![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Shaddy, je fantazie slaat weer op hol.
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moet ik hier eens quoten wat jij over mij schreef? Dan weet meteen hoe partijdig dit forum is, want jij krijgt daar geen strafpunten voor, blijkbaar ... anders zat je hier nu niet meer te posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laat hem links liggen of gebruik mijn trukjes daar kan het ni tegen op. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 3 september 2008 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg eens eerlijk, wil je "hier" echt weg of zoek je gewoon wat aandacht ???
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
edit Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Het grote probleem hier is dat sommigen dit forum misbruiken als een soort van virtuele boksbal om al hun etterigheid , onverdraagzaamheid en zelfbeklag ten toon te spreiden. Het is door dat soort azijnpissers dat het onmogelijk wordt nog normale beschaafde discussies te voeren zonder te verzakken in demagoge cafépraat , oeverloos xenofoob gescheld en simplistische redeneringen ... daarom dus speciaal voor U...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij wordt er geweldadig van dat er ook nog andere politieke meningen bestaan, en dat je die niet humoristisch persoonlijk mag uitkakken? Het maakt jou agressief dat je niet alles mag zeggen wat je maar wilt? Je eist dat je andere mag beledigen, dat je racistisch mag zijn, negationsitisch mag zijn enz. Is het mischien niet beter om hulp te zoeken. Want normaal gezien, wordt men er niet geweldadig van dat men iemand niet mag beledigen...
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat bepaalde mensen hier mogen beledigd, uitgelachen en geprovoceerd worden en anderen, die gewoon eens grappig willen zijn, voor het minst moeten bloeden. Dat heeft niets meer met meningen te maken en dat stoort me hier. Op een serene wijze debatteren, is hier trouwens onmogelijk geworden, dankzij bepaalde provocateurs, die het forum hier voor hen hebben. Mij niet gelaten, maar zoals ik al zei: weg ben ik niet, maar verwacht niet teveel posts meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was sowieso ook al van plan om het zeker en vast een pak rustiger aan te doen.
Misschien - en dat is een idee - ban ik mezelf wel telkens ik vind dat andere medeposters, die wèl iets zinnigs te zeggen hebben weer eens een tijdelijke ban aan hun been hebben. Of is het ineens een permanente?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet het zelf weten, natuurlijk. Indien dit forum voor u geen spelleke meer is, dan is het misschien best wat sabbat (of ramadan) te nemen. Ge moet wel niet de schuld geven aan de mods. In elke omgeving is het de kunst te spelen binnen de grenzen van het toegelatene. Ge maakt het uzelf te gemakkelijk door in een lange klaagbrief te beweren dat gij daar niet toe in staat bent. Allez ja, ik probeer u maar wat te prikkelen, hé. Er is op zich geen enkele reden waarom ge uw activiteit hier zou laten uitdoven.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Na een langdurige periode waarin ik om persoonlijke en professionele redenen onmogelijk tijd kon vrijmaken om hier te posten ben ik onlangs terug wat de discussies beginnen volgen. Het komt mij voor dat de kwaliteit van de discussies fel achteruit gegaan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maak jij altijd zo van die understatements?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is er / zijn er misschien nieuw(e) mod(s) ? waardoor er meer bans zijn?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |