![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat begrijp ik niet. Sinds wanneer is de moderatie zo veranderd? Ik heb vroeger heel veel problemen gehad met enkele mensen die me van thread tot thread achtervolgden en die me zodanig beledigden dat andere mensen me zeiden dat ik echt de mods waarschuwden omdat het niets uithaalde als zij het deden. Als dat zo geworden is, mocht de moderatie ons daar wel over inlichten vind ik, want dat staat ook niet in het forumreglement bij mijn weten. ![]() Iemand anders is ook niet altijd goed geplaatst om de context van een belediging te vatten, terwijl deze door die context misschien zelfs helemaal geen belediging is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Blij je terug te zien en ik weet niet wat je precies gezegd hebt toen, maar die verontschuldigen. Petje af, hoor! ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 september 2008 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |