![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vanaf moment dat ik buitenstap, zie ik een andere cultuur dan de mijne, ik zie de kerktoren. als atheïst zijnde is dat een ware shok hoor. maar ik overleef het.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ik buitenkom zie ik een huisje staan waar een 10-tal brievenbussen hangen met dito aantal negers die er binnen en buiten lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is allemaal een kwestie van aantallen en verhoudingen Vlijm,en als het ( zoals in de beginpost staat vermeld ) op den duur al meer dan 50% vreemden zijn dan wordt ( is ) het voor de meeste van de autochtone bevolking inderdaad als een probleem aanzien,en volgens mij volkomen terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Foei! stoute allochtonen zomaar in dezelfde winkels gaan shoppen als de belgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
goed, ik vroeg en waar zijn dan die Turken, hoeveel wonen er in jullie buurt? en dan was het van: "neen, in ons straat niet, maar in die andere straat, zeker 5!" 5 op een straat van 20 huizen dan hé.... In mijn straat zou het vergeven zijn van de Turken, wel er wonen er 6, tov 30 autochtonen. is dat echt zo erg??? perceptie, Discus, een raar beestje hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wat is daar juist erg aan??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik respecteer elke cultuur of geloof,alleen wil ik niet dat deze hier,hier in onze westerse samenleving hun regels komen opleggen,en net dit zal gebeuren als zij een ( te ) groot percentage van de bevolking uitmaken! Onlangs nog een handelaarster uit het antwerpse gesproken die had meegemaakt dat enkele allochtone snotapen haar kwamen vertellen dat ze haar mars niet op straat mocht opeten tijdens de ramadan want dat zij dit als "provocerend" aanzagen!Dat soort voorvallen ( en erger ) ga je onvermijdelijk meer en meer tegenkomen als het aandeel van autochtone inwoners toeneemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn grootmoeder zaliger bekeek ons ook maar scheef hoor toen we zeiden dat we gingen samenwonen maar (nog) niet trouwen. andere cultuur, zeker en vast, maar ik heb het me echt niet aangetrokken. trouwens, in sommige wijken is er effectief een concentratie maar je mag dat niet zo uitvergroten, in het algemeen valt het nog mee....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Er zijn NU problemen met vreemdelingen en die problemen dienen niet weggeschoven te worden omdat sommige mensen problemen hebben met hun relativeringsvermogen en overjaarde onzinnige argumenten blijven aanhalen die de discussies off-topic proberen te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Trop is teveel,en teveel is......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een bekrompen mentaliteit! Mijn buren zijn Afrikaansen en ik heb geen enkel probleem met hen, het zijn charmante mensen. Toen ik jong was, heb ik een deel van mijn jeugd in Schaerbeek - een wijk met toch een aantal Arabieren - en nog een keer, geen enkel probleem met hen. Maar ja, voor sommige Vlamingen is alle wat niet Vlaams is, blijkbaar "per definitie verkeerd" omdat ze dit zomaar hebben beslist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MIJN voorouders pasten zich aan. Die van u vonden blijkbaar de de aboriginals zich moesten aanpassen. wordt een beetje moeilijk dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MIJN voorouders pasten zich aan. Die van u vonden blijkbaar de de aboriginals zich moesten aanpassen. wordt een beetje moeilijk dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Wijnegems shopping center is de laatste plaats van de wereld waar ik zal binnen gaan
Laat de Happy consumers daar maar aan hun verslaving van kopen en bezitten hun geld uitgeven. enjoy Kapitalisme werkt ja geweldig !! Wat een aantrekkingskracht op de happy consumers uit Nador! Waren zij het niet die in de mijnen gingen werken voor ons? mensen zijn geen speelgoed dat je zomaar weggooid..als je ouder wordt. 50 jaar geledne gingen ze hier en zelfs nu nog met een doek op hun kop naar de kerk. Als onze reclame borden en methodes wat minder vrouwonvriendelijk waren zouden die meiskes zich minder geroepen voelen daarop te reageren met kuisheid.. Maar pas op ze zijn best heet hoor! faut pas se fier aux apparences... |
![]() |
![]() |