![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Was de commandant, op het tijdstip dat hij de beslissing nam om zijn mensen in het gevaar te sturen, er van overtuigd dat er mensen inzaten?
En zoja...waarom? Dat is de belangrijke vraag. Dat vergt onderzoek. Zal het onderzoek gevoerd worden en de conclusie in de openbaarheid verschijnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn heus wel vrouwelijke brandweermensen. Er ligt er trouwens één in het ziekenhuis. Veel respect voor onze brandweerlui. Laatst gewijzigd door Duupje : 31 augustus 2008 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() Aan LcGrs
Wat ik hier bedoelde was dat de brandweer (bijna) automatisch een verkennings ploeg stuurt. In Antwerpen is men dat al afgeleerd, in Brussel nu waarschijnlijk ook. Wat de commandant dacht op het ogenblik dat hij drie mensenlevens in gevaar bracht zullen wij nooit weten, ook niet na een onderzoek. Mensen redden door uw eigen leven in gevaar te brengen daar doe ik mijn hoed voor af, maar beslissingen nemen gewoon maar om dat het standaard is daar heb ik geen begrip voor. Trouwens één van de regels bij de brandweer is BRENG UW EIGEN MENSEN NIET IN ONNODIG GEVAAR. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vrouwen blijven een grote minderheid in dat beroep, ze zeiden het zelf in het nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Voor die ouders uiteraard ook een nachtmerrie die uitkomt ... ![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 1 september 2008 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |