![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar toch meer aan de hand dan een enkeling.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 augustus 2008 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Veel van de lezersbrieven die je in kranten en tijdschriften vindt, zijn gestuurd door een politieke partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Zou Swa hier ook posten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet dat humo-artikel nog wel ergens liggen hebben en zal het wel eens op het forum zetten... Het ene kan "wereldnieuws" worden en het andere niet, nietwaar... Laatst gewijzigd door andev : 26 augustus 2008 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
'k Vind maar logish dat je die partij volgens haar eigen principes aanpakt. Dus. Als 't er één manipuleerd en liegt (hij heeft ontkent) dan manipuleren en liegen ze allemaal. Daar zé !!!!
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() 'als het niet in Humo staat is het geen waarheid ?' ( L.Tobback)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Hoeveel pseudoniemen zou de Swa op dit forum hebben?
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() en het is niet alleen nationaal, maar ook internationaal nieuws, want dollanders (meer bepaald De Telegraaf) schrijven erover.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zwijgen = bekennen? Hoeveel op dit forum zouden die opleiding gevolgd hebben? En zijn dat dan die die ook steeds commentaar hebben over de indoctrinatie waar andere media aan lijden? Laatst gewijzigd door spherelike : 26 augustus 2008 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het doel heiligt de middelen zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=53567
Manipulatie in de politiek. Nu val ik bijna van mijn stoel se.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Bedoel je dit distel in dat topic waarvan je een link geeft :
Citaat:
Werkelijke uitslag kamer 2007 CD&V/N-VA 29,6% Vlaams Belang 19% sp.a-spirit 16,3% Open Vld 18,8% Groen! 6,3% Lijst Dedecker 6,5% Overige 3,5%
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 26 augustus 2008 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk omdat nog grotere dommekloten daar belang aan hechten. En wat denken van de opperdommekloten, die dergelijke instrumenten manipuleren, en dan naar anderen doen alsof ze het resultaat zelf geloven? Allez, de mannen van recht en orde vallen door de mand. Miezerige eigenbelangertjes, niet beter dan de anderen. Laatst gewijzigd door spherelike : 26 augustus 2008 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() SEN-SA-TIE !! SEN-SA-TIE !! KOMT ALLEN ZIEN ! SEN-SA-TIE !!
Na j�*�*�*ren intensch speurneuzenwerk, is komen vastgesteld te zijn geworden, dat eenen valschen snoodaard, onder verscheidene vermommingen waaronder zelfsch zijn bloedeigen naam, de bevolking van de Belgische Natie heeft aangezet, opgeklopt en aangespoord, ja zelfsch ten deele heeft verplicht tot vuile streeken en verwerpelijke daaden, gelijk foert zeggen tegen den Kooning en Vlaams klappen in het openbaar, in benden en des nachts. Den misdoener heeft schrijfwerk allerhande aan de serieuze gazetten gestuurd, en deezen om den vinger weeten te winden, zoodat zij de vuiligheid op hunne perschen hebben gedruckt. Alzoo werd het land in wreed gevaar gebracht, en is het duidelijk geworden dat alle zoogenaamde persoonen die hunne smeerige geschriften naar gazetten en foorums sturen, in feite één en denzelfden misdaadiger zijn. Ik bent er nòg niet goedt van. ’t Is een groot geluck dat de mannen van den Ghumo zoo nu en bijwijlen eens een wreed geheim weeten te ontdecken door hun onverdrooten inzet in den pruimentijd, en dat zij middels hunnen heldhaftigen strijdt teegen den vijand, het land kunnen vrijwaaren van den ondergang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
WAT VALSCH IS ' SLA DOOD' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Graag een bewijs van deze stelling....of ben je op die studiedagen aanwezig geweest.
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Het blok doet dat al jaren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De extreem-linkse en atheïstische werkelozen en doppers hebben weer een kluif gekregen van hun zetbazen: stoute VB'er die brieven onder een andere naam schrijft! Schande! De sensatiezuchtige persoontjes hun geluk kan weer niet op, zie eens hoe ze hier hun triompf uitkraaien? Zelden zoveel blijdschap om een op voorhand dood aangekondigde mus gezien. Blijkbaar moet de linkse systeempers nu echt héél laag gaan om nog munitie te vinden in hun smerige oorlog tegen het VB.
![]() |
![]() |