![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal niet jouw bezit. Gij moogt daar ook niet op lopen. Blijf eens thuis ! Gij krapuul ! Dit forum, dat is ook niet van u! Wat doet gij hier? maakt zelf is ne website ! Hooligan ! ![]() Laat die daklozen eens gerust, en prijs u zelf gelukkig dat je zelf een dak boven je hoofd hebt.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd dat sommige luiaarden dit gaan snappen We leven in 2008 en niet meer in de middeleeuwen hoor,de samenleving veroordeeld diefstal,dus ook deze diefstal op de werkende mens mag veroordeeld worden
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Die woonst is van iemand. De straat is van niemand, ja, van de staat, maar die is voor iedereen toegangkelijk. Toeristen bewandelen ook onze straten, en zij betalen hier ook geen belastingen ee.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenminste eten , warmte en een dak boven hun hoofd . En als men daar ineens een DEFTIG systeem in voegen zet waardoor de dakloze er tijdelijk z'n adres kan zetten zal hij/zij meer mogelijkheden hebben om erbovenop te komen ... ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Wees blij dat ge werk hebt en dat ge geld verdiend. Die mensen op straat zijn geen luierikken. Die hebben gewoon zware tegenslagen gehad in hun leven, en daardoor zijn ze in die situatie terecht gekomen. Vertel eens hoe je als dakloze ga solliciteren? Zie je ze al afkomen ?
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard is dat goed. ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar een wil is is een weg hoor
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Voor een dakloze is het nog eens zo moeilijk. Denk maar alleen maar eens aan de pratische zaken die je nodig hebt..
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
tegen een rijkaard die een grote villa wegzet op jouw grond durf je niks te zeggen - tegen een arme sukkelaar die nog minder heeft dan jij wel enfin eigenlijk is het gelegitimeerd voor jouw dat je wordt uitgebuit door een pandjesmelker - zelf zou je in zijn plaats immers overduidelijk geen haar beter zijn als je zijn macht had vroeger stond ik een proletariaatsrevolutie voor waarbij de armsten vd maatschappij de macht vd rijken zouden overnemen maar mede dankzij jouw is dat mijn revolutie niet meer armoede wil ik nog steeds beeindigd zien en zelfs voor jouw maar mensen zoals jij moeten in het algemeen belang wel onderdrukt blijven worden - nooit mag iemand als jij de mogelijkheid krijgen om (economische ) macht te verwerven over anderen - het is dan zelfs nog beter indien de macht bij de huidige bezitters van onze natuurlijke hulpbronnen blijft want zij zijn nog veel minder wreed van ingesteldheid dan jij
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben op mijn 14 jaar MOETEN gaan werken van mijn ouders,ik viel zonder werk(op mijn 40 jaar) omdat ik ziek werd en een rot baas had
Dat zelfde jaar nog heb ik mij herschoold en vond daarmee werk dankzij mijn wilskracht,niet mijn hoofd nog mijn handen waren goed na mijn ziekte,maar ik wou werken,ik leef niet graag op de kap van anderen,en zou er zeker niet fier op zijn En sommige durven zich dan nog ervaringdeskundige in de armoede noemen,schande ja ![]()
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
je bent een beschadigde arme - en je zou een gevaar zijn indien je macht had over anderen - een veel groter gevaar dan de huidige machthebbers bovendien
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 12 juni 2008 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() ben je trouwens te laf om je ouders te verwijten duveltje382 ? van hen moest je gaan werken op je 14 he - niet van die dakloze voor je deur
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() *knip*
gelieve geen persoonlijke discussies te gaan voeren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door Kadee : 14 juni 2008 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het,er zitten verplichtingen aan waar jij niet wil van horen,maar anno 2008 vind ik dit niet onterecht
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *knip*
gelieve geen persoonlijke discussies te gaan voeren.
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door Kadee : 14 juni 2008 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hunne wegentaks/huishuur niet betalen ...
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 12 juni 2008 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
en als vierde wereld militant wijs ik jouw - ook al ben je arm - op deze verantwoordelijkheid - de verantwoordelijkheid om niet laf te zijn en dus de echte veroorzakers van je armoede te verwijten ipv mensen die nog meer werd aangedaan dan jij
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd zoiets ja
![]()