Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2004, 22:49   #21
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Jaja, alles wat goed is voor de mensen. Jaja. En de andere doen alles slecht voor de mensen want die maken al het goede van den bleiter terug ongedaan. Stoute mensen. je zou er van gaan wenen.

Whuahahahahaaaaa!
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2004, 22:56   #22
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Jaja, alles wat goed is voor de mensen. Jaja. En de andere doen alles slecht voor de mensen want die maken al het goede van den bleiter terug ongedaan. Stoute mensen. je zou er van gaan wenen.

Whuahahahahaaaaa!
Die stoute mensen zouden beter elke dag voor het slapengaan een verhaaltje op www.bertanciaux.be lezen. Ze zouden vlugger braaf zijn dan Bert een traan kan laten.
Oud 22 maart 2004, 23:06   #23
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Van de website van Anciaux:

'Goedemorgen Vlaanderen, dit is radio Optimo!' Elke morgen worden we wakker met opgewekte muziek, opgewekte praatjes, humor en raadgevingen. Spontaan begroeten de mensen elkaar op straat. In de straten weerklinken leuk melodietjes. Hier en daar zie je mensen uit hun wagen stappen om een praatje te slaan. Kinderen op weg naar huis worden toegejuicht door de oudjes die uit hun raam kijken. De politiecommissaris staat lachend te kijken. Iedereen respecteert zonder morren de snelheidsbeperking in de zone 30."

Wuahaha, hilarisch. Zal ik je iets anders vertellen:

"Goeiemorgen Marokkaan links van mij die mijn dochters lastig valt. Elke morgen wordt ik wakker met het geboenk van de andere Marokkaan rechts van mij die zijn boxen aanhet testen is in zijn nieuwe BMW. Spontaan krijg ik een agressieve blik en een spuug voor m'n voete nals ik m'n huis uitkom. Het is nog donker, als ik voor het licht sta zie ik een bestuurder voor mij uit z'n wagen worden gesleurd door 3 migranten. Een carjacking, de zoveelste. Mijn kinderen op weg naar de school worden geterroriseerd door de pplaatstelijke knokploeg van een 7-tal Magrebijnen. De ouderen staan achter hun ruit te kijken maar durven niets te ondernemen. Mijn buurjongen raast aan 60 door de zone 30... zonder nummerplaat... zonder rijbewijs."

Hahaha, die pakt prozac zeker, onzen bleiter.
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 04:35   #24
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert

Ja. De piellamp !!
Eerder de knijpkat.
NEEN, DE TREDMOLEN !
Vandaar die 200000 jobs natuurlijk !
Oud 23 maart 2004, 09:18   #25
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Eerder de knijpkat.
NEEN, DE TREDMOLEN !
Vandaar die 200000 jobs natuurlijk !
AAAHHHHH !! We hebben het. De tredmolen en 200000 jobs.

En dat ding uit uw avatar, en alles wat erop trekt, vliegt in het Historisch museum.

[size=1]Eigenlijk is dit niet grappig...[/size]
Oud 23 maart 2004, 09:38   #26
Sale-Flamin
Burgemeester

Sale-Flamin's schermafbeelding

Standaard

Toch wel lachwekkend, een VLD'er valt zijn eigen coalitiepartner aan. Toch geen spijt van de paarse brol die jullie ineengeflanst hebben zeker.

Zie eens hoe goed paars kan besturen, een nummertje voor de media in Oostende, opnieuw veel beloven en zeer weinig geven, nog wat leugens verkopen erboven (zeer vervuilende biomassa verkopen als ecologisch verantwoorde brandstof ) en dan kom je nu wat oppositie voeren tegen je coalitiepartner.

Is dit in voorbereiding voor de komende verkiezingsnederlaag misschien?
Sale-Flamin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 10:22   #27
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rola
Zo, men heeft dan enkele zware overtredingen terug gewoon gemaakt. Is het leed geleden Mr. Anciaux? ik vrees van niet?! U hebt het verkeersbeleid voor tientallen jaren ongeloofwaardig gemaakt.
Onzin het overgrote deel van de nieuwe verkeerswet blijft bestaan het word op sommige punten een klein beetje aangepast als dat al niet meer mag

Liever een politieker die zijn vergissing kan toegegevn dan 1 die hardnekkig dezelfde fout blijft maken.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 10:55   #28
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Liever een politieker die zijn vergissing kan toegegevn dan 1 die hardnekkig dezelfde fout blijft maken.
Ook indien die politieker zich in zijn loopbaan heeft bewezen als een onbekwame dorpsidioot die nog geen enkel mandaat tot een goed einde heeft weten te brengen.

Hij heeft een partij om zeep geholpen en omgeruild voor plat opportunisme. Door de aaneenrijging van flaters die zijn politieke loopbaan kenmerken, heeft hij bewezen dat hij niet geschikt is om gelijk welk politiek mandaat te bekleden.

Alstublieft K9, verzin iets anders om dat mediageile uithangbord van de non-politiek te verdedigen.
Oud 23 maart 2004, 10:57   #29
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Onzin het overgrote deel van de nieuwe verkeerswet blijft bestaan het word op sommige punten een klein beetje aangepast als dat al niet meer mag

Ze bewijzen hiermee dat ze luisteren naar wat er leeft onder de bevolking, is dat niet mooi? Dat is net wat diezelfde mensen eigenlijk alleen maar willen, maar op het moment dat het gebeurt, dan geven ze er weer een heel andere verklaring aan. Zodat ze voort kunnen zeuren en klagen over de heren politici die hen niet begrijpen en nooit naar hen luisteren. Ik denk dat ik wel weet wie hier hardhorig is, om zijn klaagzang aan te kunnen houden.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 11:00   #30
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargantua
Alstublieft K9, verzin iets anders om dat mediageile uithangbord van de non-politiek te verdedigen.
Ofdat die politicus daarnaast onbekwaam is is iets anders . Fouten kunnen toegeven is iets wat je weinig vind bij politiekers dat deze regering dat kan spreekt voor hen.
Oud 23 maart 2004, 11:03   #31
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rola
Zo, men heeft dan enkele zware overtredingen terug gewoon gemaakt. Is het leed geleden Mr. Anciaux? ik vrees van niet?! U hebt het verkeersbeleid voor tientallen jaren ongeloofwaardig gemaakt.

Zulke beslissingen voor verkeersveiligheid moet wat beter bedacht worden voordat men ze invoert é, politiek is niet wat beslissingen nemen om 3 weken te proberen en te testen en dan maar een deel weer terug aanpassen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 11:12   #32
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Waarom ben jij zo overtuigd dat die vent heeft toegegeven, er kan een rits andere motieven gezocht worden die aan de basis kunnen liggen van deze bocht, de verkiezingen om er maar één te noemen.

Zoveel paars gestuntel, zoveel zand dat men in de ogen van de burger tracht te strooien. Grote mediacircussen die zo goed als niets opbrengen, het is bijna een onbegonnen werk om de leugens en het gepruts van deze knoeiers nog te volgen. Laat het maar snel 13 juni zijn, dan kunnen we eindelijk de ezelsstamp uitdelen die dit clubje onbekwamen verdient.

Het zou een goede titel zijn voor een album van Suske & Wiske: "De Paarse Prutsers"
Oud 23 maart 2004, 11:45   #33
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom ben jij zo overtuigd dat die vent heeft toegegeven, er kan een rits andere motieven gezocht worden die aan de basis kunnen liggen van deze bocht, de verkiezingen om er maar één te noemen.
That's not the point? Em eeft toegegeven want em eeft een paar overtredingen van categorie veranderd.

Citaat:
Zoveel paars gestuntel, zoveel zand dat men in de ogen van de burger tracht te strooien. Grote mediacircussen die zo goed als niets opbrengen, het is bijna een onbegonnen werk om de leugens en het gepruts van deze knoeiers nog te volgen. Laat het maar snel 13 juni zijn, dan kunnen we eindelijk de ezelsstamp uitdelen die dit clubje onbekwamen verdient.
Wilde beschuldigingen zijn makkelijk en goedkoop, niet waar? Er zullen best zaken zijn waarover beter gecommuniceerd kon worden, of zaken waar ik het niet eens mee ben, maar om dan zomaar met "leugenaars" en "prutsers" te gooien, dat is ook maar onzinnig hé.

Citaat:
Het zou een goede titel zijn voor een album van Suske & Wiske: "De Paarse Prutsers"
Ah, de Puinhopen van Paars hebben in NL ook alleen maar tot de Puinhopen van de LPF geleid...

