Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2008, 15:09   #21
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Shaddy, je fantazie slaat weer op hol.

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 15:27.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 15:11   #22
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik kom niet bleiten als ik 4 punten aan mijn broek krijg voor één niet onvriendelijk maar spottend woord: that's life.
Wat jij "edit" is minder vriendelijk en ik geef toe dat jij inderdaad 1 van die weinige mensen zijn, die me inderdaad over mijn grens zouden krijgen. Je bent een uitdager die eigenlijk de moeite niet waard is, maar die teveel schade aanricht, om gewoon omgemoeid te laten.

Moet ik hier eens quoten wat jij over mij schreef? Dan weet meteen hoe partijdig dit forum is, want jij krijgt daar geen strafpunten voor, blijkbaar ... anders zat je hier nu niet meer te posten.
Oud 3 september 2008, 15:13   #23
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Wat jij "edit" is minder vriendelijk en ik geef toe dat jij inderdaad 1 van die weinige mensen zijn, die me inderdaad over mijn grens zouden krijgen. Je bent een uitdager die eigenlijk de moeite niet waard is, maar die teveel schade aanricht, om gewoon omgemoeid te laten.

Moet ik hier eens quoten wat jij over mij schreef? Dan weet meteen hoe partijdig dit forum is, want jij krijgt daar geen strafpunten voor, blijkbaar ... anders zat je hier nu niet meer te posten.
Amai als ik alles moet quoten met wat hem schreef dan moest hij al lang gebanned zijn. Zoals beweren dat ik gokverslaafd ben en dat was dan nog voor mij om mee te lachen. enfin ik zoek het verder uit

Laat hem links liggen of gebruik mijn trukjes daar kan het ni tegen op. het doel is het provoceren en uitlokken .... trap er niet in ! Maar dat het gesteund wordt is duidelijk hihi

Laatst gewijzigd door shaddy : 3 september 2008 om 15:15.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 15:16   #24
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mensen, gezien hier geen grap meer gemaakt kan worden zonder straffen en bannen, heb ik besloten dat de sfeer van dit forum hier zo ondermaats is, dat ik geen zin meer heb om me hier nog in een discussie te mengen.
Zeg eens eerlijk, wil je "hier" echt weg of zoek je gewoon wat aandacht ???
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 15:24   #25
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Het geëigende antwoord was een plaatje, maar dan krijg ik strafpunten en d�*t is ze me niet waard.
edit

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 15:24.
Oud 3 september 2008, 15:25   #26
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Het grote probleem hier is dat sommigen dit forum misbruiken als een soort van virtuele boksbal om al hun etterigheid , onverdraagzaamheid en zelfbeklag ten toon te spreiden. Het is door dat soort azijnpissers dat het onmogelijk wordt nog normale beschaafde discussies te voeren zonder te verzakken in demagoge cafépraat , oeverloos xenofoob gescheld en simplistische redeneringen ... daarom dus speciaal voor U...
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 15:26   #27
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mensen, gezien hier geen grap meer gemaakt kan worden zonder straffen en bannen, heb ik besloten dat de sfeer van dit forum hier zo ondermaats is, dat ik geen zin meer heb om me hier nog in een discussie te mengen.

De partijdigheid van de mods is me te opvallend en ik ben hier inderdaad een reële haat aan het ontwikkelen tegen bepaalde mensen, wat normaal niet mijn aard is.

Normaal reageer ik me gewoon af in de discussie en no hard feelings, maar de huidige trend dwingt me hier op mijn tong te bijten en het opkroppen van gevoelens, die me geen deugd doen.

Mijn uitlaapklep wordt zo gevaarlijk. Door de huidige gang van zaken, zou ik echt in staat worden om mensen fysiek kwaad te doen, wat normaal mijn aard niet is, maar gezien de grappen waar ik me vroeger in uitleefde en die vroeger de stoom van mijn ketel haalde, hier blijkbaar niet meer kunnen, stop ik liever met dit forum.
Ondertussen heb ik veel gezelligere fora ontdekt en heb ik beslist me niet meer met politieke discussies meer bezig te houden, enkel nog met de harde acties, als ik ooit de kans krijg en liefst zonder overbodig geweld.

En ja: mijn grote droom: freedom of speech voor iedereen is duidelijk verder af dan ooit. Daarom geloof ik dat mijn wens voor vredelievende oplossingen in diggelen geslagen is.

Het spijt me, maar voor mij hoeft het niet meer. Ik heb hier veel toffe mensen ontmoet en de vrienden die ik hier ontdekt heb, zullen het ook blijven buiten het forum.

Maar de huidige gestapo regelgeving staat me niet aan. Ik zie inderdaad het gevaar van wat men bezig is. Als ik mijn haat voel borrelen door de manier waarop er hier de bek gesnoerd wordt, ga ik er van uit dat ik niet alleen ben.Gezien ik niet van plan ben om mijn ziel te verkopen en werkelijk een geweldenaar te worden, laat ik de boel hier voor wat hij is.

Politics is lang een leuke uitlaatklep geweest, ik heb me hier meer geamuseerd dan geërgerd, maar de laatste tijd wordt het juist omgekeerd.

Men kan me nog bereiken via PM, ik niet van plan om de mensen hier de rug volledig toe te keren, maar verwacht van mij niet teveel posts meer, gezien ik me niet goed voel, als ik elke keer geviseerd wordt door een bepaalde klik en ik beken eerlijk dat ik inderdaad een diepe haat koester tegen deze spelbrekers en dat ik op eventuele berichten van hen niet zal antwoorden.

Vroeger begreep ik niet dat mensen naar geweld grepen, maar dit forum heeft het me helaas duidelijk gemaakt.Ik heb nu eenmaal een ironische, sarcastische aard en die ga ik niet veranderen, omdat het forum het hier blijkbaar wel doet.
Jij wordt geweldadig omdat je anderen niet mag beledigen of kwetsen?
Jij wordt er geweldadig van dat er ook nog andere politieke meningen bestaan, en dat je die niet humoristisch persoonlijk mag uitkakken?
Het maakt jou agressief dat je niet alles mag zeggen wat je maar wilt? Je eist dat je andere mag beledigen, dat je racistisch mag zijn, negationsitisch mag zijn enz.

Is het mischien niet beter om hulp te zoeken. Want normaal gezien, wordt men er niet geweldadig van dat men iemand niet mag beledigen...
Oud 3 september 2008, 15:34   #28
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Jij wordt geweldadig omdat je anderen niet mag beledigen of kwetsen?
Jij wordt er geweldadig van dat er ook nog andere politieke meningen bestaan, en dat je die niet humoristisch persoonlijk mag uitkakken?
Het maakt jou agressief dat je niet alles mag zeggen wat je maar wilt? Je eist dat je andere mag beledigen, dat je racistisch mag zijn, negationsitisch mag zijn enz.

Is het mischien niet beter om hulp te zoeken. Want normaal gezien, wordt men er niet geweldadig van dat men iemand niet mag beledigen...
Ik denk dat het hier eerder om bepaalden hun mentaliteit dan om de mening gaat. Met een andere mening heb ik geen probleem, wel met het feit dat bepaalde uitdagers hier quasi vrij spel krijgen en anderen daar het slachtoffer van worden.

Het feit dat bepaalde mensen hier mogen beledigd, uitgelachen en geprovoceerd worden en anderen, die gewoon eens grappig willen zijn, voor het minst moeten bloeden.

Dat heeft niets meer met meningen te maken en dat stoort me hier. Op een serene wijze debatteren, is hier trouwens onmogelijk geworden, dankzij bepaalde provocateurs, die het forum hier voor hen hebben.

Mij niet gelaten, maar zoals ik al zei: weg ben ik niet, maar verwacht niet teveel posts meer.
Oud 3 september 2008, 15:41   #29
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Amai als ik alles moet quoten met wat hem schreef dan moest hij al lang gebanned zijn. Zoals beweren dat ik gokverslaafd ben en dat was dan nog voor mij om mee te lachen. enfin ik zoek het verder uit

Laat hem links liggen of gebruik mijn trukjes daar kan het ni tegen op. het doel is het provoceren en uitlokken .... trap er niet in ! Maar dat het gesteund wordt is duidelijk hihi
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Shaddy, je fantazie slaat weer op hol.
Oud 3 september 2008, 16:05   #30
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik was sowieso ook al van plan om het zeker en vast een pak rustiger aan te doen.
Misschien - en dat is een idee - ban ik mezelf wel telkens ik vind dat andere medeposters, die wèl iets zinnigs te zeggen hebben weer eens een tijdelijke ban aan hun been hebben.
Of is het ineens een permanente?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 16:15   #31
Cisalpina
Gouverneur

Cisalpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ik hou er van om de zotte trien te blijven die ik ben en dankzij de strafpunten die ik er voor krijg, besef ik dat het hier niet gewenst is.
Bent gij een mevrouw? Miljaar, ik dacht altijd dat gij ne man waart. 3 zelfs, aan uw avatar te zien.

