![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarover kan ik niet geloven dat er een veroordeling over is uitgesproken: die beoordeling moet samengaan met een koppeling aan een "ras". Ik heb zitten zoeken over welke zaak het concreet gaat om te kunnen zien wat de preciese strekking is...no luck so far; weet jij misschien van wanneer die zaak dateert. Dan kunnen we zien wat precies is gezegd door wie tegen wie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen flauw idee in feite. Alleen is dit een écht gebeurd verhaal, en werd die stoute vlaming zwaar gestraft voor zijn uitspraak. Volgens de rechter gaf het zelfs helemaal niet dat hij "Turk" tegen een "Marokkaan" had gezegd. Hij mocht gewoon niet zeggen dat ze terug naar huis moesten. Volgende keer zegt hij natuurlijk dat ze op een boot moeten gaan zitten waarvan de luiken dan in volle zee worden geopend zodat ze collectief verdrinken. Dat mag wèl.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 juli 2008 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Op de site van De Tijd hebben ze sinds enkele uren alle reacties op dit nieuws verwijderd, en kun je niet meer reageren...
http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...858586-438.art |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En voor zover ik weet, is het kiesvee van de NV-A geen "volk", maar een ideologische groep. Die mag je wel bekritiseren, anders moet je de politiek afschaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Djees , begrijpen jullie nu niks ? N-Va 'ers staat niet voor Vlamingen ! Je kiest om N-VA'er te zijn , je kiest niet om als Marokkaan of Vlaming of Litouwer of Peruviaan geboren te worden. Als ik zeg: "N-VA'ers zijn debielen" , dan heeft dat niks met haat of racisme te maken. Als ik zeg : "N-VA'ers moeten de zee in " , dan heb ik geen enkel commentaar geleverd over Vlamingen , maar wel over mensen die een bewuste keuze hebben gemaakt. Vergelijk het met zeggen dat communisten idioten zijn , dan heb je toch ook niet het Chinese volk beledigd???!
Jullie calimerocomplex is zo groot , dat de minste opmerking over iets Vlaams als haat wordt aanzien, maar de echte haat (waar velen van jullie een sport hebben van gemaakt) daar zijn jullie stekeblind voor. Doet me denken aan voetbalsupporters die bij het minste schreeuwen om een penalty , maar wanneer een speler van hun eigen ploeg de schenen van een tegenspeler door midden stampt en vervolgens rood krijgt roepen ze naar de scheids "omgekocht!" ![]() Laatst gewijzigd door moser : 7 juli 2008 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Half Vlaanderen zou zo een proces aan zijn broek kunnen krijgen. Juridisch dus niet. Maar moreel ben je dan natuurlijk wel een eikel. Net zoals die gast met zijn N-VA opmerking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in welk hokje gaat u mij plaatsen? bij de eikels of bij de intelligente mosers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() edit:typo Laatst gewijzigd door moser : 7 juli 2008 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar heeft dat niets mee te maken. Dewever heeft tegen LeSoir immers nooit een (juridische) klacht neergelegd. Het is de taak van het CGKR om na te kijken in hoeverre een (juridische) klacht mogelijk is, bij een melding van discriminatie.
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het soort discriminatie-wet dat u ervan maakt, waarbij men vrijelijk mag oproepen tot haat tov politieke tegenstrevers omdat het nu eenmaal politieke tegenstrevers zijn, dat begrijp ik niet.
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() ja en als Dewever dan stelt in zijn klacht dat het ganse vlaamse volk zou zijn geviseerd door Le Soir (ook al was het slechts zijn partij), had hij dus inderdaad beter zijn klacht kunnen formuleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat niet moeilijk om te snappen.
![]() |
![]() |
#40 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Of je ergens al dan niet voor kiest doet voor mij niet ter zake. Wat we nu zien is dat andere groepen in de maatschappij dezelfde eisen beginnen te stellen als sommige al deden, namelijk een verbod op spot, kritiek en beledigingen. Het aantal klachten en de daarmee gepaard gaande verzuring zal de volgende jaren hoe dan ook fors toenemen. |
|
![]() |
![]() |