![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() dubbel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() Sato, ja die doet dat altijd. Eigenlijk komt diene hier (zoals veel links gespuis) wat ruzie stoken, da's al. Nog nooit iets zinnigs van gezien van diene zeveraar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Werkslaaf komt je zojuist een bewijs van goed gedrag en zeden te verlenen zonder het te willen ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch niet voor jou? Op zo'n bewijs zou �*k niet durven voortgaan.
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() het is toch lachen dat mensen zoals Guderian die achter een strakke conservatieve autoritair staat staan, er steeds in slagen de grootste zwijnen uit te hangen op voetbalwedstrijden...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Bij de VRT blijkt men weer doofstom te zijn. We worden het langzamerhand gewoon de selectieve objectiviteit van het rode fabriekje.
![]() |
#33 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben met z'n allen toch een echte straf gekregen nietwaar. meer dan 10 jaar, en er zijn geen doden bij gevallen.
Ik heb mijn verontwaardiging in Maatschappelijke discusies uitgesproken over een verkrachter van een minderjarige, zijn petekind in "godsname", die 1.5 jaar krijgt, waarvan een leuk deel voorwaardelijk. Blijkbaar loont het wel Blank te zijn. Want als neger ga je blijkbaar wel achter de tralies voor een rechtvaardige periode. En ja, de meeste inlandse maghrebijnen zijn nog steeds blank.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de feiten zijn zwaar genoeg : slachtoffers uitzoeken, zware drug in het drankje en dan de hele bende er op loslaten... ooit eens iemand die verhaaltjes gelezen
![]() ![]() Veel andere Afrikanen werken en leven hier en zijn wel welkom in onze maatschappij, ook bij de buren hier wonen er een paar gezinnen : vriendelijke en lieve mensen. Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het meest interessante vind ik nog het feit dat hiermee wordt ontkracht dat groepsverkrachtingen een "broodje aap" zou zijn. Politiek Correcte negationisten en revisionisten op dit Forum worden ontmaskerd. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mag ik u een goede raad meegeven voor dit forum? INDIEN NIET ERNSTIG, GELIEVE ZICH TE ONTHOUDEN!!!!!!!!!
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() *KNIP*
Niet schelden. Daar zag u van af bij ondertekening van het forumreglement. Peter Johan
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Sorry dat ik mij even heb laten gaan. Maar als je de beelden gezien heb op tv en dan lees je hier dergelijke reacties...
Het zou mogelijk moeten zijn individuen zoals Niels op te pakken en mee op te laten draaien voor de beestachtige misdaden. Aanklacht: sympathie voor overdreven misdadig gedrag! En altijd maar dat gezeik over huidskleur, huidskleur, huidskleur,.... het ZIJN toch negers, dit valt toch niet te ontkennen!!! En dat wilt toch niet zeggen dat ze allemaal zo zijn!!! Ps.: Dilbert, ik mis een fotoke in uw sig.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |