![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Natuurlijk is niet heel de wereld zo dom als de Begicisten.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/...aculair_Oranje |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Herinner mij nog de plagerijen( uiteindelijk goedbedoeld) van mijn noorder-familieleden bij iedere match Nederland-Belgie die destijds dikwerf door het noorden gewonnen werden, dat heeft mij toendertijd wel wat erger gekost...nu ben ik uidelijk aan die strekking gewoon... Luke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Als Vlaming zijnde supporter ik natuurlijk voor Nederland, Nederlanders onder elkaar hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Als Belg supporter ik natuurlijk voor Portugal!
En gisteren ook een beetje voor Nederland. Maar bij een finale Nederland-Portugal zal het Portugal zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
los van het feit natuurlijk dat ze mooi voetbal spelen. maar als Nederland met dit totaalvoetbal het gehele tornooi kunnen volhouden, zie ik niemand in staat om ze te stoppen. maar dat is natuurlijk een grote als.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Waarom zou een Belg voor nederland moeten supporteren voor nederland?
Omdat hij vlaming is of omdat het beter in jullie kraam past? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wie gisteren geen fan was van het Nederlandse totaalvoetbal moet wel een Italiaan geweest zijn.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Ik supporter voor portugal omdat ik veel met portugezen werk, en niet omdat ik de taal niet beheers.
Op mijn TV worden de spelers ondertiteld als ze een vreemde taal lezen dus tot zover geen probleem. Laatst gewijzigd door santos : 10 juni 2008 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Belg supporter je normaal gesproken voor Nederland of Frankrijk. Met die landen bestaat de meeste affiniteit. Nu Frankrijk teleurstelde en Nederland zijn beste wedstrijd sinds jaren speelde, zal de voorkeur overhellen naar Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben altijd al supporter geweest voor Duitsland.
Het duitse voetbal oogt misschien niet altijd mooi maar ze staan er wel bijna altijd en je hebt nooit gedaan met die duitsers. Ik vergeet nooit de pandoering van Anderlecht tegen Werder Bremen indertijd in de champions league. 0-3 voor staan en 5-3 verliezen. Maar ook de duitste nationale ploeg heeft al meermaals bewezen dat ze bijna nooit opgeven. Ik denk dat Duitsland samen met portugal, Nederland en spanje de mogelijke finalisten zijn. Italië en Frankrijk hebben mij tot nu toe ontgoocheld en een echte verassing denk ik niet dat er dit keer zal zijn zoals toen met Griekenland |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Orang Indonesia" Cetak Gol Ketiga Belanda
Selasa, 10 Juni 2008 | 03:27 WIB BERN, SENIN - Bek kiri keturunan Maluku, Giovanni Van Bronckhorst mencetak gol ketiga bagi Belanda sekaligus membuat timnya unggul 3-0 atas Italia pada penyisihan Grup C Piala Eropa, Senin (9/6). Gol ini melengkapi keperkasaan Belanda yang bermain menyerang dalam 90 menit penuh dan membuat lini belakang Italia berantakan. Giovanni is van Molukse afkosmt!
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=ujJmcwDKzcs |
|
![]() |
![]() |