Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2008, 22:41   #21
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
waarom lig jij hier nog woorden aan vuil te maken...

Denk je echt dat je ze nog op een ander gedacht kan brengen...
dat is hetzelfde alsof je Hitler van de joden wil laten houden....

IK maak mij hier allang niet meer druk in.
Blijkbaar maak je je er wel druk om, anders had je hier niet gereageerd.
Hrafnar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2008, 08:58   #22
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Ik kijk af en toe eens naar de NOI, de Nederlandse moslimextremistische omroep. Vaak is het gewoon niet meer om aan te horen: er passeert geen enkele uitzending zonder het uitbrengen van onverdraagzame en soms zelfs haatdragende boodschappen ten aanzien van niet-moslims.
Telkens opnieuw gooit de NIO met stenen naar 'ongelovigen', niet-moslims dus. Dit opruiend programma, gefinancierd met geld van de belastingsbetaler moest gewoon uit de ether worden gehaald, voordat de NIO verder haar destructieve werk kan doen....
Ik stel voor dat je een klacht indient.
Is beter dan zeuren.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 07:28   #23
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
OMG! En wat is er nu zo verkeerd of haatdragend aan de uitspraken van die man?! Niets! Integendeel, jullie (zelf uitmaken of ge u aangesproken voelt) zijn de haatdragenden. Dat je dat zelf niet eens beseft...
Wat er mis is met zijn antwoord? Ongeveer alles.
1) Die immam doet alles wat hij kan om de verkrachting te minimaliseren en op z'n minst een deel van de schuld in de schoenen van het meisje te schuiven, maw om die neef goed te praten en
2) het meisje het zwijgen op te leggen.

voorbeelden van 1
Citaat:
Dat wat je is overkomen is een zeer treurige zaak.
Fout, het is een misdaad. Waarvan het meisje slachtoffer is. En dat zeer traumatisch kan zijn, en het meisje voor lange tijd verder kan tekenen.

Citaat:
Uit de bovenstaande citaten wil ik zeggen dat we als mens worden gevraagd om ons zelf te beschermen tegen seksueel misbruik, verkrachting en ontucht. Voorzichtigheid geldt niet alleen ...
Het meisje is dus "niet voorzichtig genoeg' geweest, hij legt hier minstens een deel van de schuld bij haar. Baarlijke nonsens. Die neef, en die neef alleen is verantwoordelijk.
Citaat:
In de islam is het duidelijk dat seks voor de nikah niet is toegestaan.
Er was geen seks, er was een verkrachting. Seks impliceert toestemming van het meisje.

voorbeelden van 2
Citaat:
Zolang jij hem niet vergeeft zal Allah swt hem in het hiernamaals hiervoor straffen.
Nu moet ze hem ook al vergeven, wat haar is aangedaan.
Wel, ik heb meer vertrouwen in een ferme straf tijdens dit leven. Maar mocht Allah (onder voorbehoud dat hij niet bestaat, maar kom) er nog een schepje boven op doen, is hij meer dan welkom.
Citaat:
Je kunt het volgende doen;
b) Als je bang bent dat jouw familie je gaat verstoten voor iets waaraan jij geen schuld hebt is het wellicht beter om dit niet aan je familie te vertellen.
c) Je kunt hem vergeven en afspreken dat dit nooit meer gebeurt.
maw, zwijgen en die neef met rust laten.

Het enige correcte antwoord dat die immam had mogen formuleren luidt als volgt
Citaat:
Lieve zuster,
die neef is een gore klootzak die zowel de menselijke als de goddelijke wetten heeft overtreden. Hij dient gestraft te worden, hier en nu, en na zijn dood. Stap onmiddellijk naar de politie om klacht neer te leggen. Dat zal misschien niet gemakkelijk zijn en vraagt moed, maar doe het. Zoek steun bij je familie en vrienden.

Jij zal veiliger zijn, en de 3 miljard andere vrouwen ook.
Allah Wakbar, en moge in afwachting een zatte skinhead die neef al eens in zijn ballen sjotten.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 08:45   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

blijkbaar zit enkel Uh-huh nog in het achterlijke stadium dat vrouwen schuldig zijn aan hun eigen verkrachting! Het wordt er wel van kleinsaf aan ingepompt precies.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 13:46   #25
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

@ driewerf: tja, dat is allemaal een kwestie van perceptie. Jij ziet enkel negatieve dingen in die tekst en ik zie er vooral positieve dingen in. Als er zelfs moord door uitlokking bestaat, waarom zou er dan geen verkrachting door "uitlokking" kunnen bestaan?!

Misschien ben jij gewoon iets negatiever en ik iets positiever ingesteld?

@ circe: jouw intelligentie maakt me volkomen sprakeloos...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 13:51   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ circe: jouw intelligentie maakt me volkomen sprakeloos...
er is zelfs meer dat je sprakeloos maakt zo te zien.
Alleen met "een man" in een plaats zitten of zo? oei oei wat een gevaar! ik ben hier in de fout gegaan, had moeten thuisblijven
whaaaaaaaaaaa hij ziet mijn enkel!

eiiikkkkkk en een hoofdschaamhaar dat vanonder mijn verkrachtingsbeveiligende hoofddoek komt!

nu heb ik het helemaal gedaan!

ik zal het hem maar vergeven zoals de imam zegt want anders word ik verstoten.

allez jongens!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2008 om 13:52.
Oud 31 mei 2008, 13:58   #27
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
er is zelfs meer dat je sprakeloos maakt zo te zien.
Alleen met "een man" in een plaats zitten of zo? oei oei wat een gevaar! ik ben hier in de fout gegaan, had moeten thuisblijven
whaaaaaaaaaaa hij ziet mijn enkel!

eiiikkkkkk en een hoofdschaamhaar dat vanonder mijn verkrachtingsbeveiligende hoofddoek komt!

nu heb ik het helemaal gedaan!

ik zal het hem maar vergeven zoals de imam zegt want anders word ik verstoten.

allez jongens!
Goed zo! Laat u maar volledig gaan... Gooi het er allemaal uit!

Hopelijk voel je je beter na al dat geraas op dit forum.

Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 31 mei 2008 om 13:59.
Oud 31 mei 2008, 14:01   #28
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Als er zelfs moord door uitlokking bestaat, waarom zou er dan geen verkrachting door "uitlokking" kunnen bestaan?!
De "uitlokking" waar jij het over hebt, is voor een verkrachter nog geen reden om zich ongevraagd te vergrijpen aan een vrouw.

Ik ben eerlijk gezegd eens benieuwd wat jij verstaat onder "uitlokking": een rokje en een topje? Vrouwen zonder lange kleding en hoofddoek? Vrouwen gekleed in een bikini of badpaak?
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2008, 14:12   #29
Hrafnar
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij ziet enkel negatieve dingen in die tekst en ik zie er vooral positieve dingen in. Als er zelfs moord door uitlokking bestaat, waarom zou er dan geen verkrachting door "uitlokking" kunnen bestaan?!
Verkrachting = verkrachting

Altijd en overal.

En mensen zoals jij, die blijkbaar vinden/denken dat alleen met iemand in een ruimte zijn al uitlokking tot verkrachting is, raad ik aan om heel snel professionele hulp te zoeken.
Je hebt gewoon je poten thuis te houden van een ander en als je dat niet kunt, lazer je maar op naar een of ander achterlijk woestijnland waar dat soort dingen wel schijnt te mogen. Nog beter zou zijn om bij verkrachters meteen het hele klok- en hamerspel te verwijderen, en dat mag gerust met de nodige pijn gepaard gaan wat mij betreft.

Citaat:
Misschien ben jij wel compleet gehersenspoeld door die middeleeuwse religie van je?
Oud 31 mei 2008, 14:15   #30
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
De "uitlokking" waar jij het over hebt, is voor een verkrachter nog geen reden om zich ongevraagd te vergrijpen aan een vrouw.

Ik ben eerlijk gezegd eens benieuwd wat jij verstaat onder "uitlokking": een rokje en een topje? Vrouwen zonder lange kleding en hoofddoek? Vrouwen gekleed in een bikini of badpaak?
Waarom vraag je dat nog? Blijkbaar weet je al wat ik onder uitlokking versta: zie jouw eerste zin.

Ik weet alleen dat, bijv. bij moord, die "uitlokking" geval per geval wordt bekeken en/of toegewezen. Je kan zoiets niet generaliseren en ja, het is inderdaad allemaal een beetje subjectief. Maar dat is een groot deel van de rechtsspraak.

Maar een interessantere vraag die ik aan jou wil stellen is: Denk jij dat verkrachting door uitlokking niet kan bestaan?
Oud 31 mei 2008, 14:27   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk jij dat verkrachting door uitlokking niet kan bestaan?
Een vrouw die zeer bewust de juiste signalen uitzendt dat ze een nummertje best ziet zitten, wordt niet verkracht. Dat heet gewoon SEX met toestemming van beide partners.

