![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is de corridor realistisch? | |||
Elk scenario i.v.m. deze corridor is gewoon volledig onrealistisch, onnozel en niet haalbaar. |
![]() ![]() ![]() |
43 | 87,76% |
De Vlamingen zullen instemmen met de aansluiting van Sint-Genesius-Rode bij Brussel. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,08% |
De aansluiting van Sint-Genesius-Rode bij Brussel is onrealistisch, maar het gezamenlijk laten beheren van de Waterloose Steenweg niet. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
De Franstaligen maken en beheren zelf een nieuwe weg/luchtbrug die de corridor wordt. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,08% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de buurman mijn vrouw wel leuk vindt, dan zeg ik hem ook niet dat de route naar haar bed zijn corridor is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Sint-Genesius-Rode wordt feitelijk in twee gesneden door een spoorlijn. Naar verluid zou het ten westen van de spoorlijn - waar zich ook de dorpskom gesitueerd is - overwegend Vlaams zijn. Ten oosten van de spoorlijn zou het vooral verfranst zijn, vooral in de villawijken dichtbij het Zoniënwoud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Ik mag niet stemmen in deze enquete. Wil iemand mij de reden vertellen? Dank u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En trouwens, wat komt u hier doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zijn er trouwens restricties over waar een nieuwkomer wel of nog geen reactie mag plaatsen? Ik heb ze niet gelezen in het forumreglement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wat is uw mening m.b.t. deze enquête? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
U vergist zich, dat is waarschijnlijk mijn harde bolster rond mijn blanke pit. Drie posts en u staat hier al verongelijkt te roepen, dat is geen goed beging he man. Laatst gewijzigd door HAMC : 6 augustus 2008 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Ik wilde klikken op 'Anders'. Een corridor lijkt me helemaal overbodig, we moeten gewoon samen blijven en eventuele meningsverschillen met overleg oplossen. Mijn ouders zijn gescheiden en ze hebben me nadien verteld dat ze nooit hadden verwacht dat er zoveel problemen en moeite en verdriet van zou komen. Als 2 mensen al zo moeilijk scheiden, hoe moet het dan wel zijn voor ons land? Ik hou van België en onze gemoedelijke cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Ik bedoel meer de vriendelijk mensen, die gezellig een potje bier pakken en feesten zonder vechtpartijen, zoals u vaak kunt zien in andere landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ongetwijfeld aangehaald geweest.....en afgeketst.Laat ons er daarom verder over zwijgen.De eekhoorns van het Zonienwoud(Rode- en Siberische-) verdienen hun rust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ik ben overtuigd, we moeten Belgie behouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en? Ik heb dit jaar al een pint staan pakken zowel met Nederlanders, Fransen, Duitsers als Amerikanen. Moeten we daarom één land met hen vormen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel alsof u nog in het unitaire tijdperk leeft. Dat is voorbij, uw Belgie bestaat niet meer. Als u uw Waalse vrienden Vlaamse grond hoort eisen, wat denkt u dan? Iets vergoelijkend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat voor iets is Vlaamse cultuur ??? Vendelzwaaien ?? Klompendansen ?? Tinneke Van Heule ?? "De BeeSSt" ?? Tien om te zien ?? Btw, de Belgische chocolade en het Belgische bier zijn (terecht) WERELDBEKEND. België is een begrip in de wereld, als het op bier en chocolade aankomt. ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |