Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2008, 15:49   #21
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Mijn "simpel" ideaalbeeld :
1/ gewone gezinnen autochtonen met elk 3 �* 4 kinderen. Als ze er geen kunnen krijgen, autochtone kinderen adopteren. Eventueel degenen waarvan de ouders geen lust te hebben om ze op te voeden = kinderen die aan abortus ontsnappen dankzij een "adoptie-belofte" uitgaande van een kinderloos koppel.
2/ Interraciale koppels zijn onvermijdelijk in de huidige toestand, maar niet aan te moedigen. Een goed functionerend terugkeerbeleid is heel wat interressanter volgens mij.
3/ holebi koppels mogen doen wat ze willen, maar dat ze zich niet met kinderen komen bemoeien, t'is al ingewikkeld genoeg zo. Die zouden beter wat minder zagen, en de mensen met rust laten.
4/ Buitenlandse kinderen adopteren ? Hangt af waar ze vandaan komen. Afrikanen en arabieren zijn te vermijden. Daar zijn er al genoeg van, die gaan als ze groot zijn de "5de kolonne " nog wat versterken, daar heeft niemand baat bij.
Verder, vrijgezellen moet men financiël aanmoedigen om niet alleen te blijven, en hun "plicht" te doen: zich voortplanten. Elke soort die zich niet voortplant, sterft uit. Onvruchtbare koppels kunnen beroep doen op zwangere dames, die het niet zien zitten om met een baby opgescheept te zitten, zoals reeds uitgelegd in punt 1.
Ik leg het zo simpel als mogelijk uit, omdat iedereen kan begrijpen wat ik wil zeggen En, in feite...is het ook allemaal niet zo ingewikkeld.
Je legt het niet enkel simpel uit. Het is een simplistisch voorstel op de koop toe, niet vrij van streven naar raszuiverheid.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 16:03   #22
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Bedoel je dat het afschaffen van de kinderbijslag de moslimpopulatie zal doen dalen? Tamelijk onnozel van je om te denken dat ze het alleen maar om het geld doen. Ik denk dus dat je iets niet begrijpt...

Moslims worden in de islam aangemoedigd om te trouwen en kinderen te krijgen als ze daartoe in staat zijn (bijv. niet-gehandicapt). Je denkt toch niet dat ze massaal op anticonceptiemiddelen gaan overstappen omdat ze plots geen kinderbijslag meer ontvangen? Persoonlijk denk ik dat zoiets vooral meer "achterstelling" en "armoede" zou betekenen... kortom: een kleine, sociale ramp.
Dat Moslim mag je weglaten. En dalen ook. Aan 'geboorte-beperking' doen leidt ertoe dat ze minder snel groeit, niet dat de populatie daalt, toch niet op korte-termijn.
In landen zonder sociale zekerheidsstelsel als pensioenen, ziekenzorg ed hebben mensen maar één manier om zich te verzekeren van een levenswaardige oude dag: kinderen, en liefst een zo groot mogelijk aantal. Als je leven ervan afhangt, kan je maar beter op meerdere paarden wedden. Ieder kind kan ook zorgen voor een bepaalt inkomensbijdrage via werk.
Dat is in veel regio's een belangrijke reden om zoveel mogelijk kinderen te maken.
In onze samenleving is kinderen hebben geen noodzaak meer om je van een leefbare oudere dag te verzekeren, er zijn immers pensioenen, bejaardentehuizen, ...
Hoe dat precies bij Moslims zit weet ik niet. Maar ik denk wel dat ze het erg zullen vinden dat ze bijna 1000 euro aan kindergeld per maand krijgen voor een grote kroost? Dat geldt uiteraard niet alleen voor Moslims.
En ik denk dat iedereen minder enthousiast zal zijn om kinderen te maken, ook al is je reden om kinderen te maken dan niet louter om financiele voordelen. Als de financiele nadelen ervan te groot worden, heb je geen keuze meer. Het moet leefbaar blijven.
Al die kinderen worden ook groot hé en we willen denk ik niet dat iemand opgroeit voor rad en galg maar iemand een deftig bestaan kunnen aanbieden. Maar de planeet heeft maar beperkte voorraden. Met zes miljard is het al moeilijk om iedereen voedsel, water en een beetje welvaart te geven. Met ons alleen met een auto gaan rijden, zal waarschijnlijk de planeet de das om doen. Laat ons zwijgen van wat er gebeurt als we met negen miljard zijn ...

Daarom hoeven mensen die kinderen willen krijgen niet financieel aangemoedigd te worden door een extra premie, gewoon omdat ze kinderen hebben. Dat is je reinste absurditeit. De overheid komt trouwens sowieso al tussen in de opvoedingskosten dmv het aanbieden van betaalbaar onderwijs, en een beurs voor wie het moeilijk te betalen is, belastingsvoordelen, ...

In arme landen zou de beste oplossing voor het grote geboortecijfer en de schrijnende gevolgen die dat heeft, het bestrijden van armoede zijn.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 augustus 2008 om 16:08.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 16:24   #23
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Je legt het niet enkel simpel uit. Het is een simplistisch voorstel op de koop toe, niet vrij van streven naar raszuiverheid.
Waarom zouden goede dingen niet simpel mogen zijn ? "Simpel" dat is geen lelijk woord, hoor ! En raszuiverheid ? Ik zie liever kinderen "van bij ons" op onze straat dan al die zwarte & bruine gastjes . Is dat nu slecht van mij, om daarnaar te streven ?
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 18:40   #24
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Zie dat Carlo (Forumspook) kortelings maar weer niet opnieuw eeuwig geband wordt...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 18:58   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Waarom zouden goede dingen niet simpel mogen zijn ? "Simpel" dat is geen lelijk woord, hoor ! En raszuiverheid ? Ik zie liever kinderen "van bij ons" op onze straat dan al die zwarte & bruine gastjes . Is dat nu slecht van mij, om daarnaar te streven ?
ik vind dat een beetje ridicuul. Misschien zie je wel liever allemaal bruinharige kindjes op straat spelen en heb je een hekel aan blond, of ros.

Waar het over gaat is dat onze cultuur (en dat zal toch gebeuren) langzaam maar zeker zal verdwijnen. Tegen dat mijn kinderen (hopelijk) ofwel weg zijn, ofwel ook reeds overleden, is Europa een islamitisch gebied. Met alle gevolgen vandien. Hopelijk voelen ze zich dan even "verrijkt" als degenen die voor hun sociale zekerheid, ondernemingschap en maatschappelijke rust gezorgd hebben, en die ondertussen allemaal potdood zijn, terwijl de moslims de straten, gemeentes en steden hebben overgenomen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 augustus 2008 om 18:59.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2008, 20:45   #26
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik vind dat een beetje ridicuul. Misschien zie je wel liever allemaal bruinharige kindjes op straat spelen en heb je een hekel aan blond, of ros.

Waar het over gaat is dat onze cultuur (en dat zal toch gebeuren) langzaam maar zeker zal verdwijnen. Tegen dat mijn kinderen (hopelijk) ofwel weg zijn, ofwel ook reeds overleden, is Europa een islamitisch gebied. Met alle gevolgen vandien. Hopelijk voelen ze zich dan even "verrijkt" als degenen die voor hun sociale zekerheid, ondernemingschap en maatschappelijke rust gezorgd hebben, en die ondertussen allemaal potdood zijn, terwijl de moslims de straten, gemeentes en steden hebben overgenomen.
Defaitisme in tijden van oorlog is strafbaar !
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 10:07   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ofschoon we toch geen exacte cijfers mogen zien, kan men wel een schatting maken aan de hand van onderstaande tabel.

Lees even mee en "raadt" dan aan welk percentage Vlaanderen beantwoordt:

----------------------------------

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...ic.php?t=11869

Antivenin
zaterdag 22 maart 2008
http://antivenin.blogspot.com/2008/0...ideologie.html

De islam als veroveringsideologie

Citaat:

Islam is geen religie, en ook geen cultus. Het is een compleet systeem.

De islam heeft religieuze, juridische, economische en militaire componenten.
De religieuze component is een weerhaak voor alle andere componenten.

Islamisering doet zich voor wanneer er genoeg moslims in een land zijn
om actie te voeren voor hun zogenoemde “recht om hun geloof te mogen belijden”.

Wanneer een politiek correcte maatschappij met een verscheidenheid aan culturen instemt
met de "redelijke eisen” van moslims om hun “geloof te mogen belijden"
krijgen ze de andere componenten er onder de tafel bij.
Dat werkt zo: (bron voor de percentages: CIA The World Fact Book (2007).

Zolang moslims ongeveer 1% van de bevolking van een willekeurig land uitmaken
zullen ze worden beschouwd als een vredelievende minderheid die voor niemand een bedreiging vormt.
Ze worden, in feite, in artikelen en films afgebeeld als unieke, kleurrijke stereotypen:

Verenigde Staten - 1.0 % moslim
Australië - 1.5% moslim
Canada - 1.9% moslim
China - 1%-2% moslim
Italië - 1.5% moslim
Noorwegen - 1.8% moslim

Bij 2% en 3% beginnen ze bekeerlingen te maken onder andere etnische minderheden en ontevreden groepen,
voor een belangrijk deel in gevangenissen en onder straatbendes.

Denemarken - 2% moslim
Duitsland - 3.7% moslim
Verenigd Koninkrijk - 2.7% moslim
Spanje - 4% moslim
Thailand - 4.6% moslim

Vanaf 5% oefenen ze een onevenredig grote invloed uit in verhouding tot hun aandeel van de bevolking.

Ze zullen aandringen op de introductie van halal (zuiver naar islamitische standaard) voedsel,
en zo zorgen voor banen voor moslims in de voedingsindustrie.
Ze zullen de druk opvoeren op supermarktketens om dit voedsel in de schappen te plaatsen –
met dreigementen voor het geval men aan die oproep niet voldoet.
(Verenigde Staten)

Frankrijk - 8% moslim
Filippijnen - 5% moslim
Zweden - 5% moslim
Zwitserland - 4.3% moslim
Nederland - 5.5% moslim
Trinidad & Tobago - 5.8% moslim

Op dit punt beginnen de pogingen de overheid zover te krijgen
dat ze zichzelf volgens de regels van de sharia, de islamitische wet, mogen besturen.
Het uiteindelijke doel van de islam is niet om de hele wereld te bekeren,
maar om de hele wereld onder de wetten van de sharia te brengen.

Wanneer moslims 10% van de bevolking uitmaken
zullen ze de wetteloosheid doen toenemen
om zo te klagen over hun levensomstandigheden (Parijs – autobranden).
Elke actie van een non-moslim die de islam beledigt
wordt gevolgd door opstanden en dreigementen (Amsterdam - Mohammed cartoons)

Nadat ze een aandeel van 20% hebben bereikt
zijn bij het minste of geringste rellen te verwachten,
worden er jihad milities gevormd,
komen er hier en daar moorden voor
en wordt er af en toe een kerk of synagoge in de brand gestoken:

Ethiopië - 32.8% moslim

Bij 40% verschijnen de wijdverbreide bloedbaden,
voortdurende terroristische aanvallen en aanhoudende oorlogvoering door milities:

Bosnië - 40% moslim
Tsjaad - 53.1% moslim
Libanon - 59.7% moslim

Vanaf 60% kun je ook verwachten:
ongebreidelde vervolging van ongelovigen en andere religies,
sporadische etnische zuiveringen (genocide),
het gebruik van de wetten van de sharia als wapen
en het invoeren van de jizya, de belasting voor ongelovigen:

Albanië - 70% moslim
Maleisië - 60.4% moslim
Qatar - 77.5% moslim
Soedan - 70% moslim

Na 80% kun je verwachten dat de etnische zuiveringen en genocide van de staat uitgaan:

Bangladesh - 83% moslim
Egypte - 90% moslim
Gaza - 98.7% moslim
Indonesië - 86.1% moslim
Iran - 98% moslim
Irak - 97% moslim
Jordanië - 92% moslim
Marokko - 98.7% moslim
Pakistan - 97% moslim
Palestijnse gebieden - 99% moslim
Syrië - 90% moslim
Tadzjikistan - 90% moslim
Turkije - 99.8% moslim
Verenigde Arabische Emiraten - 96% moslim

100% zal de vrede van Dar-es-Salaam inluiden –
men denkt dat er vrede zal heersen omdat iedereen moslim is:

Afghanistan - moslim 100%
Saudi-Arabië - moslim 100%
Somalië - moslim 100%
Jemen - moslim 99.9%

Dat is natuurlijk niet het geval.
Om hun bloeddorst te bevredigen beginnen de moslims dan elkaar om diverse redenen uit te moorden.