Een man die meent dat een blote grote teen en allah forbid een hoofdschaamhaarlok op haar voorhoofd wil zeggen dat ze bewust sex met hem wil is een verkrachter en niet goed snik in zijn hoofd.

Mij niet gelaten. Het probleem ontstaat vooral als men beide bevolkingsgroepen persé wil mixen.
Als een Iranier in Iran denkt dat hij me mag bespringen omdat ik een blonde lok vanonder mijn verplicht te dragen tafelkleed laat hangen, zal op meer begrip van mijnentwege kunnen rekenen (nadat ik hem uiteraard een kloot heb afgetrokken ) dan een derdegeneratie oewa ik moet toch niet naar school kutmarokkaan die hetzelfde meent te kunnen doen in de Europese landen!

En degenen die d�*t niet snappen mogen van mij NU al hun biezen pakken. Want mensen zoals JIJ erbij maken de zaken in deze dus enkel maar gevaarlijker voor de NORMALE mensen, waaronder MIJN dochters!

Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2008 om 14:28.
Oud 31 mei 2008, 14:32   #32
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom vraag je dat nog? Blijkbaar weet je al wat ik onder uitlokking versta: zie jouw eerste zin.
Toch niet, want jij zegt dat "uitlokking" een vrijgeleide kan zijn tot verkrachting. Ik had dus graag van jou gehoord wat jij onder "uitlokking" verstaat. Als jij morgen met een rok en een topje naar de stad gaat en daar verkracht wordt, ga je dan ook zeggen: "ach ja, ik leg maar geen klacht neer want ik heb het uitgelokt".

Citaat:
Ik weet alleen dat, bijv. bij moord, die "uitlokking" geval per geval wordt bekeken en/of toegewezen. Je kan zoiets niet generaliseren en ja, het is inderdaad allemaal een beetje subjectief. Maar dat is een groot deel van de rechtsspraak.
Ow jezus zeg, we halen er zelfs de rechtspraak bij! Maar mensen toch, sebiet kan ik niet meer volgen... Een vonnis is opgesteld naar de interpretatie van de wet en de rechter. Tot daar volg ik je. Maar die "rechtspraak" waar je het over hebt, geeft nog geen antwoord op de vraag die jou stelde: wat versta jij onder uitlokking?

Citaat:
Maar een interessantere vraag die ik aan jou wil stellen is: Denk jij dat verkrachting door uitlokking niet kan bestaan?
Het is niet omdat ik een kort rokje en een topje rondloop dat er op mijn hoofd staat: "op zoek naar sex". Niemand heeft het recht om ongevraagd aan je lichaam te zitten.

Dus mijn vraag, nogmaals, aan jou: wat versta jij onder uitlokking?
Oud 31 mei 2008, 19:30   #33
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Dus mijn vraag, nogmaals, aan jou: wat versta jij onder uitlokking?
Van Dale geeft een mooie definitie:

uit·lok·ken
1 iets van iem. gedaan weten te krijgen door een bepaalde handeling te verrichten

Begrijp me niet verkeerd: ik ben ook tegen moord, verkrachting, diefstal, etc. maar ik geloof dat er bij de straf in die gevallen soms verzachtende omstandigheden, zoals uitlokking, kunnen meespelen.

On-topic: Ik zie echt niet in op welke manier die imam het meisje beschuldigt van uitlokking (of bij haar de schuld voor die verkrachting legt). Hij zegt gewoon hoe ze zichzelf best kan beschermen tegen zo'n zaken en keurt verkrachting an sich af! Iemand die net bestolen is geweest ga je toch ook wat voorzorgsmaatregelen of goede raad proberen mee te geven? Hij probeert haar m.i. zo objectief mogelijk te helpen binnen het kader van de islam. En zo hoort het ook voor een imam.
Oud 31 mei 2008, 23:38   #34
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

uit·lok·ken
1 iets van iem. gedaan weten te krijgen door een bepaalde handeling te verrichten

Begrijp me niet verkeerd: ik ben ook tegen moord, verkrachting, diefstal, etc. maar ik geloof dat er bij de straf in die gevallen soms verzachtende omstandigheden, zoals uitlokking, kunnen meespelen.

