![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn de argumenten op dat je nu gaat focussen op mijn spelling ? ![]() Doe maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Zoals je ziet, lach ik bijzonder hartelijk met de onzin die je hier aan het verkopen bent. Vooral omdat die uitgerekend van jou, de grootmeester der nietszeggendheid & en enkel te zien wat je wilt zien, komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Weerleg dan met concrete feiten het volgende: Neptunus: Het hoeft dan ook niet te verwonderen dat werkgevers liever geen allochtonen aanwerven voor bepaalde functies, omdat men niet weet of die persoon wel zijn/haar diploma waard is en of die wel voldoende bekwaam is. Goodwill: Dit is een nietszeggende relatie die jij legt. Er zijn diverse factoren waarom een werkgever eventueel een allochtoon niet wenst aan te nemen. Wees wel eerlijk om verder te kijken, en niet enkel te focussen op wat je gepast lijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haal dat 'good' gerust weg uit je forumnaam, want jij bent helemaal niet van goede wil, maar een in het beste geval bijzonder slecht geïnformeerd iemand die de klok wel heeft horen luiden, maar geen enkel idee heeft waar die klepel nou te vinden kan zijn, en in het slechtste geval iemand die willens en wetens discussies met nietszeggende prietpraat komt verstoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dit heeft niets met het onderwerp van deze topic te maken: dus off topic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hrafvar, Als je echt argumenten hebt, bewijs dan met concrete bewijzen je gelijk in plaats van rond de pot te draaien en met nietszeggende conclusies en veralgemeningen af te komen. Laatst gewijzigd door goodwill : 17 juni 2008 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om aan 30% hoofddoeken in de aula te geraken moet je allochtonen nu eenmaal positief discrimineren. Er zijn nu eenmaal geen 30% moslims in onze maatschappij, laat staan dat dan nog enkel de meisjes met een hoofddoek zouden verderstuderen. Het gaat hier weldegelijk over OVERWAARDERING zodat ze denken dat ze verder zullen kunnen studeren. zie ook: http://forum.politics.be/showthread.php?t=21595
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Er zijn diverse factoren waarom een werkgever eventueel een allochtoon niet wenst aan te nemen". Is het zo onzinnig om te stellen dat er diverse redenen kunnen zijn waarom een werkgever eventueel geen allochtoon aanneemt ? zoals vb. - communicatieprobleem (vb . taal) - een opleiding die niet beantwoord aan het gezocht profiel - leeftijd - te weinig ervaring - niet passend in het bedrijf - omdat de klanten liever niet bediend willen worden door een allochtoon (echt als reden aangegeven door een werkgever tijdens een tv-reportage; denk vb ook aan dat bedrijf die garagepoorten installeert) - achtergrond van de werkgever - ... dus je ziet we kunnen diverse redenen aanhalen, die een rol kunnen spelen bij niet-aanwerving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat het niveau aan de universiteit verlaagt komt er enkel en alleen doordat die idioot van een vandenbroecke de subsidies koppelt aan het slaagpercentage. Niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik werf geen vrouwen tussen de 18 en 45 jaar aan, en al zeker geen vrouwen met kinderen. Tot nu toe lijkt het er sterk op dat een "vast contract" de beste vruchtbaarheidsbehandeling is die ik ken. En telkens een kleine "ziek/lastig is" komen ze al zeuren voor sociaal verlof, of vallen de doktersbriefjes voor een paar dagen aan de lopende meter binnen. Dit vermijd in 1 keer het concept racisme ten opzichte van hoofdoekjes. Noord Afrikaanse mannelijke allochtonen. Voor er een vast contract is, zijn het correcte werknemers. Maar in veel gevallen is dat compleet om zeep bij dat contract van onbepaalde duur. Dus, spijtig voor die paar goeien, maar ik pas. Ook veroorzaken ze wrevel bij de racistische niet Noord Afrikaanse werknemers. En gezien de attitude tegenover vrouwen die ik al gezien heb, is het maar goed dat ik die ook niet in dienst zou hebben. Zwart Afrikanen. Ik heb maar 1 collega gehad van dit "type" en die ervaring is triest. Maar ik ga daar de twijfel laten meespelen. En voor alle anderen, ik hoop dat ze een goeie spellingchecker gebruiken voor hun CV, en dat CV opsturen/Emailen/afgeven in de talen die ze aangeven te kunnen gebruiken.
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() goodwill,
Deze vaststellingen zijn gebaseerd op achtergrondkennis en vooral ervaringen in de concrete realiteit en op het terrein. Jij ontkent alles zonder meer, je kan niets weerleggen omdat je zelf geen enkele kennis en ervaring hebt terzake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Het feit dat het niveau aan de universiteit verlaagt komt er enkel en alleen doordat die idioot van een vandenbroecke de subsidies koppelt aan het slaagpercentage. Niet meer, niet minder.[/quote]
Dit systeem van het koppelen van subsidies aan de slaagpercentages is nog niet in voege, de huidige daling van het niveau aan de universiteit is bijgevolg niet daaraan te wijten, maar aan het feit dat de eisen worden verlaagd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ontken alles. ![]() |
|
![]() |
![]() |