![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Welke straf moet "De Leeuw van Vlaanderen" krijgen volgens u? | |||
Hun café in de fik steken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Slopen tot er geen 2 stenen meer op elkaar staan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
De eigenaars door de Gedapo in een heropvoedingskamp laten steken |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Ik ben voor de vrije meningsuiting, dus het café hoeft niet gestraft te worden |
![]() ![]() ![]() |
20 | 83,33% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niet straffen, gewoon uitlachen. En zoals ik al had voorgesteld tegenover een grote Magen David plaatsen met een tekst eronder "Ey Nazis, Follow your Führer" of zoiets. Als Vlaams-nationalisten werkelijk een pesthekel aan nazis hebben dan bezoeken ze die tent gewoon niet en dan sterft het een café een stille dood. Dan kan ik mijn ultra-zionisitsche diamantenwinkeltje in het pandje beginnen.
Overigens die ijzeren kruizen: er waren verdomd veel Joden die een ijzeren kruis ontvangen hebben in WOI. Die werden vervolgens door krankzinnige swastika-dragers gedeporteerd enkele jaren later. |
![]() |
![]() |