Ge moet het zelf weten, natuurlijk. Indien dit forum voor u geen spelleke meer is, dan is het misschien best wat sabbat (of ramadan) te nemen.
Ge moet wel niet de schuld geven aan de mods. In elke omgeving is het de kunst te spelen binnen de grenzen van het toegelatene. Ge maakt het uzelf te gemakkelijk door in een lange klaagbrief te beweren dat gij daar niet toe in staat bent.

Allez ja, ik probeer u maar wat te prikkelen, hé. Er is op zich geen enkele reden waarom ge uw activiteit hier zou laten uitdoven.
Oud 3 september 2008, 16:20   #32
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht
Bent gij een mevrouw? Miljaar, ik dacht altijd dat gij ne man waart. 3 zelfs, aan uw avatar te zien.

Ge moet het zelf weten, natuurlijk. Indien dit forum voor u geen spelleke meer is, dan is het misschien best wat sabbat (of ramadan) te nemen.
Ge moet wel niet de schuld geven aan de mods. In elke omgeving is het de kunst te spelen binnen de grenzen van het toegelatene. Ge maakt het uzelf te gemakkelijk door in een lange klaagbrief te beweren dat gij daar niet toe in staat bent.

Allez ja, ik probeer u maar wat te prikkelen, hé. Er is op zich geen enkele reden waarom ge uw activiteit hier zou laten uitdoven.
Niet ongerust zijn, Cisalpina, ze gaat niet weg

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 16:21.
Oud 3 september 2008, 16:32   #33
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
weg ben ik niet, maar verwacht niet teveel posts meer.
Ik was er dus niet ver naast

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 16:33   #34
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik vrees dat dit al herhaaldelijk werd gevraagd maar hoe kan je nagaan of je strafpunten hebt? In mijn profiel kan ik er niets van terugvinden. Nochtans denk ik dat ik vroeger al eens heb gezondigd tegen de regels omtrent copy-pasten en ik heb al eens iets gepost met enkel een emoticon.
Directe links > Mijn Profiel

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 16:36   #35
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Het grote probleem hier is dat sommigen dit forum misbruiken als een soort van virtuele boksbal om al hun etterigheid , onverdraagzaamheid en zelfbeklag ten toon te spreiden. Het is door dat soort azijnpissers dat het onmogelijk wordt nog normale beschaafde discussies te voeren zonder te verzakken in demagoge cafépraat , oeverloos xenofoob gescheld en simplistische redeneringen ...
Al goed dat jij je bakkes eens niet met zeep moet gaan wassen, niet? Maar ik ken je superioriteitscomplex wel al intussen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 16:42   #36
Jozef Ostyn

Standaard

Na een langdurige periode waarin ik om persoonlijke en professionele redenen onmogelijk tijd kon vrijmaken om hier te posten ben ik onlangs terug wat de discussies beginnen volgen. Het komt mij voor dat de kwaliteit van de discussies fel achteruit gegaan is.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 16:44   #37
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Na een langdurige periode waarin ik om persoonlijke en professionele redenen onmogelijk tijd kon vrijmaken om hier te posten ben ik onlangs terug wat de discussies beginnen volgen. Het komt mij voor dat de kwaliteit van de discussies fel achteruit gegaan is.

maak jij altijd zo van die understatements?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 16:46   #38
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
maak jij altijd zo van die understatements?
Het understatement is een mooie stijlvorm.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 16:51   #39
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

is er / zijn er misschien nieuw(e) mod(s) ? waardoor er meer bans zijn?
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 17:23   #40
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
is er / zijn er misschien nieuw(e) mod(s) ? waardoor er meer bans zijn?
Neen - alle mods zijn geassimileerd door PvDA'ers, SPA'ers en AEL'ers... Resistance is futile.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be