![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoe zal België eindigen? | |||
| Met een wandel- en fietstocht |
|
8 | 22,86% |
| Met een rtbf tv-uitzending |
|
7 | 20,00% |
| Met een nieuwe regularisatie golf |
|
0 | 0% |
| Met de troonsbestijging van Fluppe den Taaie |
|
12 | 34,29% |
| België is nog goed voor een tijdje, zo snel zal het niet uiteenvallen |
|
8 | 22,86% |
| Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Burger
|
Ik ben nieuw (wel al een jaar of zo passieve lezer) en heb er geen probleem mee dat ik nog niet mag stemmen.
Belgie eindigt met verwarring: feestjes hier, relletjes daar, ongeloof ginder. En internationaal draait men zich nog eens om en slaapt verder.
|
|
|
#24 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
wat bedoelt men met een tijdje?
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met het neerhalen van de Berlijnse muur, ik bedoel... het Atomium.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez, ge kunt toch wel een beetje nadenken.
Mocht iedereen van de eerste keer kunnen stemmen, dan zouden veel bubbers allemaal nep-nicks maken om de stemming te vervalsen. Daarom moet ge een aantal berichten effektief gepost hebben, eer je mag meespelen. Maar ik ben vergeten hoeveel berichten. Je kan dit perfekt opzoeken in de informatieve gedeelten van het forum.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Minister
|
Citaat:
On-topic: Op de Belgische manier = on-democratisch. |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Half augustus komen regerings- en partijleiders bij elkaar, in een kasteeltje in zuid Frankrijk. Ze praten net zolang tot een accoord is bereikt. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Men kan beter weer een congres in Wenen houden. Vandaaruit kunnen Sarkozy, Merkel en Balkenende gezamelijk een FAX aan Albert-II sturen dat hij voorgoed op vakantie kan gaan, zijn werk zit erop.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zie je die van Laken al rijden met vanachter op de auto een sticker: "wij komen weer van een tevreden klant".
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Eerder met een éénmaking van de Vlaamsgezinde partijen: Forza Flandria, die met een ééngemaakt programma naar de kiezer kunnen stappen.
Ik kijk al uit naar de verkiezingsdebatten ervoor en hoop bij God dat die niet tijdens de examens vallen... mvg |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met de terugkeer van de Hertog van Alva
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Staatssecretaris
|
Met de ontmanteling van de politie in Brussel.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is er bomalarm?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Hopelijk met een mars op Brussel en een bestorming van het parlement en het koninklijk paleis. Kunnen we ons nog eens uitleven.
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
U lacht daarmee, maar had het "noorden" verloren tegen de Hertog van Alva, dan waren de Nederlanden vandaag één katholiek land. De hertog van Alva wordt altijd als een slechterik bestempelt in Vlaams nationale kringen, wel ik ben het daar niet mee eens. De contra reformatie van de hertog was de enige juiste reactie tegen de agressie van de beeldenstormers en andere geuzen. In West-Vlaanderen bijvoorbeeld juichte men de hulp van Spanje toe tegen de agressie van de beeldenstormers die onze kerken vernielden.
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|