On-topic: Ik zie echt niet in op welke manier die imam het meisje beschuldigt van uitlokking (of bij haar de schuld voor die verkrachting legt). Hij zegt gewoon hoe ze zichzelf best kan beschermen tegen zo'n zaken en keurt verkrachting an sich af! Iemand die net bestolen is geweest ga je toch ook wat voorzorgsmaatregelen of goede raad proberen mee te geven? Hij probeert haar m.i. zo objectief mogelijk te helpen binnen het kader van de islam. En zo hoort het ook voor een imam.
Wat een zever.
Je moet met je poten van andermans eigendom blijven,
zoals je met je poten van een wijf moet blijven.
PUNT. Is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen?

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 31 mei 2008 om 23:39.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 09:13   #35
averechts
Partijlid

averechts's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Wat een zever.
Je moet met je poten van andermans eigendom blijven,
zoals je met je poten van een wijf moet blijven.
PUNT. Is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen?

Blijkbaar is het voor sommigemensen wel moeilijk te begrijpen beste NR.10!
Een goede oplossing voor plots opkomende hitsigheid een koude stortbad.
Dit helpt in sommige gevallen.Grapje.

Wat mij ook stoort in dit verhaal is dat de vrouwen niet zouden moeten uitlokken omdat anders de mannen haar zouden bespringen als een konijn enkel en alleen omdat ze zogezegd via haar kleding of gedrag aanleiding geeft hiertoe.
Als je de gedachtengang doortrekt betekent het dat een man,mooi gespierd en gebruind,wel zo mag rondlopen omdat vrouwen hier niet naar kijken,asexueel zouden zijn en toch niet sterk genoeg om een man te verkrachten.

Coclusie is dat er in Islamitische landen geen verkrachtingen plaatsvinden omdat veel vrouwen goed ingepakt zijn(burka is dubbel zo veilig)en hier de vrouwen carte blanche geven aan de mannen omdat ze het niet doen.Erg grappig moet ik zeggen.
Oud 1 juni 2008, 09:39   #36
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@ driewerf: tja, dat is allemaal een kwestie van perceptie. Jij ziet enkel negatieve dingen in die tekst en ik zie er vooral positieve dingen in. Als er zelfs moord door uitlokking bestaat, waarom zou er dan geen verkrachting door "uitlokking" kunnen bestaan?!

Positieve dingen in die tekst?
Welke positieve dingen? Ik heb de immam zijn antwoord gelezen en herlezen en ik vind er niks positiefs in. Echt niks.
Het enige dat hij doet is de verkrachting minimaliseren en een deel van de schuld bij het meisje leggen, en haar verder het zwijgen opleggen.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 09:45   #37
Laya
Minister

Standaard

De profeet Muhammed (vrede zij met hem) zegt: iedereen die in Allah en de laatste dag gelooft mag niet alleen met een vrouw zijn zonder mahram, want anders zal de Satan de derde persoon zijn.”
Dit haalt die imam aan, hier staat te lezen dat de neef in fout gegaan is door alleen in een ruimte geweest te zijn met een vrouw. Sommigen hier keren het om en zeggen dat de imam de schuld bij haar legt omdat zij alleen was in een kamer met haar neef.
Hij geeft haar de raad om voorzichtig te zijn en zichzelf te beschermen door alleen zijn met een (vreemde) man te vermijden. Wat is daar verkeerd aan?

Als je bang bent dat jouw familie je gaat verstoten voor iets waaraan jij geen schuld hebt is het wellicht beter om dit niet aan je familie te vertellen. Wel moet je opletten dat je neef hiervan verder geen misbruik maakt. Op het moment dat hij dit wel wil doen raad ik je toch aan om je probleem aan iemand te vertellen zodat je neef hiervoor vreest. Laat je zeker niet misbruiken en wees niet bang om dit probleem toch met iemand te bespreken die je vertrouwt.
Zij wil het zelf niet aan haar familie vertellen, hier respecteert hij dat maar raad haar aan om het bij herhaling toch te doen omdat hij vreest dat haar neef daar misbruik zal van maken.

Wat ik jammer vind is dat wij denken dat wij het altijd bij het rechte eind hebben en beter weten hoe het moet. Je moet de dingen eens vanuit hun standpunt proberen te bekijken, als zij het beter vinden om mannen en vrouwen gescheiden te houden om misbruik, ontucht, ontrouw te vermijden dan is dat hun goed recht. Wij moeten daar geen last van hebben zolang ze het ons maar niet opdringen natuurlijk. Het is niet aan ons om te beweren dat onze manier van leven goed is en de hunne achterlijk.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 09:47   #38
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
waarom lig jij hier nog woorden aan vuil te maken...

