![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doen wat de flaminganten zeggen of toek op uw bakkes. Is het niet dat wat je bedoelt?
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent ook franstalig van origine, zeker?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Wat is België toch een fijn land. Zelfs Nederlanders zeggen dat. En in Jodoigne waar Vlamingen naast Walen wonen en Walen naast Vlamingen in dezelfde straat, zeggen ze juist hetzelfde. Maar dat zal wel weer toeval zijn.
Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2008 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Walen in Vlaanderen leren geen Nederlands... Moesten ze dat wel doen, zouden er al een pak problemen van de baan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een kleine nuance weliswaar. De Vlamingen sturen wel hun kinderen naar Nederlandstalige scholen in Tienen of omgeving. Laatst gewijzigd door system : 14 juni 2008 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() geldenaken is het centrum van de wereld niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geldt dat ook voor Vlamingen die als Vlaming geboren zijn?
![]() |
#34 |
|
![]() Mensen toch, wat een gedoe rond een in mijn ogen relatief banale uitspraak van Bart Peeters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
'Hier ligt zijn lijk als zaad in 't zand' Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ze krijgen nog amper steun van de De Standaard, de Vlaamse bevolking blijkt maar 10% separatisten te tellen, Defoort stookt onderling ruzie, er breekt geen burgeroorlog uit, BHV blijkt onsplitsbaar te zijn. Echt wel bang aan het worden dat hun droom mag opgeborgen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de Nederlanders al zou benijden, dan zal het toch niet om zoiets als 'nationale trots' zijn. Dat gevoel is mij volslagen vreemd, hoe zou ik dat dan kunnen benijden.
Ik kan me niet voorstellen dat ik er in zou slagen 'nationale trots' op een correcte manier op te vangen. Hoe gaat dat in z'n werk, 'nationale trots'? Als ik dat voel, welk hormoon gaat dan sneller door mijn hersenen stromen, en welke spieren ontspannen zich? Is dat vergelijkbaar met genieten van een mooi stuk muziek? Of is dat als het kijken naar een leerling en zien hoe die langzaam maar zeker vooruitgang maakt, terwijl je weet dat je aan die vooruitgang een steentje hebt bijgedragen? Moet ik bijvoorbeeld denken aan Kerstmis met de papa en de mama, of eerder aan een gezellig avondje uit met een paar goede vrienden? En helpt 'nationale trots' je als je verneemt dat je ontslagen bent, of failliet, of dat je vrouw er met 'n ander vandoor is?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Die vent is een nihilist, gelooft in niets en is een meeloper met de links-populistische VRT. Het kan moeilijk anders want hij moet constant lippendienst verkondigen om zijn non-job als stuk decor van de VRT te kunnen behouden. Natuurlijk eigent hij zich ook dat arrogant en snobistisch toontje van alle links-provincialen toe, dat hoort er bij. Anders zou hij ook geen snert-programma's mogen presenteren.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is er links aan Peeters en de vrt? Beiden zijn aanhangers van de kapitalistische monarchistische bourgeoisstaat Belgique en dus per definitie rechts.
|
![]() |
![]() |