![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zeg, spreek eens voor jezelf. Voor mijn part leeft die nog 100 jaar in de allerbeste gezondheid, maar niet als koningin en niet op kosten van de staat.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 11 juni 2008 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Minister
|
![]() Geen idee wat daar gebeurde. Maar de Bubbels, of de ex-bubbels beter gezegd, beschouw ik niet als Belgicisten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarbij, ik kan begrijpen dat u opkijkt naar dingen als glorie, roem en eer. Ik hou teveel van de geschiedenis om die dingen te verwerpen en ik ben teveel idealist om dat niet te kunnen begrijpen. Maar zeg mij eens, waarom steunt u een staat die gesticht is door een liberale burgerij en allerlei racaille uit Luik? Een regime dat gesteund werd door Frankrijk waar net Karel X was omvergeworpen? Dat u niet met protestante van Oranje's wilt heulen, tot zover kan ik nog volgen. Maar vergeet dan niet de huidige van België's uit een protestante dynastie komen, aan de macht zijn gebracht door een Anglicaans regime en gesteund zijn geweest door liberalen als de Rotschilds.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 11 juni 2008 om 01:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Topic:
De koningin-weduwe wordt tachtig. En dan begint een discussie tussen een 'Pruis' en een 'Metternich' over de Ijzerwake, 'Spel van de militant', etc etc. ![]() ![]() "Machtig" Freddy Devadder.
Laatst gewijzigd door Maes_P : 11 juni 2008 om 01:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De liturgie was vermoedelijk zowieso fout zodat de Mis wel ongeldig geweest zal zijn. En langs de andere kant, als verraders zoals Nimmegeers Priester mogen blijven dan zie ik niet in waarom Aernouts iets in de weg gelegd zou worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoofdzaak was dat het Katholicisme weer volop kon beleefd, dat de clerus zich volledig kon ontwikkelen en dat onze gebieden weer een stuk autonomie hersteld zagen. Het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden was ook maar een tussenoplossing. In feite horen onze gebieden thuis in het Katholieke Oostenrijk. Josef II door zijn deels zinloze inmenging en de barbaarsheid van de Franse revolutie hebben de evolutie van onze gebieden geen goed gedaan. Kleine gebieden zijn altijd de speelbal van de grote machten.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Beleefdheidsvorm gebruiken hé, tenzij ge van de Salon Bleu zijt natuurlijk. ![]() Laatst gewijzigd door Paracelsus : 11 juni 2008 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speciaal om MaGNi een plezier te doen, kreeg ik een foto doorgestuurd waarop te zien is hoe blij Flabiola is met MaGNi's standvastige devotie.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Hoe vaak verjaart dat mens eigenlijk? Ik dacht dat er enkele dagen geleden ook zo'n draad was
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() volgens mij een product van de taxidermist ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem ligt bij de houdbaarheidsdatum. Je weet wel, "ten minste houdbaar tot (zie onderkant)" of zoiets.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Hopelijk krijgt ze een dikke cadeau !
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is daar een nooduitgang?
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Gore binnenprentjes. De horror, de horror.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doen jullie naar tegen deze lieve vrouw, moeder van alle Belgen
![]()