Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2008, 15:47   #21
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Sorry Groentje, hetgeen je hier vermeldt is niet juist. Zoals Filosoof het al vermeld heeft is de moderatie veel strenger geworden, zoals ik onlangs aan den lijve ondervonden heb. Ik moet wel toegeven dat ik een nogal straffe term gebruikt had, maar iemand anders die de draad volgde heeft op het driehoekje gedrukt en zelfs vermeld. De strafpunten die ik hierdoor verkreeg zijn wel niet definitief, d�*t moet ik er ook aan toevoegen.
Amai.
Dat begrijp ik niet. Sinds wanneer is de moderatie zo veranderd?
Ik heb vroeger heel veel problemen gehad met enkele mensen die me van thread tot thread achtervolgden en die me zodanig beledigden dat andere mensen me zeiden dat ik echt de mods waarschuwden omdat het niets uithaalde als zij het deden.
Als dat zo geworden is, mocht de moderatie ons daar wel over inlichten vind ik, want dat staat ook niet in het forumreglement bij mijn weten.

Iemand anders is ook niet altijd goed geplaatst om de context van een belediging te vatten, terwijl deze door die context misschien zelfs helemaal geen belediging is.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2008, 15:49   #22
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Kijk ik ga nu heel eerlijk zijn,ik had mijn ban verdiend,wat waar is mag gezegd worden,maar juist voor mijn strafpunten poste ik dit http://forum.politics.be/showthread.php?t=110998

Mijn vermoede klopte dus dat die bepaalde moderator mij volgende dus ik geloof zo niet in de driehoekje dikwijls......

Nog even dit voor ik verpicht moet stoppen met posten omdat hij mij toch terug gaat vinden(trouwens met dit strafpuntensysteem kan ik gewoon niet meer eerlijk posten indien ik echt mijn leven zou willen verbeteren,dus ik ben eigenlijk al geband voor minstens 1 jaar)

ps mijn verontschuldigingen bij deze aan de homogemeenschap voor mijn domme uitspraak toen

duveltje382
Duveltje!!

Blij je terug te zien en ik weet niet wat je precies gezegd hebt toen, maar die verontschuldigen. Petje af, hoor!

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 september 2008 om 15:49.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be