Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2008, 19:58   #21
BenX
Burger

BenX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Die vrouw is nog niet eens dood. Ik zou doodgaan als men ineens een internationaal vraagstuk maakt over mijn begrafenis.

Dat is gewoon ziek.
Op basis van deze draad ben ik op teletext en het net gaan zoeken wat er van aan is ...

Dat is inderdaad gewoon ziek
BenX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 20:13   #22
Unie der Provinciën
Parlementslid

Unie der Provinciën's schermafbeelding

Standaard

Als ze regeringsleider in functie zou zijn geweest bij haar overlijden, dan vind ik dat ze een staatsbegrafenis zou mogen krijgen. De staatsbegrafenis is natuurlijk niet exclusief aan leden van de Koninklijke familie toebedacht. Trouwens, alleen regerende of zouden-komen-te-regeren koninklijke personen zouden alleen een staatsbegrafenis moeten krijgen. Zou prins Laurent een staatsbegrafenis moeten krijgen? Als een regeringsleider zijn functie al niet meer uitoefent, dan lijkt me dat hij/zij weer gewoon staatsburger is en maar voor z'n eigen hachie moet zorgen.
Unie der Provinciën is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 22:31   #23
sfinx666
Banneling

Standaard Afschaffing staatsbegrafenissen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Ze verdient zeker GEEN staatsbegrafenis, simpelweg omdat ze niet van Koninklijken bloede is. Ze is de dochter van een simpel kruideniertje. Neen, ze heeft géén recht op een staatsbegrafenis. Waar zal dit anders eindigen? Zo gaat men de waarde van het concept staatsbegrafenis volledig uithollen. En dat kan niet de bedoeling zijn.
Staatsbegrafensissen voor "koninlijk" gespuis moeten eveneens afgeschaft worden. Draai hun lijken tussen wat oude vodden, en hop ! Met een flinke stamp onder hun donder de put in ! "Blij dat we er vanaf zijn" wil ik er nog wel bijzetten als grafopschrift, met een zwarte stift op een stukske karton. En dat die put maar vlug overwoekerd word met netels. Dat de honden er komen zeiken.

Laatst gewijzigd door sfinx666 : 3 augustus 2008 om 22:32.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 22:33   #24
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Die vrouw is nog niet eens dood. Ik zou doodgaan als men ineens een internationaal vraagstuk maakt over mijn begrafenis.Dat is gewoon ziek.
Zij hopelijk ook !
Oud 4 augustus 2008, 04:26   #25
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Zij hopelijk ook !
Ach uiteindelijk is het ook maar een marionet die haar rol nefaste rol speelde.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2008, 18:43   #26
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Beetje idioot om haar een staatsbegrafenis te geven, maar die mythes over 'veel schade'; zouden die op de een of andere manier aangetoond kunnen worden?

En neen, individuele 'triestige' verhalen tellen niet echt.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2008, 00:25   #27
sfinx666
Banneling

Standaard De Ijzeren Teef

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Beetje idioot om haar een staatsbegrafenis te geven, maar die mythes over 'veel schade'; zouden die op de een of andere manier aangetoond kunnen worden?

En neen, individuele 'triestige' verhalen tellen niet echt.
Tussen 1980 en 1990 zijn de 10 % armsten 10 % armer geworden, en de 10 % rijksten 60 % rijker... Dit wijf liet aan John Major een puinhoop achter, ze heeft alles gedereglementeert, prijzen en lonen controle afgeschaft, alles geprivatiseert, openbare diensten afgeschaft...Niet genoeg voor u ?

Laatst gewijzigd door sfinx666 : 7 augustus 2008 om 00:26.
Oud 7 augustus 2008, 09:30   #28
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tussen 1980 en 1990 zijn de 10 % armsten 10 % armer geworden, en de 10 % rijksten 60 % rijker... Dit wijf liet aan John Major een puinhoop achter, ze heeft alles gedereglementeert, prijzen en lonen controle afgeschaft, alles geprivatiseert, openbare diensten afgeschaft...Niet genoeg voor u ?

Ik geloof niet dat iemand anders het beter of slechter zou gedaan hebben voor de Britse armen.

De natie heeft een traditie op het gebied van "amper toereikende sociale voorzieningen".Mag ik eraan herinneren dat het Verenigd Koninkrijk inmiddels al van op de eeuwwisseling onder "Labour" staat..en dat het daar nog steeds "gene vetten" is voor diegene die het minder goed vergaat in het leven ....Het heeft ook te maken met de ingebetonneerde mentaliteit van "je moet JEZELF optrekken"...

Het grootste probleem voor Groot-Brittanie is reeds van eind jaren 50 het afkalven van vrijwel alle Industriele sektoren...Eigenlijk is de Britse Staat al decennia zo arm dat ze zich geen ruim sociaal stelsel konden veroorloven,en nu moeten ze er niet meer aan beginnen....

Overigens.....ondanks hun "lage kosten" zijn de Britten geen industriele grootmacht meer..tiens tiens tiens....

Laatst gewijzigd door kelt : 7 augustus 2008 om 09:32.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2008, 12:46   #29
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kun ej dat aantonen?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be