“Voor ik negen was had ik de grondregel van het leven als Arabier al geleerd.
Die luidde: ik tegen mijn broer;
mijn broer en ik tegen mijn vader;
mijn familie tegen mijn neven en de clan;
de clan tegen de stam;
en de stam tegen de wereld.
En wij allemaal tegen de ongelovige.
- Leon Uris, "De Hadji"

Naar het boek van Dr. Peter Hammond:
Slavery, Terrorism and Islam:
The Historical Roots and Contemporary Threat

Bovenstaande is een vertaling van een artikel dat op diverse blogs is verschenen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 augustus 2008 om 10:11.
Oud 16 augustus 2008, 13:08   #28
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:

Onze cultuur zal opgaan in een groter geheel....
Dat groter geheel zal ongetwijfeld aspecten uit de Moslimcultuur bevatten!

De Romeinen lieten ook Belgen toe in hun parlement....
Niettegenstaande het Roomse rijk gevallen is spreken wenog altijd over Rome.....

Niet altijd te negatief denken!
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 13:12   #29
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Onze cultuur zal opgaan in een groter geheel....
Dat groter geheel zal ongetwijfeld aspecten uit de Moslimcultuur bevatten!

De Romeinen lieten ook Belgen toe in hun parlement....
Niettegenstaande het Roomse rijk gevallen is spreken wenog altijd over Rome.....

Niet altijd te negatief denken!
daarom dat na de val van het romeinse rijk de mensen hier gewoon in het zwarte gat van de "dark ages" vielen, ze konden zelfs de bestaande romeinse villa's, wegen of viaducten niet onderhouden, alle kennis verdween.

Toch leuk om te weten dat ik daar niet bij zal zijn.

Oud 16 augustus 2008, 13:12   #30
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Ofschoon we toch geen exacte cijfers mogen zien, kan men wel een schatting maken aan de hand van onderstaande tabel.

Lees even mee en "raadt" dan aan welk percentage Vlaanderen beantwoordt:

----------------------------------

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...ic.php?t=11869

Antivenin
zaterdag 22 maart 2008
http://antivenin.blogspot.com/2008/0...ideologie.html

De islam als veroveringsideologie

Citaat:

Islam is geen religie, en ook geen cultus. Het is een compleet systeem.

De islam heeft religieuze, juridische, economische en militaire componenten.
De religieuze component is een weerhaak voor alle andere componenten.

Islamisering doet zich voor wanneer er genoeg moslims in een land zijn
om actie te voeren voor hun zogenoemde “recht om hun geloof te mogen belijden”.

Wanneer een politiek correcte maatschappij met een verscheidenheid aan culturen instemt
met de "redelijke eisen” van moslims om hun “geloof te mogen belijden"
krijgen ze de andere componenten er onder de tafel bij.
Dat werkt zo: (bron voor de percentages: CIA The World Fact Book (2007).

Zolang moslims ongeveer 1% van de bevolking van een willekeurig land uitmaken
zullen ze worden beschouwd als een vredelievende minderheid die voor niemand een bedreiging vormt.
Ze worden, in feite, in artikelen en films afgebeeld als unieke, kleurrijke stereotypen:

Verenigde Staten - 1.0 % moslim
Australië - 1.5% moslim
Canada - 1.9% moslim
China - 1%-2% moslim
Italië - 1.5% moslim
Noorwegen - 1.8% moslim

Bij 2% en 3% beginnen ze bekeerlingen te maken onder andere etnische minderheden en ontevreden groepen,
voor een belangrijk deel in gevangenissen en onder straatbendes.

Denemarken - 2% moslim
Duitsland - 3.7% moslim
Verenigd Koninkrijk - 2.7% moslim
Spanje - 4% moslim
Thailand - 4.6% moslim

Vanaf 5% oefenen ze een onevenredig grote invloed uit in verhouding tot hun aandeel van de bevolking.

Ze zullen aandringen op de introductie van halal (zuiver naar islamitische standaard) voedsel,
en zo zorgen voor banen voor moslims in de voedingsindustrie.
Ze zullen de druk opvoeren op supermarktketens om dit voedsel in de schappen te plaatsen –
met dreigementen voor het geval men aan die oproep niet voldoet.
(Verenigde Staten)

Frankrijk - 8% moslim
Filippijnen - 5% moslim
Zweden - 5% moslim
Zwitserland - 4.3% moslim
Nederland - 5.5% moslim
Trinidad & Tobago - 5.8% moslim

Op dit punt beginnen de pogingen de overheid zover te krijgen
dat ze zichzelf volgens de regels van de sharia, de islamitische wet, mogen besturen.
Het uiteindelijke doel van de islam is niet om de hele wereld te bekeren,
maar om de hele wereld onder de wetten van de sharia te brengen.

Wanneer moslims 10% van de bevolking uitmaken
zullen ze de wetteloosheid doen toenemen
om zo te klagen over hun levensomstandigheden (Parijs – autobranden).
Elke actie van een non-moslim die de islam beledigt
wordt gevolgd door opstanden en dreigementen (Amsterdam - Mohammed cartoons)

Nadat ze een aandeel van 20% hebben bereikt
zijn bij het minste of geringste rellen te verwachten,
worden er jihad milities gevormd,
komen er hier en daar moorden voor
en wordt er af en toe een kerk of synagoge in de brand gestoken:

Ethiopië - 32.8% moslim

Bij 40% verschijnen de wijdverbreide bloedbaden,
voortdurende terroristische aanvallen en aanhoudende oorlogvoering door milities:

Bosnië - 40% moslim
Tsjaad - 53.1% moslim
Libanon - 59.7% moslim

Vanaf 60% kun je ook verwachten:
ongebreidelde vervolging van ongelovigen en andere religies,
sporadische etnische zuiveringen (genocide),
het gebruik van de wetten van de sharia als wapen
en het invoeren van de jizya, de belasting voor ongelovigen:

Albanië - 70% moslim
Maleisië - 60.4% moslim
Qatar - 77.5% moslim
Soedan - 70% moslim

Na 80% kun je verwachten dat de etnische zuiveringen en genocide van de staat uitgaan:

Bangladesh - 83% moslim
Egypte - 90% moslim
Gaza - 98.7% moslim
Indonesië - 86.1% moslim
Iran - 98% moslim
Irak - 97% moslim
Jordanië - 92% moslim
Marokko - 98.7% moslim
Pakistan - 97% moslim
Palestijnse gebieden - 99% moslim
Syrië - 90% moslim
Tadzjikistan - 90% moslim
Turkije - 99.8% moslim
Verenigde Arabische Emiraten - 96% moslim

100% zal de vrede van Dar-es-Salaam inluiden –
men denkt dat er vrede zal heersen omdat iedereen moslim is:

Afghanistan - moslim 100%
Saudi-Arabië - moslim 100%
Somalië - moslim 100%
Jemen - moslim 99.9%

Dat is natuurlijk niet het geval.
Om hun bloeddorst te bevredigen beginnen de moslims dan elkaar om diverse redenen uit te moorden.

“Voor ik negen was had ik de grondregel van het leven als Arabier al geleerd.
Die luidde: ik tegen mijn broer;
mijn broer en ik tegen mijn vader;
mijn familie tegen mijn neven en de clan;
de clan tegen de stam;
en de stam tegen de wereld.
En wij allemaal tegen de ongelovige.
- Leon Uris, "De Hadji"

Naar het boek van Dr. Peter Hammond:
Slavery, Terrorism and Islam:
The Historical Roots and Contemporary Threat

Bovenstaande is een vertaling van een artikel dat op diverse blogs is verschenen.
Suggestief....

Nigeria 50% Moslim.....
Weinig noemanswaardige problemen met andere bevolkingsgroepen!
(rekening houdend met de poppulatie van 150 miljoen)

Ook een land waar alles zeer goed geregeld is m.b.t. Christenen & Moslims!

De centrale moskee in Abuja staat op nog geen 500m van de kathedraal..
Maar van 'negers' kunnen we natuurlijk niks leren hé....

De VS 1% Moslim en duizenden doden op 9/11.....

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 16 augustus 2008 om 13:15.
Oud 16 augustus 2008, 13:17   #31
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
daarom dat na de val van het romeinse rijk de mensen hier gewoon in het zwarte gat van de "dark ages" vielen, ze konden zelfs de bestaande romeinse villa's, wegen of viaducten niet onderhouden, alle kennis verdween.

Toch leuk om te weten dat ik daar niet bij zal zijn.
Is er een alternatief???

U ziet het wel heel zwart in hoor...
Oud 16 augustus 2008, 13:25   #32
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom krijgen we die naakte cijfers nooit te zien? Omdat we dan een onveiligheidsGEVOEL zouden krijgen?

Het zal dus sowieso een ernstig demografisch probleem vormen.
Bovendien is het ondertussen ook al ferm zichtbaar aan het worden dat de meest ondernemende Europeanen er al van onder muizen voor het te laat is.

