![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik hier heel veel lees, is hoe "slecht" het geloof wel is. Veel minder reactie komt er wanneer ik er af en toe eens op wijs hoeveel goeds, welke toegevoegde waarde er uitgaat van de christelijke geloofsgemeenschappen. En niet alleen voor gelovigen zelf.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in dat geval moeten er zieltjes bijgemaakt worden om de bevolkingsexplosie te verklaren. Veel eenvoudiger lijkt mij dat de zieltjes sterven met het lichaam. Alleen uw ideeën kunnen overleven in de geesten van uw medemens en uw nakomelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En heeft er al eens iemand stilgestaan bij het werk dat die 72 maagden voor mekaar moeten krijgen? Ik denk dat zoiets ook gene kattepis is tegenwoordig hoor!
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou toch denken dat tenminste Saoudi en Iran al een beter soelaas konden vormen dan het heidense ongelovige West Europa? Waarom nu niet voor de derde maal emigreren naar je eigen geloofsgenoten? Waarom in feite emigreren uit islamitische landen tout court?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Wat ben ik blij dat Jan Van Den Berg hier aanwezig is. Ik veronderstel dat je wat kennis hebt van de Bijbel
![]() U kan mij ongetwijfeld redden ... Verklaar mij het volgende: (komt van de Bijbel) Samuël 8:4 …en David nam van hem gevangen zeventienhonderd ruiters en twintigduizend man voetvolk… MET Kronieken 18: 4 ...David veroverde op hem duizend wagens, zevenduizend ruiters en twintigduizend man voetvolk… Koningen 4:26 …Voorts had Salomo veertigduizend kribben voor de paarden… MET Kronieken 9:25 …Voorts had Salomo vierduizend stallingen voor de paarden… Samuël8:9-10 …Toen Toi, de koning van Hamat, … en …zond Toi zijn zoon Joram naar koning David… MET Kronieken 18:9-10 …Toen Tou, de koning van Hamat, … en …zond hij zijn zoon Hadoram met naar koning David… Om u de kans te geven, hou ik het voorlopig bij deze drie ![]() Komt uit UW boek m'n beste, een heilige boek die verkracht is doorheen de tijd. Van de ene taal naar de andere taal vertaald, dan weer in een andere taal, naar een andere, pakt een ander taal, vertaald in een ander taal, dan weer een ander taal, getransfereerd naar een ander taal.... Begrijpelijk dus dat er zoveel fouten inzit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gelukkig dat we van de koran weten dat het allemaal ECHT heel erg waar is wat erin staat! dat maakt het juist zo leuk
![]() Hebt ge ondertussen al gevonden in welke POEL de zon ondergaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Toen jullie bang waren om de oceaan in te gaan vanwege het feit dat men schrik had dat men plots naar beneden zou tuimelen, was elke Moslim ervan overtuigd dat het zo niet was EN dat 1400jaar geleden.
![]() Moslimstudenten waren de eerste om aardBOLLEN te gebruiken “Hebben jullie niet gezien dat God de nacht over laat gaan in de dag en de dag over laat gaan in de nacht?” (Qor’aan 31:29). “Hij wikkelt de nacht om de dag en de dag om de nacht” (Qor’aan 39:5). Het woord ‘omwikkelen’ in de bovenstaande vers is de vertaling van het werkwoord kawwara, welke gebruikt wordt om de handeling ‘het wikkelen van een tulband rondom een hoofd’ te omschrijven. Om deze uitspraak volledig te kunnen begrijpen, moesten de lezers van de Qor’aan de aarde wel als een bol zien. Lees het volgende commentaar eens van een westerse wetenschapper. Dr. Bucaille “Dit proces van eeuwig wikkelen, daarbij inbegrepen de zone van interpenetratie van de ene sector door de ander, komt in de Qor’aan tot uitdrukking alsof het concept, dat de aarde rond is, al in die tijd bestond – wat duidelijk niet het geval was.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Ik richt mij tot Jan.
Wat ik duidelijk laat merken. U hoeft dus voor hem niet in de verdediging te gaan ![]() Hij is oud en wijs genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hebben de arabieren dan ineens niet het ruime sop gekozen om ZELF Amerika te ontdekken? Zelfs toen al moesten ze wachten tot een christen die moeite deed! Wat vind je daarvan Mustapha? En waarom is Mekka zogezegd het "middelpunt van de aarde (of aardBOL volgens jou nu ineens?) Nooit van de POLEN gehoord uit de koran? Weer een missingske van gabriel zeker dat hij dat aan de mohamed vergeten was mede te delen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Verkoop mij dus uw romantische vooroordelen niet he... En, by the way... Wat heeft de islam sedertdien nog voor gedenkwaardigs voortgebracht? Me dunkt dat het zwaartepunt van de menselijke inventiviteit, wetenschap en cultuur sedert de "passagium generale" in de elfde eeuw al niet meer aan gene zijde van de Mare Nostrum ligt...
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Omdat Allah wist dat er Indianen in Amerika woonde en zoals iedereen weet streeft Allah naar rechtvaardigheid
![]() Jullie waren bezeten door hebzucht en kolonisatiepolitiek. Met andere woorden, het stelen zit in jullie bloed ![]() (niet van m'n gewoonte om te dalen tot een kindjesniveau) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Dankzij de Islam kent het westen nu UNIVERSITEITEN!
De allereerste universiteit is de Al Azhar unif in Egypte dat al 1000jaar bestond. En de Al-Zaytunah unif in Tunesie bestaat ook al een goei 1000jaar. Zelfs de academische pet komt van daar. Wat door elke unif in het westen wordt gehanteerd ![]() U ziet, na-apen is makkelijk hé ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ivm met Amerika: Dus Allah wou het niet aan de mohamed vertellen omdat hij WIST dat de christenen het vanuit zichzelf gingen ontdekken? ZOIETS? (we krijgen wel een serieuze voorrangspositie van Allah, wees nu eerlijk) En wat met de POLEN (Antarctica, de Noordpool?) ook Indianen? Wat met Austrialie? OCH! natuurlijk, Allah wou dat de christenen ook d�*�*r eerst geraakten waarschijnlijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() U vergeet dat Christenen eveneens mijn broeders zijn. Zij geloven in dezelfde God als waarin ik geloof.
Je moet nu niet religie gebruiken omdat het u uitkomt in uw argumentatie men beste ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bibliotheek van Alexandria? Van Ephese? Ge weet toch zelf nog wel hoeveel BOEKEN de Arabieren verbrand hebben (is nog eens gebeurd door een geinspireerde navolger van uw profeet een vijftigtal jaren geleden!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Zoek op, het staat in WESTERSE geschiedenisboeken
![]() Spreek je die nu ook al tegen? |
![]() |
![]() |