Denk je echt dat je ze nog op een ander gedacht kan brengen...
dat is hetzelfde alsof je Hitler van de joden wil laten houden....

IK maak mij hier allang niet meer druk in.
Ah, je hebt het intussen ook beet.. ik vroeg me al af hoelang je het ging volhouden
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2008, 10:26   #39
Hrafnar
Banneling

Standaard

Citaat:
Laten we nogmaals kijken naar wat die imam als antwoord gaf:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door internet-haatbaard

Allah swt zegt in de Qur’an: “en benadert ontucht niet. Dit is iets gruwelijks en een slechte manier van doen.” Surat al-isra 32.

De profeet Muhammed (vrede zij met hem) zegt: iedereen die in Allah en de laatste dag gelooft mag niet alleen met een vrouw zijn zonder mahram, want anders zal de Satan de derde persoon zijn.”

Uit de bovenstaande citaten wil ik zeggen dat we als mens worden gevraagd om ons zelf te beschermen tegen seksueel misbruik, verkrachting en ontucht. Voorzichtigheid geldt niet alleen tegen onbekenden maar ook tegen bekenden, want de mens of hij nou een bekende of geen bekende is heeft zijn slechte en goede eigenschappen. Als de slechte eigenschappen van een persoon veel sterker zijn ontwikkeld dan maakt het niet uit wie hij of zij tegenover zich heeft. Je doet je zelf goed om niet in een gesloten ruimte te verblijven met een man waar een derde niet makkelijk binnen kan komen.
Hij zegt tegen dat verkrachte meiske toch duidelijk: "en benadert ontucht niet".
M.a.w. Je had daar maar niet moeten zijn.

Verder zegt hij: "iedereen die in Allah en de laatste dag gelooft mag niet alleen met een vrouw zijn zonder mahram".
Een mahram is dus een bloed- of aangetrouwde verwant van de tegenovergestelde sexe waarmee niet getrouwd mag worden. Daaronder vallen ook neven. Zij was dus samen mét een mahram (haar eigen neef), en heeft zich dus keurig aan de achterlijke regels van de islam gehouden. Evenwel heeft die neef (=mahram) zich aan haar vergrepen en haar verkracht. En evenwel doet die imam alsof het de fout van het meiske was omdat die dus geen mahram bij zich gehad zou hebben terwijl dat wél zo was.

En tenslotte zegt die imam: "dat we als mens worden gevraagd om ons zelf te beschermen tegen seksueel misbruik, verkrachting en ontucht. Voorzichtigheid geldt niet alleen tegen onbekenden maar ook tegen bekenden" en "Je doet je zelf goed om niet in een gesloten ruimte te verblijven met een man waar een derde niet makkelijk binnen kan komen".
Dat meiske is een mens. Dat meiske is verkracht. En dan zegt die imam doodleuk dat zij zich hier tegen had moeten beschermen en voorzichtig had moeten zijn en niet alleen met een ander (die nota bene mahram was) alleen had moeten zijn.

En dit alles noem jij dan helpen Uh-Huh... Als er al sprake zou zijn van 'helpen binnen het kader van de islam', dan toch echt alleen maar van de wal in de sloot. Tegelijkertijd aantonend dat de islam de facto een achterlijke, middeleeuwse, vrouwonvriendelijke en onderdrukkende religie is.

En tot slot nog even de opmerking dat deze gezaghebbende internet-haatbaard ook verbonden is aan de imam-opleiding van Hogeschool Holland. Deze middeleeuwer wordt geacht imams op te leiden terwijl hij zelf ofwel de achterlijke regeltjes van zijn eigen geloof niet eens kent (zie het stukje over mahram), ofwel ze bewust verdraait als het hem zo uitkomt.
Hoe dan ook, zo'n persoon zou nooit of te nimmer anderen mogen onderwijzen opdat hij dit soort compleet gestoorde houdingen niet meer door kan geven aan zijn studenten. Nog beter ware natuurlijk om die hele imam-opleiding in zijn geheel op te doeken, maar zulks is in binnen de verrijkende multiculturele doctrine van links en gggristenen in Nederland welhaast onmogelijk.
Oud 1 juni 2008, 10:26   #40
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

uit·lok·ken

Je snapt het echt niet he?

Het punt is: een vrouw zou bij wijze van spreken naakt mogen rondlopen, dan nog geeft het de man zeker niet het recht of een vrijgeleide om haar te mogen verkrachten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be