Blijft over: een soort van Wallonie - met een bevolking die zich netjes in het socialistische vangnet heeft genesteld, maar zonder betalende regio als Vlaanderen.
Hoewel de cijfers niet liegen, betwijfel ik of al die jongeren van Islamitische ouders zo onnadenkend zijn dat ze zelf ook Islamitisch worden. Tenminste, de meeste allochtone jongeren met moslimouders die ik ken zijn zelf niet gelovig.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 13:39   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Suggestief....

Nigeria 50% Moslim.....
Weinig noemanswaardige problemen met andere bevolkingsgroepen!
(rekening houdend met de poppulatie van 150 miljoen)

Ook een land waar alles zeer goed geregeld is m.b.t. Christenen & Moslims!

De centrale moskee in Abuja staat op nog geen 500m van de kathedraal..
Maar van 'negers' kunnen we natuurlijk niks leren hé....

De VS 1% Moslim en duizenden doden op 9/11.....
ha ja, en de Japanners hebben Nagasaki en Hiroshima ook aan zichzelf te danken natuurlijk.

Nigeria een voorbeeld? Heb jij liggen slapen of was je nog niet geboren?

Nigeria en moslims

Laatst gewijzigd door circe : 16 augustus 2008 om 13:40.
Oud 16 augustus 2008, 13:42   #34
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Misschien is Libanon nog wel het beste voorbeeld van een land waar christenen en Islamieten redelijk goed samenleven. Maar dat land is zowaar nog ingewikkelder dan België.
Oud 16 augustus 2008, 13:46   #35
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Misschien is Libanon nog wel het beste voorbeeld van een land waar christenen en Islamieten redelijk goed samenleven. Maar dat land is zowaar nog ingewikkelder dan België.
heu?????

jij spreekt dan van VOOR de burgeroorlog neem ik aan, toen Libanon inderdaad nog minstens 50% christelijk was en de moslims een minderheid? TOEN was Libanon één van de meest hoogstaande landen in het midden oosten.

Ondertussen zijn ze verrijkt geworden, hebben de meeste christelijke libanezen het land verlaten, en staat het op "islamitisch" niveau.

Inderdaad: goed voorbeeld voor de toekomst van Europa.

Oud 16 augustus 2008, 13:48   #36
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
heu?????

jij spreekt dan van VOOR de burgeroorlog neem ik aan, toen Libanon inderdaad nog minstens 50% christelijk was en de moslims een minderheid? TOEN was Libanon één van de meest hoogstaande landen in het midden oosten.

Ondertussen zijn ze verrijkt geworden, hebben de meeste christelijke libanezen het land verlaten, en staat het op "islamitisch" niveau.

Inderdaad: goed voorbeeld voor de toekomst van Europa.
Ik dacht dat 40% christelijk was? De president is altijd een christen. Maar goed, ik ben er niet geweest dus kan er ook geen oordeel over vellen.
Oud 16 augustus 2008, 15:04   #37
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoewel de cijfers niet liegen, betwijfel ik of al die jongeren van Islamitische ouders zo onnadenkend zijn dat ze zelf ook Islamitisch worden. Tenminste, de meeste allochtone jongeren met moslimouders die ik ken zijn zelf niet gelovig.

Zo is dat, twee generaties na de deze zal er weinig van dat moslimgeloof overschieten.

Let op, vele van die mensen hebben ernstige twijfels waarvan er een aantal die twijfel compenseren naar fanatisme. Maar voor de rest zal het moslimgeloof een stille dood sterven zoals ook het katholieke geloof aan het sterven is.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 15:06   #38
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Maar, totdat het zover is:

onze God is de beste!

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 15:43   #39
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat 40% christelijk was? De president is altijd een christen. Maar goed, ik ben er niet geweest dus kan er ook geen oordeel over vellen.
met de nadruk op WAS zeker?

tip: lees eens wat over Brigitte Gabriels. Libanese, christen, woont nu in USA.

Oud 16 augustus 2008, 15:46   #40
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
ha ja, en de Japanners hebben Nagasaki en Hiroshima ook aan zichzelf te danken natuurlijk.

Nigeria een voorbeeld? Heb jij liggen slapen of was je nog niet geboren?

Nigeria en moslims
Nee ik woon daar deeltijds...
In Abuja....
Ik zal het wel wete zeker??
En nee ik ben geen Moslim!

Kom een s met feiten over Nigeria....

En niet met bla bla bla van reeds geprepareerde haat-sites....!!!!

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 16 augustus 2008 om 15:47.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be