel in regering zou zitten=> De Wever zei dat alle vijandigheden van het Blok tov NVA anders deden uitschijnen 5) de opmerking van De Winter dat de Wever nog nooit verkozen is zegt genoeg. Had niets met het debat te maken en was uiterst arrogant. De Wever kan er ook niets aan doen dat de mensen liever op een arrogante populist stemmen dan op inhoud 6)De Winter zijn op antwoord hoe hij de toekomst van het onderwijs ziet was compleet lachwekkend: wolligheid van jewelste 7) De Winter reklameert over superboetes=> De Wever: dat heet zero-tolerantie...=> De Winter: men zou beter eens zero-tolerantie toepassen op criminelen => Malcorps: moet een gestolen GSM dan harder worden aangepakt dan het doodrijden van een kind=> FDW zwijgt ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |