![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u dat er in ons land te veel vreemdelingen zijn ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
174 | 64,21% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
97 | 35,79% |
Aantal stemmers: 271. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way: in Antwerpen woonde ik in de Vanderkeilenstraat. Zoek ze maar eens op... Ik geef je een tip: ze ligt in Borgerhout!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beschrijf het probleem trouwens is, of had je zelf iets verkeerd gedaan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Welk probleem?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tel hierbij de importvrouwen op. Neem dan nog het feit dat autochtone vrouwen gemiddeld rond hun 30ste baren en allochtone in hun vroege 20er jaren. Calculeer dan nog het verschil in de bevolkingspyramides....
![]() |
![]() |
#33 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon ginder enclaves oprichten, Steve Stunt zijn poepafkuisers ginder zelf gaan opleiden, en ons EIGEN pensioen van hieruit betaald worden! Moet kunnen! Kinderen mogen gratis op verlof komen tijdens hun - extra voorzien lang verlof (kennen we ondertussen al) en de algemene kosten zijn inderdaad een fractie van wat het hier zou kosten! MOET KUNNEN! Enkel nog aan de poepafkuisers leren dat ze Nederlands moeten praten natuurlijk! Wij passen ons ook aan als we hier bij multinationals willen gaan werken! (en uiteraard ons EIGEN SOORT ETEN ginder! daar betalen we tenslotte voor!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En ik denk niet dat ze ons bij de Vlaamse Regionale Indicatoren gaan kunnen helpen als blijkt dat hun statistieken verkeerd waren.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, en in Casablanca gaan we dan natuurlijk ook mogen stemmen nietwaar! moet kunnen!
ik begin er hoe langer hoe meer lol in te krijgen sé! wie gaat er mee?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() Hahaha, Raf, fout! er zijn geen vreemdelingen meer in België, er zijn allochtone Belgen en autochtone Belgen.
By the way, allocthonen krijgen wél een PAK meer kinderen dan de autochtonen. Zijt ge weer "onderzoeken" uit uw mouw aan't schudden? Je bent echt wel grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burgemeester
|
![]() Ja, maar ik wil ook wel dat de Marokkanen ginder een kerk bouwen naast hun moskee. Kwestie van vrijheid van religie, he. En ik zou ook graag een kerkfabriek oprichten in Marokko die gesubsidieerd is, net zoals de islam binnenkort hier.
En we hebben uiteraard recht op een Belgenexecutieve met hetzelfde kaliber deelnemers, ik stel voor Dutroux en Nihoul als voorzitters. Krijgen wij dan ook een speelparadijs in de buurt van de Marokkaanse steden waar we ons kunnen uitleven? Zo'n klein Borgerokko of Schaerbekistan? Met een paar mooie auto's die we kunnen stukslaan. En graag had ik ook een gedoogbeleid als ik met mijn makkers één maal per week een marokkaanse van't straat pluk en in groe^p platverkracht. Moet toch kunnen, heb ik hier geleerd van onze Marokkaanse vrienden. Ja, en 't zou maar eerlijk zijn als de Marokkaanse burgers tegen mijn intimidaties kunnen en ze mijn scheldpartijen niet kwalijk nemen. ik meende dat dat zo hoort... Trouwens, ik vind dat iedereen voor mij uit de weg moet gaan op het trottoir. 't Is daar dan toch van ons, niet?! Een te gek voorstel? Maar dat is wat er hier gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volkomen gelijk en je moet zorgen dat er een tram en bus rijd zodat je de bestuurders in elkaar kunt meppen en de achtergebleven holbewoners kunt pesten.Wordt je toch is opgepakt dan zeg je gewoon racist tegen die flikken en dan zijn ze verplicht je terug vrij te laten.Ook een mac donald zou leuk zijn en een paar supermarkten die we mogen overvallen.En oh niet vergeten he nachtwinkels heel veel nachtwinkels.Ook het recht om een agressieve betoging te mogen houden en ons af te reageren op de overgebleven winkeliers en op de toeristen hun wagen.Nog een paar vrouwen van ons op de lijsten ginder zodat we ook eens een boek kunnen schrijven over hoe we gediscrimineerd worden.Onze kids het recht om met hun basebalpetje naar school te gaan en het ook op hun bolleke laten staan he.
|
![]() |
![]() |