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 12:33   #34
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Wilde beschuldigingen zijn makkelijk en goedkoop, niet waar? Er zullen best zaken zijn waarover beter gecommuniceerd kon worden, of zaken waar ik het niet eens mee ben, maar om dan zomaar met "leugenaars" en "prutsers" te gooien, dat is ook maar onzinnig hé.
Niet akkoord !! Middelmatigheid van bestuur, zowel politici als overheidsdiensten, mag niet worden aanvaard. Daar zijn geen excuses voor. Want wie dit aanvaard zet de deur open voor corruptie (toch niet zo erg he), profitariaat (bwah, who cares), rechtsonzekerheid en willekeur, inefficientie in het aanwenden van belastingsgeld, slecht werkenden politie/justitie, enz.

Paars klungelt er inderdaad maar op los, dus hoe sneller deze regering verdwijnt hoe beter.
Oud 23 maart 2004, 12:43   #35
Sale-Flamin
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Dat zijn nochtans bevindingen die door de pers in het lang en in het breed uitgesmeerd worden. Misschien kijk je niet naar het nieuws of hoor en lees je enkel wat je wil. Zowel de top in Gembloers als in Oostende waren mediacircussen, die van Gembloers om de blauwen te bewieroken, die van Oostende was er eentje voor de roden.

In de praktijk leveren deze superministerraden bitter weinig op, behalve dan de media-aandacht. Voor de bevolking is de boodschap duidelijk, veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven.

Dat er ook gelogen wordt, door de premier hemzelf dan nog, werd bewezen door de nonsens die hij verkocht om de steenkoolcentrales om te vormen en te laten draaien op biomassa. Qua vervuiling is biomassa veel slechter voor het milieu omdat het minder energie oplevert, dus moet er veel meer verbrand worden, en dus is de uitstoot ook veel groter. Het is niet omdat het trendy woord 'bio' in biomassa voorkomt dat dit spul milieuvriendelijker is.
Oud 23 maart 2004, 15:02   #36
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Vandaag gehoord dat de mensen die hun boetes die nu verlaagd worden braaf onmiddellijk betaald hebben hun geld niet terug krijgen, terwijl de mensen die hiermee gewacht hebben wel minder gaan moeten betalen. Snappen ze dan niet hoe dit overkomt bij het brede publiek?
En dan vragen ze zich af waarom het Blok zal stijgen.

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 15:07   #37
Smegol
Vreemdeling

Smegol's schermafbeelding

Standaard

ik denk dat Anciaux de volgende verkiezingen plat op zijn buik gaat.. zodat we zijn vriendje Robert aan zijn poepje kan ruiken!
Smegol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 15:08   #38
Smegol
Vreemdeling

Smegol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Vandaag gehoord dat de mensen die hun boetes die nu verlaagd worden braaf onmiddellijk betaald hebben hun geld niet terug krijgen, terwijl de mensen die hiermee gewacht hebben wel minder gaan moeten betalen. Snappen ze dan niet hoe dit overkomt bij het brede publiek?
Klopt, weeral goeie reclame

owjah toch mooi opgemerkt van jouw... het blok zal stijgen en niet direct NV-A.... je kan nog veranderen van partij jongen!
Smegol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 15:13   #39
Lesane
Provinciaal Statenlid

Lesane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smegol
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
Klopt, weeral goeie reclame

owjah toch mooi opgemerkt van jouw... het blok zal stijgen en niet direct NV-A.... je kan nog veranderen van partij jongen!
Tja, de N-VA is nu eenmaal niet meteen een partij waarop mensen stemmen die een proteststem willen uitbrengen. Maar om daarvoor van partij te veranderen???

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 16:20   #40
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Zulke beslissingen voor verkeersveiligheid moet wat beter bedacht worden voordat men ze invoert é, politiek is niet wat beslissingen nemen om 3 weken te proberen en te testen en dan maar een deel weer terug aanpassen.
ZOiets ingewikkeld als dat kan niet zonder aanpassingen .

Het is toch wel erg , zitten jullie steen en been te klagen over bepaalde zaken van die wet. Word er geluisterd naar de burger en worden sommige zaken terug versoepeld en dan is het nog niet goed
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be