![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() Dat weet ik niet, ik ken de albanese situatie niet zo goed. Enkel dat er daar heel veel manu militari tot de islam zijn bekeerd. Omdat de andere omliggende volkeren zich niet lieten bekeren door de Turken (lees het hoofd en masse lieten afsnijden) en de albanesen wel, dat daar de reden zou liggen waarom ze in de omringende landen zo miachtend bekeken worden. Waar ik vooral op doelde was ; je schrijft dat al wat de topic-starter schreef 'over de 60%' niet de realiteit is. Ik wil gewoon effe tonen hoe het gaat als de islam de macht heeft. Afghanistan en Iran zijn er voorbeelden van en zo fantastisch is het niet.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En liever lullen over de "hoofddoekjes", wie veel over de splinter wind verkoopt slaagt er misschien in dat we de balk uit het oog verliezen... Zelfs het niet aanvaarden van de "hoofddoekjes" als islam-symbool in onze straten, winkels, ambtenarij enz vinden die lieden genoeg om het land in rep en roer te zetten als ze hun zin niet krijgen...vergeleken met wat er ons nog te wachten staat als ze hun zin wel zouden krijgen... Laatst gewijzigd door andev : 21 augustus 2008 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan moest u eens weten wie daarbij de touwtjes in handen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hmmm samen lekker schrik hebben rond het VB-kampvuur in het donkere bos van media berichten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 augustus 2008 om 08:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bhairav; dus volgens u is er niet waar je voor op je hoede moet zijn?
Radicale islam ,een ideologie die gericht is op onderwerping,gestructureerde netwerken, verspreiding van een conflictmodel gericht maatschappelijke sociale ontwrichting om islam als oplossing te promoten gebeurt nergens in Europa? Allemaal hersenspinsels van bange ongelovigen voor de moslim onder het bed? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Niet op jullie manier, door zo verschrikkelijk paniekerig ermee om te gaan.
Jullie relativeren geen reet wat er in het nieuw gezegd word, misschien vinden jullie dat te onavontuurlijk en willen jullie wat meer spanning in het leven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben niet paniekerig.Je zou me eens moeten meemaken als ik paniekerig ben. Ik ben VOORUITZIEND en VERANTWOORDELIJK. Als ik zie dat bepaalde situaties tot een accident kunnen leiden, dan neem ik NU actie, niet nadat twee auto's op mekaar zijn gebotst terwijl IK zag aankomen dat ze mekaar gingen tegenkomen. En d�*t vind jij verkeerd? Het "nieuws" is anno 2008 een totaal gestuurd mechanisme waarbij de vooraf bepaalde standpunten in worden doorgegeven. VOOR 1975 (ja, ik ben al zo oud) was Israel volgens het nieuws hét voorbeeld van hoe ge een land moest opbouwen met noeste nijverheid en daadkracht. De woestijn werd vruchtbaar gemaakt (is realiteit natuurlijk), de kwade krachten werden tegengehouden. Volgens datzelfde nieuws werd n�* 1975 bericht dat degenen die de woestijn hadden vruchtbaar gemaakt ineens het land van miljoenen palestijnen hadden afgepikt.... D�*t is het nieuws jongen. Maar WIJ hadden olie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat ik me baseer op het nieuws?
Ik basser me op eigen ervaring en tja..zeggen dat er geen opkomend radicaal gedachtengoed is zou de waarheid geweld aan doen. Ik ben niet alleen; Arthur Van Amerongen, Hind Fraichi, Pter Calluy zijn voorbeeld van mensen die vanuit ene oorspronkelijk positieve ingesteldheid de multiculturele realiteit eens zelf gingen bekijken; alleen worden zowat vervolgd door weldenkend politiek links of de moderne inquistitie! OP dit forum lijkt het soms niet anders! Dus nee; ik laat me niet leiden door paniek en nog minder door de media; wel door eigen ervaring...zoals velen op dit forum ben ik niet meer overtuigd van een multiculturele Efteling! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laten we aub Israel en de claims van de Palestijnen niet bijbetrekken; dit is een andere discussie; veel te complex om op twee regeltjes samen te vatten. Laten we terug gaan naar radicalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vul maar in.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tja, als er meer van uw soort waren moesten we in elk geval niks vrezen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Circe had het niet over israel of anderen , maar over hoe de media haar visie in het nieuws giet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Minstens zo spannend als die spelletjes op je playstation. Voor minder gaan we niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik geloof niet in een wereldwijd Moslimcomplot maar Circe heeft h�*er weldegelijk een punt. De berichtgeving over het Midden-Oosten is in sommige landen zwaar aangepast na 1975, toen een groot deel van Europa zich heeft laten chanteren met de olieboycot. Olie, en Franse belangen in de Arabische landen, waren daaraan debet en zorgden ervoor dat werd gekozen voor energie in plaats van principes. Hetzelfde gebeurt nu trouwens t.a.v. gas en Rusland maar dat is écht off-topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Mensen hun godsdienstvrijheid afpakken is dan wel tegen de mensenrechten, maar de gevolgen van islamisering zijn daar nog veel meer mee in strijd. Het is een bedreiging voor onze samenleving. Wie vooruitziend en verantwoordelijk is, neemt maatregelen om de islamisering en het islamitisch imperialisme in te dammen. Vooruitziende en verantwoordelijke mensen zijn heel zeldzaam geworden, u mag trots zijn op uzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thx Mr.Tatcher.
Maar ik ben niet alleen hoor, de groep vooruitziende mensen groeit dagelijks. Maar een mooi voorbeeldje van informatie die bewust aan het volk onthouden wordt, zijn de verdragen afgesloten in Genève waar Bat Ye'or haar boek Eurabia heeft gebaseerd. Dit zijn VERSCHILLENDE verdragen in VERSCHILLENDE stadia, die een superdiepgaande werking op de Europese maatschappij hebben, en waarvan zeer bewust NERGENS over werd bericht. D�*t betekent pas dat het hier heel erg geworden is, SINDS 1975, dat is ondertussen 33 jaar geleden! Een aspectje: in 1974 hadden we een migratieSTOP, en sinds 1975 zijn ze en masse binnengekomen onder het mom van gezins"hereniging". Als dat bij niemand een belletje laat rinkelen dan weet ik het ook niet meer. Maar ja, de aantallen geimporteerde bruiden en gommen is natuurlijk ook staatsgeheim.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Leer eerst genuanceerd de feiten weer te geven, in plaats van een alles of nietes spel te beginnen. Niuancering! |
|
![]() |
![]() |